Hihi Hope, das een mooie.. Ik hoop echt dat al jullie gelukswensen en lieve berichtjes uitkomen.. ik ga nu ff lekker douchen en dan ben ik gauw weer terug denk ik.. verder toch niet zo heel veel te doen
dat je "gewoon" nog ff wat te eten gaat halen.. zou volgens mij met de benen gesloten blijven zitten hihi..
dafje, alles gereed vd bevalling? ziekenhuisspulletjes bijeen? ziekenfondspasje? papieren voor aangifte? camera? extra batterijen? oplader? telefoonnummers , voor wie je wil bellen? haha wat nog meer? lekkere warme sokken,.... babykleertjes bij je? nou ik maak je maar ff zenuwachtig, want je blijft er zo kalm onder,...... haha zou me geen raad meer weten met dit gegeven denk ik,...... nou ik ga weer, tot laters, ennuh wel ook het hart vd ananas opeten he?
sammieeeeeeeeeeeeeeeeee joepie verlof join the club,....... maar uh kwam ff zeggen dat de drogisterij van dirk heel veel leuke spulletjes in de aanbieding heeft,.. zwitsal ook , en ik zag de luiers pampers new baby 27 stuks voor van 2-5 kilo 4, 59 lijkt me wel goedkoop toch? ennuh nike en poema schoentjes 17 euro hoeslakentjes 2,99 ow ennuh leuke ooievaar voor op het raam http://www.dirx.nl/index.php?page=77
Nee, voor een ziekenhuisbevalling heb ik nog niet alles bij elkaar haha.. Moet nog steeds dat koffertje gaan pakken.. heb alleen wat slaapkleren en kleren voor de kleine gepakt.. wat moest er ook alweer nog meer bij? Ziekenfondspasje: check Camera: volgens mij heeft Jeroen die mee haha Batterijen: zijn opgeladen, twee pakketjes zelfs Telefoonnummers: neem de telefoon mee.. Degene die we willen bellen zijn toch alleen mijn schoonouders en zus.. dus daar weten we het nummer wel van Sokken: wat een idee! Wat moest je nou ook echt niet vergeten? Oja en kun je na je bevalling alweer wat smallere broeken aan? Ik heb nog wat broeken liggen met een tussenmaatje.. dan kan ik die meenemen hihi. Ben nog steeds niet zenuwachtig hoor.. ik zal mijn best doen met die ananas.. maar dat hart is wel hard hoor! pff..
trwouens mijn zus gaf de tip om een rolletje druivensuiker bij je te hebben, ze zei dat wil nog weleens net een opkikker geven tijdens de bevalling
zie wel een andere lijst, check die anders alvast je autostoeltje ook idd wel belangrijk,....ennuh je voedingsbh misschien?
ja maxicosi staat ook nog gewoon op zijn plekkie.. zal ik ook eens bij de rest zetten en voedingsbeha heb ik aan
Tnx voor de lijst.. moet toch ook wel kleren meenemen voor na de bevalling toch? Pas deze broek denk ik dan niet meer aan.. hij zakt nu al af haha
Jeroen kan vast de volgende dag nog wat kleding brengen.. Je gaat vast niet direct na de bevalling naar huis
denk nkiet dat je meteen weer in je oude broeken kan hoor, ik hoor dat het nog erg flubberig blijft hihihi
Haha, iedereen wordt een beetje aangestoken nu, grappig is dat! Mijn koffertje staat ook wel klaar. Kleertjes voor Miepje en kleertjes voor mij. Paspoorten en erkenningsverklaring en ziekenhuiskaart zitten er ook in (je kunt aangifte doen in het zh). Douchespulletjes, deo, tandenborstel en dat soort zaken. En inderdaad die druivesuiker, die tip kreeg ik ook al van de kraamverzorgster. Je schijnt vaak geen zin te hebben om te eten, maar je hebt wel energie nodig, dus daar is het errug handig voor.