November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het lijkt me erg leuk om te komen, maar ik moet eerst maar even kijken hoe het gaat volgende week i.v.m. de suikers....ik houd jullie op de hoogte! Als het enigszins lukt, wil ik graag van de partij zijn.

2. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Zo, ik heb eindelijk ook tijd gevonden om eht filmpje van Mika te bekijken **smelt, kwijl en droom** Wat een mooi mannetje en die wenkbrauwtjes.....

Debby, je bent van harte welkom! Hopen dat de suikers meewerken!

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou...ik ga maar even douchen...en dan een voedingskussen halen. Die kan ik lenen van iemand omdat ik 's nachts veel last heb van mijn heupen. En aangezien ik er zelf geen 1 heb aangeschaft heb omdat ik toch flesvoeding ga geven. Of zal het dan toch ook handig zijn? Tips zijn wederom welkom :D

4. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    ja, ik ben woensdag ook van de partij hoor! Gezellig! Kunnen we met zn allen met de beentjes over elkaar zitten, zodat er die dag iig niet al te veel gaat gebeuren op geboortegebied, haha!

Laten we de rest nou maar gewoon bewaren voor echte novembermama's! Anders moet dit topic zo snel worden afgesloten en halen we nooit de april mama's in, hahahahahaha!

5. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Natuurlijk wil ik dit wel voor je doen, maar wellicht weet je niet dat je dit zelf ook heel gemakkelijk kunt doen? Zoek de laatste lijst op, klik op 'quote', haal vervolgens de quote-tekens (aan het begin en einde) weg (dit zijn die rechte haakjes met het woordje 'quote', in het begin met de naam van degene die je quote), vul je nieuwe gegevens in en klik op OK. (Je kunt daarvoor evt. eerst nog op 'voorbeeld' klikken om te kijken of je het goed hebt gedaan.)
    Laat het me maar even weten als het niet lukt, dan doe ik het alsnog voor je. No problemo!

Ja, zie mijn post van een paar minuten geleden. Kom je ook? Je bent van harte welkom!

6. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Voedingskussen is juist ook superhandig als je FV gaat geven, hoor, ook daar krijg je een lamme arm van!
    Wauw, dat je nog zonder kunt slapen, ik zou me geen raad weten, is al paar maanden mn redding 's nachts!

7. Niet meer actief

Mogge meiden

Ik zat vanmorgen om 4 uur weer beneden omdat ik niet kon slapen en koppijn had, maar om een uur of 6 toch maar weer naar bed gegaan. Niet dat het veel geholpen heeft, maar oke...t gaat om t idee he ;)

Over woensdag..ik haal Serafijntje om 12 uur op van de trein en ik begreep dat Linda ook met me meerijdt? Mocht er nog een treinreiziger zijn, dan kan ik er dus nog 1tje houden ;)

Dafje nu naar t zh las ik..spannend!

En Natasja ook een datum, snel al. Jee het gaat echt beginnen nu he! Een aantal dames zitten nu al op de 37wkn.

Verder ben ik dus nog niet bijgelezen, ik loop 20 pagina's achter geloof ik, maar ben nog te duf om dat nu te doen, misschien straks. Hoop dat ik niks belangrijks gemist heb.

Fijne dag allemaal en dames met afspraken, succes!

Liefs
    Ilse

8. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wel erg jammer Melina, dat je niet kunt komen woensdag, je was er juist een van de 'kerngroep (lees: de ex-Amsterdam-meeters)!
    (Dhen mporo na miliso ellinika etsi! ;) )

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Ik kan helaas niet naar de meeting komen meiden.
    Maar goed dat was al bekend hihi

Oef was net een beetje aan het ruimen, dat gaat toch allemaal echt niet meer soepel hoor, krijg er krampen in mn daaronder van, dus maar weer een breakje tussen door.

Voedingskussen schijnt altijd erg handig te zijn hoor.
    Ik heb hem ook in huis, maar kan er echt niet mee slapen hoor, dan lig ik de hele nacht wakker. Aangezien ik het nog steeds altijd enorm warm heb, werkt die kussen er ook niet aan mee.
    Dus hij ligt braaf te wachten tot hij gebruikt kan worden als ukkie er is

10. Niet meer actief

Even een vraagje over dat kussen...ik heb er dus ook al maanden een maar slaap er niet mee, vind het een onding. Hoe heb jij m in gebruik? Ik bedoel..als je dat onderste deel tussen je knieën legt, ligt er dan ook echt kussen tussen je knieën of alleen stof? Klinkt stom...ff kijken hoe ik t beter uitleg...

Als ik dus dat deel tussen mn knieën leg, dan verschuift alle vulling en is dat deel dus zeg maar leeg, en ligt er nog steeds geen kussen tussen alleen de lege hoes zeg maar, want alle vullingdeeltjes schuiven naar voren of naar achter.

Kun je m nog volgen? Haha wat een wartaal zeg..:)

11. hope43

hope43 Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    2,255
    0
    0
    goedenmorgen dames

net toen ik vanmorgen hier in wou loggen werd ik gebeld door de kraamverzorgster,
    ze komen dus niet langs, maar deden het telfonisch, wel jammer, ik had gehoopt dat we ff smane door het huis en de spulletjes zouden gaan,..
    maar nee dus, we hebben wel een goed en heel lang gesprek van een uur gehad, en enorm veel gelachen,..
    vor zover we weten is hier alles oke, behalve het bed, die moet toch op 70 dus dat wordt of een extra matras, of kratjes eronder ,.....klossen blijken niet te kunnen bij ons.

verders mag ik bellen wanneer ik iets te vragen heb,.....

ook net de verloskundige gesproken, mijn waarden vh suiker prikken was wel oke,...
    de 1ste waarde wat aan de hoge kant 7,2 maar ze zei het is wel goed gedaald naar 4,1 dus volgens week tijdens mn bezoek hoor ik hier meer over,.........

nou zo te zien is dafje onderweg,......
    mijn gevoel zei en zegt me nog steeds de 13de dus,..afwachten, wel spannend hoor :)

nou verders nog niet echt bij gelezen, want het is al laat geworden,...
    en ik moet nog ff wat doen voordat manneke weer op staat,.....

ik ben heerlijk uitgerust, had een heerlijke nachtrust , sliep als een os
    haha een os die wel af en toe moest plassen ,...

nou misschien nog ff tot laters en anders alvast allemaal een heerlijke dag en een heel goed weekend

xxx

12. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Ik heb ook een innige relatie met mijn "worst" (voedingskussen :D). Slaapt geweldig en superhandig om je beeb straks te voeden (bv en fv) of gewoon even op neer te leggen in bijvoorbeeld de box.

13. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Dit zouden mijn woorden kunnen zijn! :)
    Ik neem 'm zelfs mee als ik ergens ga logeren... ;)

14. hope43

hope43 Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    2,255
    0
    0
    joldeg ik had eerst een gewoon kussen tussen de knieen, en de andere kant dan onder mijn buik,.....
    nu heb ik bij ikea zo een lang rond kussen gekocht,
    kostte bijna niks, maar ligt ow zo lekker,...
    doe hem tussen mijn benen en het andere einde onder mn buik,......
    lekker hoor

15. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Debby: Ik ga ook flesvoeding geven maar ik heb ook een voedingskussen gekocht. Soms slaap ik ermee. Maar voor flesvoeding is hij ook wel handig denk ik. En wat Esther zegt ook om straks de kleine op te leggen.

16. Niet meer actief

Ik heb dus ook zo'n worst-achtige overigens hoor...

17. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

Feb 3, 2007
    3,355
    0
    0
    docente
    @natas: spannend de 22ste al!

@ilse: leuk dat het meeviel met je zus

@debby: bij mij helpt zo'n voedingskussen niet tegen de pijn, maar k hor bij veel mensen dat die het wel fijn vinden.

Joris de kat: ik heb 3 mails gehad van mensen die op een flat/ app. wonen lijkt me nie handig. Mijn huis is vrij groot een daar sloopt ie de boel ook. 1 mail van een stel uit Drenthe die wonen vrijstaand, heeft 8 katten en ze mogen daar buiten lopen. Dat lijkt me wel iets. Ik ga als ik het doe Joris zelf brengen en heeeeeeeeeel veel huilen. Ik vind het moeilijk, hij maakt soms ook de babyspullen kapot, niet met opzet maarja.

Ik ga zo even nar mijn werk om punten in te voeren.

DAFJE ZET HEM OP!

18. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Haha, ik probeer het even te visualiseren ;)

Die van mij is blijkbaar steviger dan, want het halve rondje is gelijkelijk bedeeld met vulling.
    In de ideale situatie ligt het kussen onderaan tussen mn enkels (benen gebogen), dan een stukje tussen mn knieën en ten slotte het bovenste stukje onder mn buik, tot borsthoogte.
    En als ik me omdraai, draai ik het hele circus mee (inmiddels al heel erg bedreven in).
    Dus misschien moet je gewoon een steviger kussen hebben? Mijne is gewoon van de HEMA.

19. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Ik heb er ook geen last van. Mijn kussen heeft van de kunstof bolletjes erin en daardoor blijft de vorm ook behouden.

20. Niet meer actief

Mijne heeft ook van die kunststof bolletjes, maar is dus niet 100% gevuld. Op het moment dat ik m tussen mn benen leg, schuiven de bolletjes als t ware opzij waardoor de bovenkant en de onderkant nóg steviger worden, maar dat deel wat tussen mn knieën ligt, dus juist plat wordt. Tja, dan heeft t dus gelijk geen effect meer.

Ik heb mijne overigens van Prenatal.

Share This Page