November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    en ik heb vandaag eindelijk heeeeerlijk geslapen :)
    was gister jarig dus heel de dag visite gehad en lekker gebarbequed.
    mijn vriendin was gekomen met haar zoontje van 3 weken oud,aaaaahhhh zo lief heb heel de dag met hem rond gelopen.was echt leuk met dat kleine hummeltje in mijn armen.

fabian liep de hele dag met de baby te kroelen,ik denk echt dat hij een superlieve broer word.anwar keek een keer in de kinderwagen en zegt heel droog "poeh hij slaapt"en hij loopt zo weer aan.hij heeft niet echt iets met baby's volgens mij.

loop nou al lekker in mijn positiebroek en mijn buik valt enorm op,in de winkel word ik spontaan gefeliciteerd.wel leuk natuurlijk.

2. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Ruby, nog van harte gefeliciteerd :D
    Leuk dat ze het bij jou al zien! Ik moet nog even wachten.....

Amaranta, veel succes met je gesprek.

En voor de meiden die naar de VK: ook veel plezier!

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    morgen allemaal,
    hier een zeeeeeeer slechte nacht gehad. Zefanja was niet in de mood om te slapen. Hij wilde alleen maar bij mama, dan sliep hij een uurtje en dan werd hij wakker en riep weer mama! Nog een tijd met hem beneden gezeten en toen om 2.15 uur weer naar zijn bedje. Nou zo zijn we nacht door gerold tja wat denk je hij ligt nu prins heerlijk te slapen, de schat.
    Hij kan amper zijn flesje drinken vanwege de pijn in zijn mond.
    Denk dat de kringen en wallen onder mijn ogen staan.

Maar goed het word weer een mooie dag, en hoef van het weekend maar 2 dagen te werken ipv 3 dus dat scheelt ook weer.

Loveu, gefeliciteerd met je keuze en hoop echt dat je maandag een mooie echo krijg te zien, zou toch wel ironisch zijn. Het zal zeker niet makkelijk worden, maar je komt er wel sterk uit en ach zo'n kleintje komt wel groot. Ik hoop voor je dat je vriend nog wel bij zal draaien, dat is toch wel zo prettig en anders?
    Wel jammer dat je het niet meteen blij met elkaar kan delen. Maar daar zijn wij voor :D
    Jij nog 3 dagen voor je echo, ik hoef er nog maar 4. :p

Ruby, leuk dat het al te zien is, heb ik ook. Heerlijk al zo vroeg mogen genieten van een groeiende buik. Vond ik een (1) van de leuke dingen van het zwanger zijn.

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Marije: is wel heftig allemaal, he, dat het zo eindigt in het ziekenhuis. En vooral vervelend dat ze je ook zo lang lieten wachten. Maar gelukkig is al dat klinische nu achter de rug. Ik hoop dat je er niet al te lang fysiek last van zult hebben.

@LoveU: heel goed dat je een beslissing hebt genomen! Dapper van je en heel slim dat je die beslssing nu al hebt genomen en niet eerst weer de echo afwacht. Want uitstel zal je stress geen goed doen. Ik hoop dat je beslissing je wat rust kan geven.
    Ik ben wel benieuwd: schat je de kans groot in dat je vriend als een blad aan een boom kan omslaan als hij een goede echo zou zien? Pffff spannend voor je hoor, veel sterkte met wachten dit weekend!

Ik heb ook heel slecht geslapen vannacht, het hing blijkbaar in de lucht. Vriend kwam om 3 uur thuis na te veel biertjes met vrienden. Hij viel als een blok in slaap, leuk voor hem, maar ik was klaarwakker. Ben uiteindelijk maar in de woonkamer op de bank gaan ligggen met een kop warme melk. Om half 6 nog even in slaap gevallen.
    Gelukkig gaan we dit weekend (vanaf vanmiddag) een weekendje winkelen en relaxen in keulen, in een mooi hotel, dus kan ik lekker bijslapen!

5. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Goedemorgen ladies! Net Sofia weer in bed gestopt en het wordt zowaar heel stil, dus ik kruip er zo ook nog even in op m'n vrije dag.

Marije, nogmaals sterkte en veel succes met het herstel!

LoveU, wat vervelend zeg, die situatie met je vriend! Heb je niet een goede vriendin (naast je moeder) met wie je het ook delen kunt? Je verhaal doet me denken aan een vriendin van mij; zij was zwanger en haar vriend stond er niet achter. Uiteindelijk is hij wel bijgedraaid, dus iedereen dacht dat het allemaal goed zou komen, heeft zij hém de deur gewezen omdat ze door de hele toestand op hem was afgeknapt! Vond het wel grappig. Zo kan het dus ook. Maar in bijna alle gevallen hoor je dus dat een man uiteindelijk wel bijdraait, als het allemaal wat meer gaat leven voor hem, zeg maar. Hoewel, hij heeft al wel kinderen dus hij weet hoe het is... Moeilijk hoor! Ik vind het echt heel lastig, zou niet weten wat ik zou doen in jouw situatie... Behalve dat ik het absoluut niet zou laten weghalen (ik vind wel dat vrouwen die keus moeten hebben hoor, maar jij schreef al dat het leven binnenin je zo bijzonder voelde dat ik denk dat je er altijd spijt van zou blijven houden). Maar dat had je al besloten, dus dat is stap 1. Sorry, hier heb je natuurlijk niet heel veel aan... :oops:

Wij hebben gisteren een keuken gekocht voor ons nieuwe huis! Heel mooi. Echt leuk, om alles zo zelf uit te kiezen (ook moeilijk). We gaan nu door voor de tegels en de badkamer.

6. amiek

amiek Actief lid

29 sep 2006
    183
    0
    0
    Dag dames, kom ook weer even binnenwippen bij de novembermama's. Ik kom inderdaad een beetje op een verdrietig moment binnen. Ik leef echt heel erg met julli mee Sizzel, Marije en Buddy. Lijkt me verschrikkelijk zo'n ziekenhuisbezoek Marije...

Nog niet veel dromen aan deze kant Roelie. Ik denk dat die pas wat later in de zwangerschap zullen komen. Ik droomde ook erg veel vlak voor onze bruiloft! Alles wat mis kon gaan, ging ook mis in die dromen. Blijkbaar was de spanning toen bij me opgelope tot een hoogtepunt en was ik zelfs 's nachts nog met onze dag bezig!

Rachel, wat een vervelende situatie op je werk. Ik hoop dat je er een beetje uitkomt voor jezelf meid!

Wat een heerlijk echoverhaal Natasja. Schitterend dat je dochterje zo lief naar de nieuwe babbie zwaaide!

Ik ben helemaal allening dit weekend :( . Mijn mannetje gaat op jongensweekend, oftewel een weekendje weg met de mannen van de vriendengroep. Met de dames gaan we pas in juni en de heren zijn dus nu al aan de beurt! Had hem dit weekend natuurlijk liever lekker bij me op mijn wolk gehouden...... :D

7. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,

Marije, ik krijg weer een brok in mn keel. Heel veel succes met het lichamelijke herstel, en ik hoop dat je ook geestelijk gauw verder kunt. Maar kan snappen dat dat ronduit kl*te is...

Rachel, succes met je baas. Ga gewoon op zoek naar wat anders, hopelijk kun je dan gauw tegen je baas zeggen dat ie de hik kan krijgen!

LoveU, wat goed dat je een keuze gemaakt hebt! Ik duim voor je echo maandag.

En voor de mama's met zieke hummeltjes, heel veel succes. Hopelijk draagt het mooie weer bij bij het snel beterworden!

Zelf vanmorgen naar de gynaecoloog geweest. Moet zeggen dat ik toch superzenuwachtig was hoor. We zijn vorige week behoorlijk geschrokken van die cyste.. Vanmorgen heb ik een inwendige echo gehad, mijn gyn. (een erg vriendelijke man, met heeeeeele droge humor 8) ) stelde me wel gerust hoor. Dat de houding van zo iemand zoveel kan betekenen, echt super!
    Maar goed, de echo. Goed nieuws! De cyste is al aan het krimpen. Jippie, jippie, jippie. Mijn dag kan niet meer stuk! Vorige week was ie nog 7x6 cm, nu 5x3 cm! En hij was ook een stuk flexibeler, schijnt ook een teken te zijn dat ie verschrompelt! Zag er dus goed uit volgens hem. Over 2 weken weer terugkomen, maar hij verwacht niet dat operatie nodig is ofzo.
    En uiteraard is er ook even naar de baby gekeken. Wat een druktemaker. Hartje was erg goed te zien en hij is ook een stuk groter al. Bijna 3.5 cm! Hij heeft ook even hartje laten horen, echt gaaf! Ben zo superblij meiden!

Liefs Chris

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Chrissie: wat een goed nieuws! Wat zul jij opgelucht zijn zeg en dan ook nog leuk dat hartje er bij horen, helemaal geweldig!

@Amiek: ach, je moet maar zo denken: als de kat van huis is.... heb jij lekker een girls weekend! Met schitterend weer natuurlijk :)

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Chrissie helemaal top. Dat is goed nieuws. Jij moest dus al vroeg op vandaag. Maar je kan nu lekker genieten. De houding van iemand kan al heel veel beteken hoor. Fijn dat je zo'n goeie heb getroffen. Leuk dat hij nog even naar de kleine heb gekeken en het hartje heeft laten horen. Super meid!

10. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Thnx meiden, mijn weekend kan idd niet meer stuk!

11. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Oooh wat een goed nieuws Chrissie :D Heerlijk he, om zo je beeb rond te zien springen? Kan me voorstellen dat jouw weekend (ook) niet meer stuk kan!

Marije: heel erg veel sterkte met het verwerken van alles, verschrikkelijk wat je is overkomen....ik denk aan je!

Liefs,
    Natasja

12. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Goedemorgen dames
    ik laat ook weer eens van me horen
    @ chrissie: super meid dat het er goed uit ziet voor je, ga zo door.

Verder voel ik me prima, geen klachtjes meer, was van de week door mijn rug gegaan door de was mand op te tillen, maar dat is gelukkig over.
    Ik ga zondag voor 4 weken op vakantie, dus kan ik jullie niet bijhouden....is wel jammer. maar ik hoop dat ik half mei ook nog welkom ben na mijn vakatie.
    Ik zie wel een beetje op tegen de vliegreis....van meer dan 20 uur!

Gisteren hebben we het goede vrienden ook nog verteld dat we zwanger zijn, ze regareerde fantastisch! Zij hebben al een kleintje van 7 maanden. En zij begon me gelijk gerust te stellen. Want zij is er pas met 11 weken achter gekomen dat ze zwanger was. Had dus geen symptomen, of maar heel weinig...
    Fijne dag allemaal, ik ga mn koffers inpaakken, of althans zorgen dat alles klaar ligt
    Doei :thumup:

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Foreverfriend: wauw, dat klinkt goed, 4 weken weg en ook nog ver. Wat is jullie bestemming? ZOnnig? Heeeeeerlijk.
    Wees dan maar helemaal blij dat je geen klachten hebt, want 20 uur kotsmisselijk in een vliegtuig zou ik niet vol kunnen houden denk ik!

Een hele fijne vakantie gewenst!

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    foreverfriend een hele fijne vakantie geniet er lekker van, wat is je bestemming?
    Natuurlijk ben je als je terug komt nog welkom.
    Alvast een goede reis.

15. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    @ tari en murmel: bedankt hoor, we kijken er erg naar uit. We hadden deze vakantie al geboekt, althans de tickets in december afgelopen jaar. Natuurlijk niet wetende dat ik nu zwanger zou zijn. Dat hoopten we natuurlijk wel want we waren al bijna een jaar aan de klus....
    Nu kan het nog straks met die kleine erbij wordt dat natuurlijk moeilijker.
    We gaan naar Australië 8) we trekken langs de oostkust....
    ohhhh heerlijk vooruitzicht dus. Ben idd wel blij nu dat ik niet misselijk ben, dat was nog wel een beetje mijn angst! No worry's...
    van de zomer hebben we dus geen vakantie, dan bikkelen wij door...tot aan mijn verlof ergens in oktober denk ik.
    Ik zal zker aan jullie denken, en wanneer ik in de gelegenheid ben, laat ik iets van me horen. Maar ik ben nog niet weg hoor...zondag pas!
    doeidoei

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Oh, leuk joh, zo'n lange reis. Toevallig ben ik vorig jaar de hele maand maart die kant op geweest! ALvast veel voorpret dan!

17. Kaatje1982

28 feb 2007
    51
    0
    0
    Leiden
    Heeeee meiden :p

Ik ben hier eigelijk een keer geweest toen ik net wist dat ik zwanger was maar heb al een paar bladzij mee gelezen en wil als november moeder wel gezellie mee kletsen.
    Ik merk dat ik al een hoop heb gemist :)

Ik las ook een paar hele nare berichten en ik wens jullie heel veel sterkte ik heb het zelf ook 2x meegemaakt :cry:

Ik zal vanaf nu gezellie mee doen met de andere :D

gr kaatje82

18. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Zo lekker hoor ForeverFriend zo ver weg op vakantie! Bofferd.......geniet er lekker van en heeeeeeeel veel plezier daar in Australië. En nog wel een heeeele maand :)

Chrissie, wat enorm fijn voor je dat de cyste geslonken EN dat je het hartje van jullie kindje hebben gehoord. Jij hebt alvast een heel mooi en zonnig weekend :D

19. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    En de mama's van de zieke kinderen: hoop voor jullie dat ze heel snel weer beter worden. Sowieso voor de kinderen, maar ook zeker voor de mama's!

Lenthe, leuk joh een nieuwe keuken.Wanneer wordt hij geplaatst?

20. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Wat fijn voor je Chrissie! En voor Foreverfriend, geweldig zo'n reis in het vooruitzicht!

Wat vinden jullie van de naam van de prinses? Ariane Wilhelmina Maxima Ines. Op zich wel mooi, maar vindt drie namen op een A wel een beetje suf...

Deel Deze Pagina