Haha geloof me: op de kraamafdeling hebben ze beide soorten muisjes wel op voorraad hoor! En ook beschuiten en boter hoef je echt niet mee te nemen
Flesvoeding hebben ze ook hoor missym in het ziekenhuis. Ze hebben daar alles voor je baby Dafje voel je al meer, of nog steeds niets?
Krampen die heel onregelmatig af en aan komen en gaan.. dus niet veel meer dan eerder op de dag.. Ik hoor Jeroen aankomen Ik ga denk ik lekker bankhangen en ik laat het weten als het meer wordt! Laters!
hoi hoi jammer voor je dafje dat het nog niet echt door wil zetten. maaaaaaaaaaaaar het kan nooit lang meer duren. zo ik heb mijn fruit voor vandaag wel gehad denk ik? heb bijna een kilo stoofperen op werd mij vanmorgen in het ziekenhuis nog gevraagd of ik al bad therapie had gehad door de gyn. maar dat wachten we morgen maar weer af. kweet niet wat ze gaan doen bij fysio. ik zie wel als ze de pijn maar een beetje kunnen verzachten hoop ik. want om zo nog 5 weken te lopen zie ik niet zitten. groetjes sandra
Peetje, dat zal wel moeilijk vallen om Joris te herplaatsen. Ook al is het een "moeilijke", het blijft toch jouw beessie. Hopelijk vinden jullie een gouden mandje voor hem. Ruby, 66 uur is zeker veel. Maar er is bij jullie natuurlijk wel sprake van bijzondere omstandigheden. Prettig idee dat je dara extra zorg bij krijgt, toch? **maakt diepe buiging voor Linda** Echt super, meid! Met recht trots op jezelf. Listy, gefeliciteerd met je verlof. Je hebt het gehaald! Wat mij betreft gaat de meeting woensdag door, hoor Ik hoop dat de rest ook komt, anders is het wel erg allenig (goed Nederlands he ) Hier een hectische middag en avond achter de rug. De afasie bijeenkomst viel 100% mee. Ik dacht dat een beetje een "zielig" clubje zou zijn, maar het werd goed opgepakt en mijn mama had het best naar haar zin. Toen ik na een uurtje wegging zat ze te Rummikub-en met een groepje dames. Wel werd ik zelf soms een beetje triest om haar zo te zien. Het verdriet om haar handicaps komt soms toch ineens weer hard om de hoek scheuren. Daarna moest ik als een speer naar een zakelijke bijeenkomst in Rotterdam en die liep dusdanig uit dat ik genoodzaakt was een paar benzinepompbroodjes te eten in de auto, want anders zou ik de laat zijn bij de vlos. Bij de vlos was alles weer ok. Zelfs bloeddruk was netjes na een dag als vandaag. Helaas geen (ander) middeltje tegen aambei beschikbaar. Ze kon me wel geruststellen, want sinds een paar dagen verlies ik af en toe een soort elastisch slijm en ik was bang dat dit wellicht de afsluitende slijmprop was. Maar gelukkig geen indicatie dat er wat staat te gebeuren hier Het geluid van het hartje heb ik opgenomen met mijn mobieltje en dat is nu mijn smstoon geworden En nu ga ik relaxen! xx
ow das helemaal spannend zeg ,..it's a boy , ow no it's a girl muisjes in het zh? ow das dan oke,...... zo niet, of als je nog voor thuis wil, gewoon ff info waar je die laat of heel vroeg kan halen ,,...... maar uh kwam ff gluren of er al iets gebeurde, maar nog niet dus,.... spannend hoor,......... kom zo nog wel ff langs om te kijken,...
Zo alles bij gelezen. Dafje succes vanacht en morgen! Enne helemaal niet ego van je, het is nu tijd om aan jezelf te denken en niet aan anderen, ook niet aan je ventje, jij moet de bevalling doen. Dus luister goed naar wat je prettig vind! Je mannetje past zich echt wel aan jou hoor. Weet het zeker. Denk dat hij dat ook zou willen. Eh neem je ook weer niet te veel mee, Jeroen kan het later altijd nog ophalen, als je bevallen bent. Maand verband hebben ze in het ziekenhuis en zoogkompressen had ik in het begin nog niet nodig. Neem een broek mee die je lekker vind zitten en een shirt met knoopjes als je BV wilt geven. Hier de hele middag aan de gangkast bezig geweest. Resultaat 2 zakken met troep en alsnog een kast, wel geordend, vol. Haha, maar de kist met foto's staat er nu wel in, en nog een kisjte met hobbyspullen. Dat pastte eerst niet. Maar ben nu ook bekaf en weer erge last van mijn bekken. Morgen nog maar weer even de woonkamer doen en hopelijk ook boven even de wasmanden. Als ik zin heb. Gwen, ik moest ook zeker nog 1 dag blijven in het ziekenhuis, dit omdat ik ook langer dan 24 uur gebroken vliezen had. Ze doen dit ivm infectie gevaar voor de kleine. Dus je had gelijk hoor! Als de kweek negatief is mag je naar huis. Wij moesten helaas nog eens 24 uur langer blijven ivm een vaccum bevalling.
@Esther: pfoe, dat zal een inspannende dag zijn geweest vandaag! Gelukkig had je bloeddruk er niet onder te lijden. Kan me voorstellen dat het wel ingrijpend kan zijn om je moeder zo te zien, zeker als de hele omgeving afasie-georienteerd is. Maar wel heel fijn dat dat soort mogelijkheden er zijn. Want iedereen was dus blijkbaar wel lekker bezig (als zij zelfs zat te rummicubben ). Maar.... wel weer een JeanPaulloos dagje overleefd ! @Linda: ik vind jou een echte profi-buddy, haha! @Ruby: heb je wel goed opgelet, want jij moet je koffertje ook al bijna klaar hebben staan! lekker zeg, 66 uur kraamzorg, dat is keurig geregeld gelukkig! Het komt nu allemaal wel dichtbij, want vanavond was de enige die langer zwanger is dan ik voor het laatst bij yoga, dus vanaf volgende week ben ik de opper-zwangere in de groep... oei.... last op mijn schouders, haha!
Woh, dit is me even teveel om bij te lezen hoor Dafje, nog geen nieuws begrijp ik? M'n zus en mn ouders (die haalden dr op) zijn nu net weg, ben doodmoe, wat een lange dag, maar het was gezelllig. Het is maar bij 1 opmerking gebleven, over t feit dat ik nooit make-up draag en mn haar altijd t zelfde heb, dus dat valt me alles mee haha. Verder was t gewoon gezellig. Maar wel vermoeiend hoor. En heb zowaar ook kadootje gekregen, rompertje. En verder toonde ze zowaar interesse, heb een stukje van de echo-dvd laten zien en heb haar via de angelsound naar de baby laten luisteren, dat vond ze wel leuk. Dus ben weer blij hoor hihi. Ik heb nu dus nog niet teruggelezen en ga ik nu ook ff niet meer doen, ik drink nog wat en duik mn bed in, ben gesloopt. Oja, en ze vond mn eten lekker, das ook voor t eerst. Ze heeft de schaal nog net niet uitgelikt haha, dus dat was een supercompliment van mijn kritische zus (ik kook dus bijna nooit he..). Fijne avond nacht allemaal en Dafje, succes!
Nog steeds niet op gang gekomen bij je Dafje? Succes vannacht en morgen ! Meiden ik ga ff bankhangen en op tijd naar bed, morgen ga ik de klossen halen en lunchen met een vriendinnetje dus ben pas in de loop van de dag weer online denk ik... Truste allemaal alvast!
Ilse fijn om te horen dat het zo gezellig was. Zal je vast even goed gedaan hebben dat ze een keertje niet zo kritisch was. Deze middag is weer mooi meegenomen en kan ze je ook niet meer afpakken. Eshter, wel om jezelf denken hoor. Hoe gaat het trouwens nu met je moeder. Gaat ze nog steeds vooruit? Meiden ga mijn bedje in, ben gesloopt. Morgen weer een dag. Weltrusten allemaal en slaap lekker. Dafje zet hem op he! Morgen ochtend lekker je kindje in je armen, ipv naar het ziekenhuis. Truste.
ow iedereen al naar zijn bedje? bij dafje dus alles rustig gebleven....... nou dan ga ik er ook maar van tussen,....... dafje mocht je nog terugkomen,... toi toi toi
Ooooh Dafje wat maak je het spannend zeg! Mocht het vannacht gaan gebeuren dan wil ik je alvast heel veel sterkte wensen! Ik heb zelf ook nog nieuws: Ik ga volgende week maandag 22 oktober bevallen!!! Ik moet me s'morgens om 7.00 uur melden, en dan gaan ze me inleiden. We hebben gezamenlijk met de gyn. besloten dat het het beste is om "gewoon" te bevallen (op advies van haar). Wat een maffe gedachte dat je nu weet dat ik volgende week maandag (of dinsdag) eindelijk ons beebje in mijn armen mag houden *zwijmel*. Maar dat neemt niet weg dat ik al de hele dag, ineens, mega nerveus ben voor alles....ik ga nu ff bij mijn mannetje zitten, dus kom morgen weer kijken bij Dafje! Trusten! Liefs, Natasja