Ow natas, wat fijn voor je. Ik (spreek voor mezelf) zou me de hele week dus grandioos opnaaien. Voor mij dus liever een datum in het onbekende dan een geplande datum.
morge meiden, Hier ook een zeer slechte en pijnlijke nacht gehad, o wat deden mijn bekken en rug zeer. Meeste tijd dus ook wakker gelegen. Nog geen nieuws van Dafje. Hope, 5 kilo, eh ja moet zeggen gaat de eerste tijd erg hard. Als je kindje met ongeveer 3 (3,5) kilo word geboren, zit je een ongeveer met 2 mnd wel al op 5 kilo. Ik heb tevens luiers van 4-9 kilo gekocht. En ja is ook nog eens merk gebonden, de een van wat breder, of hoger uit dan de ander, maar hou het ongeveer op 2 mnd. Leuk kamertje geworden. Maar ik zag net dat je niet meer op de lijst staat. Want ik zie dat je al weet wat het word. Lief dekentje zeg! Wilde vandaag wat in huis gaan doen, maar dat gaat niets worden.
Natasja, 22 okt. O spannend, wel een beetje ongelukkig na Anoud d'r verjaardag. Maria, je laatste werkdag! Zag dat Sammie nu ook met verlof is. Geniet er van meiden.
Lo dames... nog steeds geen beeb in de armen hier.. Vannacht kwamen de weeen om 00:28 en dan bijna een uur lang om de 10 minuten.. daarna 15 minuten, daarna 30, nog een keer 10 minuten.. ging zo door tot bijna 3 uur.. toen stopte het.. en ben ik als een blok in slaap gevallen en niet meer wakker geworden tot de wekker ging om half 7. De vlos zal zo wel bellen over het hoe en wat en dan gaan we naar het ziekenhuis en dan is het afwachten of er infectie(gevaar) is of niet en of ik dus zal worden ingeleid of niet.. Jeroen heeft vandaag toch maar 'onbepaald' vrij genomen. Als het wat wordt dan blijft ie natuurlijk.. als er verder geen vorderingen zijn en het afwachten blijft, gaat ie nog ff naar het werk.. Het rommelt nog wel wat, zal misschien toch wel weer op gang komen door het lopen en bewegen heb ik het vermoeden.. Oja.. vannacht hoorde/voelde ik ineens 'knap!'. Dus ik dacht dat moeten dan echt mijn vliezen zijn.. denk het wel want op de wc kwam het wat gestager naar buiten zeg maar... de vlos denkt dat de kleine de ingang verspert en dat het daardoor druppelsgewijs naar buiten komt ipv met een stortvloed.. ach ja.. ik vind het best.. als het nu maar niet te lang meer op zich laat wachen en snel geboren wordt
Dafje, succes straks in het ziekenhuis, zal voor je duimen dat het vandaag doorzet. Spannende dag voor jullie.
Jemig Dafje, je houdt het wel spannend zo! Maar gelukkig heb je ook wat uurtjes slaap kunnen pakken, want die zul je vandaag vast nog nodig hebben! Sterkte vandaag! En veel plezier natuurlijk als je straks die kleine vasthoudt! Ben zo benieuwd wat het wordt... @Natasja: dat is al snel! 22 oktober... was er een speciale reden voor deze datum, of hadden ze dan gewoon tijd ? Wel jammer dat die twee kleintjes dan zo dicht op elkaar jarig zijn, maarja, dat zou natuurlijk sowieso al een beetje het geval zijn. Echt spannend hoor. Wat Maria al zegt, als ik zo'n datum zou hebben, zou ik ook bloednerveus worden! Sterkte met de zenuwen x
Dafje goed om te horen dat je vanacht nog wat hebt geslapen. Veel succes straks in het ziekenhuis, en ik zal voor je duimen dat ukkie vandaag of vannacht gaat komen. Liefs je buddy
Zo we gaan naar het ziekenhuis.. Moeten we met de maxi-cosi over straat ... wat zullen de buren wel niet denken.. hihi Anyway.. de vlos verwacht niet dat er al wat gebeuren gaat in het ziekenhuis, maar we zullen het wel zien.. Wellicht tot over een paar uur.. en anders tot over ? maar dan sms-en we wel hoor
MOrge meiden Hier goed geslapen, alleen met hoofdpijn wakker geworden. Hopelijk trekt dat zo wel weer weg. Dafje spannend meid, ik ga heel hard aan je denken en dat je snel jullie beeb in je armen hebt. Voor de meiden die slecht hebben geslapen (zijn er weer een hoop) hopelijk komen jullie de dag een beetje door, en anders strakjes nog een paar uurtjes mee pikken. Ik ga even wakker worden met me koffie
ow wat spannend allemaal.. krijg nu toch wel de kriebels hoor.. alles komt weer naar boven.. Dafje, heel veel succes! En dan Natasja ook nog eens de 22e.. dan Ruby de 26e.. ja, de trein komt nu echt op gang! woeiiiiiii
Muriel, psies zoals je het zegt: aan de ene kant moeilijk om mams in een "gehandicapte" omgeving te zien, maar aan de andere kant superfijn dat het bestaat en dat ik haar ontspannen heb zien lachen met anderen. Heel dubbel. Op weg naar die bijeenkomst reed ik achter het invalidenbusje aan en het gekke was dat ik in de auto even helemaal volschoot. Het overvalt op de vreemste momenten. Anyways, idd weer een JPloze dag gehad, nog 4 dagen en dan komt 'ie weer thuis. Hihihi bij de yoga ben ik ook de opperbuik! De eerstvolgende na mij is zelfs ruim 2,5 week later uitgerekend...en de laatste baby van de groep wordt pas rond 20 januari verwacht Ilse, gelukkig dat het nog meeviel met het bezoek van je zus. Melanie, lief dat je ernaar vraagt. Ze gaat nog steeds heeeeeel langzaam vooruit. Alhoewel ze een beetje naar een depressie aan het toegaan is in mijn gevoel. Ik heb dat ook al aangegeven bij de maatschappelijk werker en de verzorging op de afdeling en zij hadden het ook al gemerkt. Dus daar zijn we nu heel alert op en proberen haar trots te laten zijn op wat ze al heeft bereikt in plaats van (te lang) stil te staan bij wat er niet meer kan. Oh wow, natasja, dat is gewoon over 3 daagjes al! **krijgt spontaan weer een aanval van nestdrang hier** Hihi, voortaan 2 verjaardagen achtereen of 1 HEEL groot feest? Hope, het is echt een lieve boys-room geworden Linda, sterkte vandaag op de begraafplaats en het zkh. Stuur je ook een gedachte van mij aan je kindjes*? Pfoe Dafje, wat een spanning! Vandaag de tijd om een beetje bij te komen van de afgelopen 3 stressdagen. Ik ga zo naar kantoor, op mijn gemakkie aan de presentatie werken en op een gewone tijd naar huisje toe. Het hele weekend is afspraakloos gebleven, dus ik ga gewoon een beetje keutelen in huis en ik zie verder wel. Denk wel effe langs mijn papa en langs Maris. En natuuuuuuurlijk: FORUMMEN! Laterszzzzzz PS: Gaat de meeting woensdag nog door?
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 7 MEIDEN 10 JOCHIES 6 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 23 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (1) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (2) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Debbykoops (13) Natasja (6) - MissyM (20) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (8 ) / Barbabintje (27) AGENDA Murmel~ 12 oktober 09:15 uur notaris: nieuwe testamenten tekenen Murmel~ 12 oktober 13:00 uur VK LindaPOOH~12 oktober 14.30 MW en medische genetica Sammie2~ 12 oktober met verlof Stasia~12 oktober 12:30 gyn Indigo~ 12 oktober een romantisch weekendje weg met mannetje; hotel met luxe health spa Maria~13 oktober met verlof Debbykoops~ gyn Barbabintje (Esther)~ 15 oktober 11.00 uur intake kraamzorg Joldeg(Ilse)~ 15 oktober dagcurve suiker Joldeg(Ilse)~ 15 oktober 15.00 uur intake kraamzorg Dafje~16 oktober 17:00 vk Novembermama's~17 oktober 12.30 lunchmeeting omg. Amersfoort Indigo~17 oktober met verlof Joldeg(Ilse)~ 17 oktober 8:40 VK Sammie2~ 17 oktober 17:00 uur VK Tari (melanie) 17 oktober 18.30 uur VK ikke1981~ 18 oktober 9.45 vk serafijntje~ 18 oktober 10.00 vk Peetje24~18 oktober 17.10 vk met echo Peetje24~19 oktober 12.00 rondleiding zkh Stasia~19 oktober 12:45 gyn Barbabintje (Esther)~ 23 oktober 9.20 vk Roelie~23 oktober 11.15 VK Jolger~24 oktober 15.10 VK Joldeg(Ilse)~ 31 oktober 8.20 uur VK Joldeg(Ilse)~ 1 november 10.50 uur Groei-echo 36wkn GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen
Murmel~ 12 oktober 09:15 uur notaris: nieuwe testamenten tekenen Murmel~ 12 oktober 13:00 uur VK Suc6 bij de vlos ennneehhh gefeli met jullie soort-van-trouwen-bij-de-notaris Gaan jullie samen nog wat gezelligs doen erna? LindaPOOH~12 oktober 14.30 MW en medische genetica Denk aan je, meis. Sammie2~ 12 oktober met verlof Geniet ervan! Stasia~12 oktober 12:30 gyn Succes! Indigo~ 12 oktober een romantisch weekendje weg met mannetje; hotel met luxe health spa Heel veel plezier Indigo. Hopelijk kunnen daar samen de gebeurtenissen van de afgelopen periode een plekje geven en gaan uitzien naar jullie babygeluk strakjes
Mogge, Bagger geslapen hier en dan ook nog vroeg op. Had vannacht af en toe kleine krampjes onderin mijn buik en daar werd ik dus de hele tijd wakker van. En dan nog een man die hele oerwouden aan het omzagen was. Ik ga ff een boterham eten en ik denk dat ik nog ff terugkruip. Dafje: succes in het zh Natasja: wow de 22e al. Het begint nu wel op te schieten. Houden we nog novembermama's over?
Esther, ook goeiemorgen, maar eh de 22 is over 1 week en 3 dagen. Maar gaat even goed snel hoor. Vervelend dat je moeder nu ook richting een depressie gaat. Ze mag juist trots op zich zelf wezen met wat ze al bereikt hebt. Alhoewel ik het me ook voor kan stellen, denk dat ze in d'r hoofd al meer wil dan haar lichaam kan. Maar goed dat jullie het in de gaten houden. Muriel, veel plezier bij de notaris en succes bij de VK Linda, jij ook vanmiddag in het ziekenhuis. Stasia, jij succes bij de gyn. En Indigo, geniet lekker even van jullie weekendje weg, na al die stress. Ontspan ze.
Morgen meiden! Ff snel voor ik de deur uit ga gespiekt of er al nieuws was van Dafje, maar helaas pindakaas toch naar het ziekenhuis... Succes meid! @Alle meiden met afspraak in ZH of bij VK; ook succes! @degene die vandaag hun laatste werkdag hebben; geniet lekker van je verlof strakkies! @Natasja; Jeetje 22 oktober al! Dat komt ineens wel heeeel dichtbij zeg... We houden echt niet veel novembermama's meer over op deze manier.. @de meiden met slechte nachtrust; hoop dat jullie vandaag nog wat uurtjes slaap kunnen meepikken! Nou ik ga zo even snel met de hond naar buiten, dan klossen en po halen, cadeautje voor mijn dinnetje scoren en dan gezellie op visiste... Misschien zijn vanmiddag de envelopjes voor onze kaartjes binnen, dan kan ik volgende week lekker gaan schrijven...
Zooo spannend! Dafje nu, Natas de 22ste, Ruby de 26ste...ik wil ook weten wanneer het komt haha dan kan ik me tijd indelen, al dat wachten word er gek van! Voor iedereen met afspraken, succes! Voor de slechte slaapgroep, is er nog een plekje vrij? Wat een baggernacht zeg, heb al weken niet 1 goede nacht gehad