November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    O lekker dees, dank je en dan ook nog mee koekje, ziet er goed uit.

Jen jemig ook al weer 37 wkn. Waar blijft de tijd.....

Gwen hoe gaat het met Mika?

2. Niet meer actief

Thanx Dees !

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Erg he die slechte nachten, Melina. Is zo frustrerend soms.
    Hoe gaat het verders met je? Nog erg last van de dip of gaat het al weer een beetje de goeie kant op. Vermaak je je een beetje nu je verlof hebt?

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Jeetje zit de lijst te bekijken Jen en Tari jullie zijn officieel de volgende :D

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Mag hoor Dees, ben er eigenlijk wel klaar voor. Denk ik..

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik voel me nogal levenloos zeg maar, ik lees hier mee en vergeet wat k lees, lijkt wel alsof alles een btje aan me voorbij gaat op het moment. Wil zoveel doen, ook in huis, maar kan er gewoon geen energie voor opbrengen. Terug naar bed heeft geen nut lig ik te draaien en te draaien :(

Ik moet eerlijk zeggen, begin het nu echt zat te worden! Het is nog wat te vroeg, maar van mij kan hij er niet snel genoeg uit en bij papa op schoot en dan ga ik een beautydag doen haha

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ Tari, jij zal gister ook niet al te leuke dag hebben gehad met dat uitje!

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Spannend hoor!
    Je zou zeggen dat de laatste weken langzaam zouden moeten gaan,
    maar dat idee heb ik nog steeds niet.
    JIj wel?

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    mijn weken vliegen ook nog voorbij hoor! Heb nog niet het wacht idee...gelukkig

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Nee vind de laatste weken erg snel gaan. tot nu toe dan.

Melina, balen meis. Ja je hebt nog eventje te gaan. Hoop voor je dat de kleine dan ook eerder komt en niet nog later. Ben wel benieuwd hoe je er daarna op terug kijkt zo met een kleine in je arm.

Voor mij is de verandering minder groot, het moeder zijn weet ik al. Dat scheelt denk ik wel, ik weet waar ik het voor doe, eh kan je me volgen. haha.

Gister inderdaad flink de balen gehad, tja en toen maar wat in huis gedaan, maar had daar vanacht enorme spijt van. Merk ook wel dat ik vandaag echt geen zin heb om wat te doen, maar dat was jullie nog niet opgevallen, haha Zit nog steeds achter de PC. Oke kids zijn inmiddels aangekleed....

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja dat merk ik ook, ik heb het gevoel (nog steeds) niet waarvoor ik het doe, vind baby's geweldig, de babykamer is klaar, de kleertjes zijn lief, de schoentjes, de cadeaus, maar het besef waar het nou eigenlijk voor is heb ik niet.

Ik heb alleen nog maar het idee dat ik dik ben, straei heb en me god mag weten waarvoor dat nou weer nodig is! Klinkt misschien heel raar, maar het idee dat ik straks een ventje heb lopen dat van ons is dat is er gewoon nog niet. Wel in een soort van dagdroom gevoel, maar niet van echt echt..

kan je het nog volgen?

Waarom neem je nie een dagje rust? Me vriend is vandaag werken van 3 tot 12 vanacht en ik ga helemaal niks doen :) niet eens een was aanzetten heb er gewoon echt geen zin in morgen weer een dag ;)

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik heb trouwens upc digital tv en op 13th street komt house heel vaak tussen de middag of monk ofzo ga vanmiddag heerlijk house kijken :)

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    yeaaah ben net gebeld, de box had 3 weken levertijd had hem dinsdag besteld en hij is nu al binnen bij hun! Dus volgende week hebben we de box al :) :) :)

14. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen, ik kwam snel even spieken of er nog nieuws is over Dafje. Tjee meid, ik lees net dat je toch naar het ziekenhuis moet. Ik kan me goed voorstellen dat het een teleurstellling voor je is, omdat je zo graag thuis wilde bevallen, maar als je 'straks' jullie kindje in je armen hebt, maakt het je waarschijnlijk helemaal niet meer uit. Veel sterkte, ik denk aan je en leef met je mee!

Ik vind het nu wel heel spannend worden allemaal. Het komt ineens zo dichtbij! Binnen een paar dagen Dafje, dan Natas de 22ste en Ruby de 26ste... En wie weet wie er onverwacht nog 'tussendoor' komen.... En de maand november is nog niet eens begonnen! :confused:

15. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik zag dat sommige meiden de vraag hebben gesteld of de meeting van volgende week nog doorgaat. Nou, als het aan mij ligt WEL, hoor! :) Ik had het ook al in de gezamenlijke agenda gezet. Ik zal zo even op zoek gaan naar de lijst en deze opnieuw plaatsen met alle gegevens erbij...

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo...hier is er ook 1 wakker aan het worden...

Sammie -> verlof, heerlijk joh! Geniet ervan!

Murmel -> volgens mij moet Arnoud gewoon aangifte doen bij de gemeente en kan dat niet in het ziekenhuis (in Hoorn...). Dat zou overigens wel heeeel handig zijn.

Peetje -> goed om te horen dat je al reacties hebt gekregen op Joris de kat. Lijkt me wel moeilijk, maar wel fijn als je een goed adres hebt gevonden.

Linda -> hahaha, wat een leuk verhaal zeg over dat scheerapparaat! Het zal je inderdaad maar gebeuren als man zijnde...kan me voorstellen dat Patrick er erg van baalde op dat moment (achteraf kan je er samen om lachen).

Joldeg -> goed om te horen dat het dagje met je zus toch nog geslaagd was! Dat geeft je weer een goed gevoel! Ben blij voor je!

Natasja -> wat goed dat jullie een beslissing hebben genomen! En wat spannend zeg! Het lijkt me heel vreemd om te weten dat je straks je kindje al in je armen hebt! Maar wel een heerlijk gevoel....

Indigo -> heel veel plezier met je weekendje weg! Geniet er maar lekker van!

Tari & Linda -> vervelend zeg dat jullie niet zo goed hebben geslapen vannacht! Gewoon lekker rustig aan doen vandaag dan maar.

Dafje -> wow, nu naar het ziekenhuis en dan maar hopen dat het snel komt! Ik ben wel benieuwd hoor...heel veel succes!

Serafijntje -> misschien wil je mijn afspraak met de gynaecoloog, maandag 15 oktober om 11.20 uur er ook even inzetten? Er staat nu alleen maar gyn...

En de overige meiden: veel succes bij de afspraken vandaag!

Ik lees iets over een meeting woensdag...?

Grote onderbroeken? Ik heb in het kraampakket van die ontzettende charmante (not!) gazen onderbroekjes. Zijn die niet bedoeld voor vlak na de bevalling?

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik denk niet dat k er ben woensdag, heb sowieso geen vervoer omdat me vriend ze auto nodig heeft en het word wel erg druk omdat ik dinsdag en donderdag ook al zo'n volle dag heb..

baal er wel van :(

18. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Lunchdate novembermama's

Wanneer?
    woensdag 17 oktober, 12:30 uur
    Waar? Witte Bergen, Baarn
    Wie komen er?
    Serafijntje, Esther, Muriel, Stasia, Ilse, Linda, Melina (misschien)

Ik geloof dat dit de laatste lijst is, maar dat weet ik niet 100% zeker. Als ik per ongeluk iemand ben vergeten: mijn excuses en schrijf je naam er maar weer gewoon bij. Dit geldt natuurlijk ook voor degenen die alsnog willen komen, maar dit nog niet hadden laten weten. Iedereen is welkom!

19. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    He, wat jammer! Kun je niet met het openbaar vervoer komen? (Ik kom zelf ook met de trein.) Maar de keuze ligt natuurlijk bij jou. Als het je te veel wordt is dat natuurlijk ook niet goed. Hoogzwanger zijn is al vermoeiend genoeg. ;)

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    we hebben geen ov in onze wijk, dan zou ik dus een wijk verder moeten lopen en die wijk verder is denk ik 3 km ofzo...en ik heb geen fiets. Is nogal problematisch hier :(

Deel Deze Pagina