Smakelijk dan maar Dafje! Hier is de vaatwasser klaar, dus ik ga nu echt ff proberen mijn luiken te sluiten....Kan in ieder geval niet meer wakker worden van het gepiep van dat ding...
Linda: Meis wat super goed van je, alle stapjes is er weer eentje meis. Die huilbui lekker laten gaan, gooi de spanningen er maar uit. Goed voor je lichaam en geest! Ben trots op je hoor! Dafje: nou moe nog niks hihi nee hoor meis, wel reuze spannend. Hopelijk kan je wel lekker thuis bevallen. Ga voor je duimen! Auto: uhhhhhh geen verstand van, ja heeft 4 wielen een stuur, rem enz enz. Nee hebn zelf geen auto dus kan jullie geen advies geven Verder zit ik hier zowat in slaap te vallen. Maar wil echt neit gaan slapen want andrs slaap ik in de nacht weer niet. Hoe doen jullie dat toch meiden in de middag slapen en 's nachts ook. Piet zei het oko nog tegen mij, moet jij eigelijk niet in de middag rusten, ja zou wel willen maar dan zijn de nachten weer een ramp. Lastige keuzes zijn het weer. Dan maar even vechten tegen me slaap. Lang leve het forum
hahaha dees, je wordt zo'n oude theemuts die ligt te pitten dadelijk hihihihi. ben ik nou raar; in de lounge staat zo'n topic van zo'n vrouwtje. belazerd door man huis uit gezet bla bla, heeft werkelijk helemaal niks, geen geld voor meubels. maar wel een laptop en wireless internet? ik vind da raar
Nog geen spectaculaire dingen gebeurd zie ik. Dafje ik hoop dat het vanavond een beetje door gaat zetten. Lijkt me nl. wel een tegenvaller als je graag thuis wilt bevallen en je zou nu naar het zh moeten. Ik duim voor je. Linda: goed hoor dat je jezelf naar de stad hebt kunnen slepen. En natuurlijk lekker dat je geslaagd bent voor laarzen. Ruby: Jeetje 66 uur dat is idd veel. Ik krijg er maar 40 volgens mij of 45 weet ik even niet meer precies. Verder alles goed met je?
whahah en bedankt peetje, weet je wat nou zo grappig (vind ik dan) als ik moe ben zoals nu zie ik allles letterlijk, dus zie nu een oude stoffe theemuts voor me die hangt op de bank, zie al veel dingen letterlijk voor me, maar nu dus veel erger hahah. Ja zulke mensen snap ik dus ook niet, die vinden hun laptop en inet belangrijker dan de basis dingen. Is ook in mijn schoonfamilie zo, raar maar waar en niet te volgen. Ik doe ook niet meer mn best om dat te snappen. Want dat lukt toch niet.
Goed van je Linda, dat je er op uit bent gegaan! en nog geslaagd ook! Kan me voorstellen dat je daarna he-le-maal kapot was. Ineens weer in al die drukte, in het leven van alledag, dat is wel haftig na zo´n stressvolle tijd. Echt heel knap van je meid, ben trots op je!
Trekhaak zit er hier ook op . Maar zou er toch geen caravan mee durven trekken hihi. We hebben al een grote nieuwe station (lease), dus het gaat mij om een handzame stadsauto met zo min mogelijk verleden. Maar het is waar, als je over de km´s heen stapt (bij diesel is dat minder erg) dan heb je meer keus. Anyway, dit weekend nog maar een paar ritjes maken en dan kiezen 8en hopen dat ie niet weg is in de tussentijd!)
Als het doorzet: heel veel succes en plezier Dafje! Spannend zeg, echt super dat je al zo snel moeder wordt. Pff, was net even naar de supermarkt gesjeesd, dacht dat dat wel goed was, wat lichaamsbeweging en ook ingegeven door schuldgevoel want Sofia komt door mijn laksheid ook nauwelijk nog buiten, maar het was wel iets te veel van het goede... Zere rug en bekken, en enorme zin om te janken. Irritant he? Wat vervelend van die ruzie met je man Roelie! Laat maar even rustig bezinken allemaal. En Melanie, kan me voorstellen dat je er flink van baalde dat je uitje niet doorging. Echt jammer als het zo loopt, helemaal nadat je je waarschijnlijk tijden hebt zitten opvreten op het CB. Klinkt goed Muriel, die Punto! Ik heb zelf een 5-deurs, vind het echt ideaal. Kan me er niets bij voorstellen dat een 3-deurs handiger zou zijn. Niet meer naar je cursus gaan als je je er niet lekker voelt hoor Ilse. Dat kun je nu echt niet gebruiken. Wel gaaf dat Willem dan alleen doorgaat, volgens mij is dat bijna uniek. Kan hij jou nog even inseinen over de laatste nieuwtjes als die nog komen, en dan ben je er ook klaar voor toch? Hormonen ophoepelen uit je systeem en dan wordt je langzaam maar zeker (en vast sneller dan je je nu kunt voorstellen) weer lekker de oude vertrouwde Ilse (maar dan mét baby!). Ik heb ook zooooo'n zin om weer 'mezelf' te zijn. Vind het zo irritant dat ik niet eens m'n eigen reacties kan voorspellen en aanvoelen enzo! Dat werd bij mij na de bevalling heel even nog iets erger (dat ik van mezelf wist dat ik rare, irrationele gedachten had, maar ze toch maar door liet malen), maar na een weekje of twee voelde ik me echt weer veeeeeeeel stabieler.
hee dees, ik zie ook al zo'n ouderwetste theepot warmhouder voor me. weet je wel zo een met 2 helften en een lelijk motiefje haahhhaa. lekker hanguh! dees: als je al een groter hebt idd dan is dit geen verkeerd keus, hij heeft niet veel gelopen. Ik vind een kleine auto ook handig hoor met parkeren enz. maarja wij hebben er maar 1 en willen caravan kunnen trekken. ja nu ga ik echt in badje hoor
whahahha ja idd Peetje, vies en stoffig geel van de thee bahhhhhh hihihihi Ene je bedoeld denk ik Murmel over de auto
Kwam ff kijken of er al nieuws van Dafje was Hee meis je kunt altijd ff googlen op 'manieren om de bevalling op te wekken' Ik geef je vast wat: - sex (mag dat nog met je vruchtwaterverlies?) - hart van een ananas - bitter lemon - flink stuk wandelen - lekker in bad/douche - wonderolie - wie vult de lijst ff aan? Maar zonder gekheid, succes ik hoop dat het straks goed gaat doorzetten en je alsnog thuis kunt bevallen, binnen nu en 3 dagen heb jij in ieder geval je kleintje in je armen...en toeval of niet maar vanmorgen, nog voor ik iets wist, heb ik in de winkel alvast roze en blauwe felicitatie kaartjes meegenomen...ben heel benieuwd welke kleur ik zeer binnenkort voor je mag posten! Linda: goed gedaan meis kan me voorstellen dat het heel moeilijk was maar het was weer een klein stapje in een goede richting! Hier gaat het ff wat minder, veel last van buik en rug, nog steeds erg verdrietig en helaas de lucht niet geklaard...soms kunnen we het over dingen gewoon niet eens worden jammer genoeg, alleen ging René echt te ver door zoveel dingen van járen terug erbij te halen...dat was gewoon onnodig kwetsen en heeft bij mij veel oud zeer opgerakeld. Was echt niet fair van hem vind, als hij het er over wil hebben kan dat, een goed gesprek oke, maar in een ruzie je hoogzwangere vrouw zo onderuit halen dat ging gewoon te ver...en dan kan hij zijn excuses wel aanbieden, het verdriet en pijn is niet zomaar weg... Maar goed, hij komt vanavond pas laat thuis dus morgen zullen we erover praten en hopelijk voel ik me dan beter, ik voel me nu zwaar belabberd en volgens diverse mensen zie ik er ook erg slecht uit...ik ga de deur niet meer uit vandaag Ik ga nu ff eten ben er vanavond weer! xxx Roelie
Roelie, dank je voor het meedenken.. Nee sex mag niet meer.. en badderen ook niet ivm infectiegevaar.. maar ik ga zo lekker even en hete douche nemen.. wellicht dat dat helpt.. lopen ben ik nu even zat.. heb ik vandaag wel weer genoeg gedaan.. oei moet zo naar de wc heb teveel eten meegenomen.. was alleen maar een patatje en een berenhap, maar dat laatste was toch wel teveel hihi.
jeetje dames, ik heb geen tijd om dit alles door te lezen nu,.....maar wat een pagina's zijn erbij gekomen zeg,..pfffffffffffffffff laters op de avond heb ik meer tijd, dan kom ik wel ff uitgebreid lezen en reageren, maar wat zag mijn oog dafje? gelukkig ben je de 37 ste week ingegaan, dus mag je thuis, maar nu dus misschien niet, ivm het vruchtwater? dus uh als ik het goed begrijp moet je dus extra je best doen vandaag mocht ik te laat zijn vanavond, wil ik je bij deze alvast heel veel toi toi toi wensen ,... (zaterdag de 13de is ook wel mooi) nou deze is voor jou, misschien helpt het , zet hem op go for it girl