Sorry dit berichtje heb ik een half uurtje geleden gekregen maar was op de begraafplaats, samen met mijn mede yoga genootje Toen we daar waren werden we helemaal naar, er werd weer een kindje van 22 weken oud begraven. Dit is al het 5 de kindje na ISA en morgen maandag wordt er weer een jongetje begraven. Hier normaal toch en zo onvoorstelbaar. Als ik weer nieuws krijg van dafje zet ik dat zo snel mogelijk op het forum. In het ziekenhuis moet mijn telefoon uit, maar ik laat het sowieso zo snel mogelijk weten. Liefs Linda
Hé Linda, geen sorry zeggen voor een beetje vertraging met plaatsen op het forum. Nergens voor nodig en al he-le-maal niet op een dag als vandaag voor jullie. (((knuff))) PS: Als je het lastig vind te combineren, dan wil ik ook wel even het buddyschap overnemen. Of ik plaats het eventueel voor jou hier op het forum....Het kan allemaal...Geef maar aan waar jij je lekker bij voelt!
He Linda, Dat is echt heftig zo veel kindjes. Onvoorstelbaar. Wel ironisch (of een mooi symbool) dat je juist daar een sms kreeg van Jeroen. Succes vanmiddag.
Sammie -> thanks voor de tip. Ik dacht dat ik de baby rustig dubbel kon vouwen, hij/zij heeft natuurlijk ook niet veel ruimte in de baarmoeder, hahaha (grapje!). Maar ik ga morgen toch maar even kijken en zal dan direct voor zo'n hoes kijken. Linda -> thanks voor het berichtje! Spannend hoor, vandaag weer een geboorte! En ik ben heel nieuwsgierig wat het wordt! En natuurlijk hoef je geen sorry te zeggen, wij begrijpen allemaal dat het "langer" duurt en dat maakt allemaal niets uit! Heel veel sterkte vandaag meid! <<<Knuffel>>>
ja vond het erg jammer dat er geen animo meer was, die week en deze afgelopen week kwamen mij wat beter uit. Had ik ook vervoer, maar om nu 3 km te gaan lopen dat zie ik nie meer zitten...
Esther het gaat goed zo hoor. Na het ziekenhuis hoef ik toch niets meer te doen. Dus als het tegen het avondeten komt weten jullie dat als eerste. Ze zeggen per cm 1 uur dus dat wordt zo rond 18.30 uur als ze goed ontsluit. Met weeenopwekkers kan het sneller gaan maar dat hoeft niet. Ik hoop dat ze het samen een beetje trekken. Vraagje over de kaart. Stuurde nauw de buddy een kaart van ons allemaal?
Owh, wat spannend van Dafje! Lin, we snappen het en leven met je mee hoor! Wel echt supertoevallige timing natuurlijk!
shit mn tekst weg haha nu niet meer spontaan dus ,... nou ja wordt het een meisje of een jongen ik denk meisje maar,... jongetje heeft ook wel wat
Volgens mij stuurde de gene die het wilde gewoon zelf een kaartje. Zodat we lekker veel post kregen/krijgen.
Ilse kan ik woensdag nog met je meerijden? Hoe laat zullen wij dan afspreken? Wat ik nog wel wilde zeggen over de witte bergen, het is best een sjieke bedoeling hoor. Met veel werkbesprekingen. Dus ik weet niet of het echt gewaardeerd wordt als daar een stel kebbelende meiden zit te lawaai maken. En dan ook nog een andere vraag. Vinden jullie het leuk als ik de foto's meeneem van Isa
Ja dat klopt, dat is het jaar waarin we nu bezig zijn. Anders kan de banner niet zeggen. Anders was Isa zo en zo oud geweest, snap je?
Ah oke, ik snap het? Ach ja soms niet zo helder. Maar ik denk dat de meiden het niet erg vinden hoor van je foto's, het is omdat ik er niet ben, maar had graag je meisje bewonderd. Heerlijk zo'n trotse mama. Houden zo! Liefs Melanie