morgen mag ik naar de vk hoop dat ik dan ook wat wijzer wordt. en dat er niet alleen maar geluld gaat worden. en ja ik weet dat dat ook belangrijk is maar wil toch graag meer weten. we zullen zien hoe het gaat mag al om half negen hoef dus niet zo lang te wachten dat scheelt.
Ik heb suikerziekte en daarom wordt de kleine vanaf begin af aan goed in de gaten gehouden. Er is nl. een hogere kans op evt. afwijkingen. Over 3 weken mag ik weer! Moet denk ik maar een klein fotomapje gaan kopen voor als z'n pasfoto's hihihihi
Stasia wat een goed nieuws hartstikke mooi! Chrissie succes morgen bij de vk en volgens mij was er nog iemand die morgen moest (toch?).....nou ja succes in ieder geval! Tari sterkte met de waterpokken daar, hebben ze er veel last van? Ik ga zo ff wat dingetjes doen nog en dan wil ik proberen om zalig om 20.30 in bed te liggen, The Ghost Whisperer en House uit te kijken en vervolgens lekker slapen......ik ben zooooooooooooooo moe! Ik ben al 3 dagen van 6.30 tot 22.00 in touw ik ben echt gebroken nu. Oh ja...zat te denken om weer eens wat leuks in de groep te gooien...hebben jullie ook van die gekke dromen? Ik kan ze niet allemaal onthouden maarre de afgelopen weken - ben ik getrouwd met JP Balkendende - heb ik sex gehad met de vader van een klasgenootje van mijn jongste - ben ik in een waardeloos ziekenhuis bevallen en was ik zo kwaad dat ik gelijk toen de baby eruit was in de auto ben gestapt en weg gereden en schijnbaar woonde ik toen weer bij mijn ouders? - ben ik bevallen van een drieling en werd ik schreeuwend wakker En zo zijn er meer kan er zo ff geen meer bedenken maar droom echt de gekste dingen op het moment Gooien jullie ze ook in de groep? xxx Roelie
Lenthe: Ik weet nog wel iets, dat heb ik al aan meerdere kinderen gegeven die 1 werden en ze waren allemaal enthousiast... het kegelspel van Nijntje. Dat zijn 3 zachte kegels (1 rammel, 1 knisper, 1 met belletje) en een balletje (ook zacht). Weet niet wat ze kosten, heb er ooit 3 gekocht en allemaal al uitgedeeld! Sizzel: Tuurlijk mag je hier nog langs komen! Goed dat je vanmiddag niet bent gegaan, even aan jezelf denken ! LoveU: Suc6 met de hele situatie. Ik hoop dat alles goed is en dat je je mannetje kunt overtuigen ! Roelie: nee, hier ook geen dromen. Heb ik sowieso weinig, tenminste, die ik de volgende ochtend nog weet. Dan moet ik heeeel erg uitgerust zijn en dat is momenteel niet echt zo ! Wachten op de echo duurt zooooo lang! Ik mag eindelijk volgende week. Ben heel benieuwd of er uberhaupt iets zit, mijn enige bewijs tot nu toe is de MvM test! En we vertellen het toch al steeds aan meer mensen.. Voel me eigenlijk heel zeker en laat me dat ook niet afnemen, maar ergens moet je je wel beseffen dat het ook mis kan gaan... -X- Sammie2
Roelie heb wel veel dromen en ja ook vreemde, maar waar het ook al weer over ging? Als ik er een onthoud dan laat ik je het weten. Kijk op donderdag ook altijd de gosht whisperer en house. Zijn de enige programma's die ik altijd kijk oke behalve as the world turn. Maar als i deze niet zie ook prima, vaak te langdradig. Angelus heeft weinig last van de waterpokken maar Zefanja niet, eet en drink erg weinig. volgens mij heeft hij ook nog eens last van de hoektandjes en een de laatste kies die op doorbreken staan. Gaat dus best lekker. Zo zielig.... Stasia lekker joh dat goede nieuws. Je mag inderdaad wel een fotomapje aanschaffen. Leuk toch, een prettige bijkomstigheid. Chrissie succes morgen. Zijn eindelijk weer een beetje goede berichten.
@Stasia: wat fijn voor je, weer zo'n goede echo, dat soort goed nieuws konden we wel even gebruiken hier! @Sammie: kan me je ongeduld heeeeeel goed voorstellen: jij bent nu ook wel eens aan de beurt voor een echo.. @Ilona: ik duim met je mee dat ze ook meteen een echo zullen doen, want jij bent natuurlijk ook supernieuwsgierig! @Roelie: ik droom me ook helemaal ongans de laatste tijd, alleen weet ik meestal niet meer precies waarover. Wel veel drukkere en intensere dromen volgens mij. Met collega's en dingen die je daar niet mee hoort te doen enzo, hahaha. @Chrissie: veel succes morgen bij de gyn!
Hallo dames! Vandaag dus gecuretteerd. Moest er om 11 uur zijn en ik werd pas om half 3 geholpen. Verschrikkelijk dat wachten. Daar werd ik (en m'n hubbie) alleen maar zenuwachtiger van. Ik vond het verschrikkelijk om op die operatietafel te liggen. Ik begon weer te huilen. Maar gelukkig was er een hele lieve dame met een bloemetjesmuts (ja, echt waar!) die me helemaal geruststelde en ook zei dat ik het er gewoon uit moest laten. Toen ik weer wakker werd, waren ze net klaar. Ik lag nog in de OK en werd nu naar de uitslaapkamer gereden. Ik voelde onmiddelijk pijn in m'n buik en ik moest plassen. De ingreep zelf heeft maar 20 min geduurd. Het viel al met al reuze mee, maar emotioneel toch wel erg zwaar. Daar ben ik nog lang niet overheen. Ik voel me nu nog erg lamlendig van de narcose, maar ook in m'n buik voelt alles raar aan. Net alsof alles weer een nieuw plekje moet krijgen. Uiteindelijk waren we pas om 6 uur thuis, dus dat heeft nog erg lang geduurd. Erg vermoeiend allemaal, maar hierna kunnen we tenminste weer verder. Jullie allemaal heel veel succes en plezier gewenst! Ik voel me nog steeds een beetje novembermama en dat zal ook altijd zo blijven. Maar het voelt voor mij niet goed als ik hier te vaak blijf komen, denk ik. Ik kom af en toe vast nog wel eens kijken om te zien hoe het nu gaat. Liefs Marije
Ik droom ook de meest vreemde dingen. Heel intens en alles door elkaar. Snap soms ook helemaal niet waar ik ben wanneer ik wakker word. Gelukkig is het iedere keer nog wel in mijn eigen bedje
@Marije ik heb echt met je te doen. Het lijkt mij heel wat zo'n curretage. Na een miskraam wil je het liefst in je eigen vertrouwde omgeving zijn. Uren wachten in een ziekenhuis en onder narcose is wel het laatste wat je wil ... Heel veel succes met opknappen. Jente
Ik kan mijn dromen maar zelden herinneren. De nacht voor mijn echo heb ik wel veel gedroomd (over miskramen en niet kloppende hartjes ... brr ...). Gelukkig waren deze dromen bedrog. Jente
jenthe nu je het zegt, ik had van de week gedroomd dat ik een echo kreeg een 3d echo, dat was ontzettend mooi. alleen ging toen net mijn wekker. Jammer genoeg dat was best balen. Wilde zo graag de echo af zien in mijn dromen.
Heerlijk al die hartverwarmende en meelevende berichtjes zo over en weer. Dit is echt wat ik op dit moment nodig heb, aangezien ik daar van mijn vriend tot op heden nog niet op hoef te rekenen. Verder heb ik het, behalve aan mijn moeder, nog niemand verteld. Hier wil ik mee wachten tot na de echo van maandag. Dames ik ben eruit! Ik wil nog even aan jullie kwijt dat ik er nu voor 100% uit ben dat mocht maandag blijken dat ik nog wel zwanger ben, al acht ik de kans niet echt groot ondanks die drupjes bloed die maar blijven komen, het kindje bij me blijft. Ongeacht mijn vriend het zal accepteren of niet. Denk dat hij me niet gaat verlaten, maar een gezellig begin van de zwangerschap gaat het zeker niet worden. Het klinkt misschien vrij stoer, maar ik kijk er als een berg tegenop. Maar ik sta achter mijn besluit en ik weet dat er genoeg mensen om me heen zijn die me willen steunen, dat scheelt. Nog 4 nachtjes slapen... als ik vanavond tenminste nog een oog dicht doe, kon niet slapen en heb net even een emotioneel moment in mijn eentje gehad en heb ontzettende prikogen. Vandaar dat ik jullie maar weer even opgezocht heb.
Oh ja, wat dromen betreft, tsja dat gaat het er bij mij af en toe ook wel heel vreemd aan toe, er komen continu exen van mij in voor... Ik kan ze nooit meer goed navertellen, maar ben alleen wel altijd blij als ik wakker wordt naast mijn eigen mannetje. (Ook al snurkt hij af en toe ontzettend... hihi).
Marije, nogmaals sterkte. Ik hoop zo voor jullie dat jullie deze nare situatie een plekje kunnen geven. Het heeft allemaal tijd nodig. Sterkte meid! Lovu, heel naar voor je dat je er nog niet met je vriend over kan praten, lijkt me een hele vervelende situatie. Wel geruststellend zeker dat je een beslissing hebt genomen? Ik hoop dat je maandag gewoon een mooie echo hebt! En vannacht zooooooo slecht geslapen, ik kukel om nu (ok, beetje overdreven). Moest ik er ineens vijf keer uit om te plassen, alsof ik heeeeel veel had gedronken. En hele stomme en nare dromen. Haha niet leuk wakker worden. Buddy, hoe is het met je?