ik heb trouwens besloten FV te gaan geven, maar dan wel duitse variant omdat daar gewoon meer soorten zijn en ik denk dat dat beter is, heb je ook babythee enzo www.hipp.de
Ik heb mijn adresgegevens geloof ik aan Roelie doorgegeven, maar weet verder niet hoe of wat over de geboortekaartjes... En wat betreft het geslacht...ik denk een jongen . En Linda -> het lijkt me heel mooi om foto's van Isa te zien, ook al ben ik er nog maar "kort" bij... Trouwens nog een vraag van een onzekere moeder hiero...jeetje...wordt steeds erger! Hoe gebruik je zo'n voedingskussen eigenlijk voor het voeden zeg maar?
Ik heb heel veel familie in Duitsland, en denk gewoon dat het beter is. Het is veel uitgebreider, ipv alleen melk heb je melk met vitamines en met smaakjes.
Maar in het begin hoef je geen aparte thee te geven, wat ik deed was de voeding ipv met water klaar te maken, met venkelthee klaar maken. Dus een combi van beide.
Bericht van dafje We zijn in het ziekenhuis van Amstelveen. De wee opwekkers doen hun werk erg goed! Er wordt hard gewerkt door mijn heldin!
ohw moest even kijken of er nieuws was van dafje, en idd. Spannend! Ik ben zwaar aan het toegeven aan mn nesteldrang, benmn keuken aan het soppen, ohww en schaam zeg, dacht dat ik zo schoon was, valt vies tegen. Maar boven op de kastjes is nu schoon, mn rvs afzuigkap helemaal ontvet en schoon. ben nu met mn rvs achterplaat bezig, damz wat een werk, maar o zo nodig. Ziet er weer bijna uit als nieuw. Als het strakjes allemaal schoon is, weer in het vet zetten, maar dat is gelukkig zo gedaan. Zo even wat drinken pakken hoor
Oke Melina, ik begrijp het, dat wist ik dus niet. Maar in Nutrilon zitten ook vit. K en D. Dat zijn de enige 2 die ze in het begin nodig hebben. Met BV moet je deze namelijk apart geven.
Eh Debby, poe hoe leg je dat uit. De ene helft leg je op je schoot en de andere kan je dan onder je arm liggen waar het hoofdje van de baby oprust. Zal eens kijken of ik een foto kan vinden.
Ik wilde gewoon de flesvoeding van Kruidvat geven, dat scheelt euro's! En babythee...hebben ze dat direct na de geboorte ook nodig dan? Oooooooooh, op dit soort momenten voel ik me echt een slechte moeder en vraag ik me af of ik het straks allemaal wel kan en weet
ik weet het ook niet, ik ken alleen iemand die doordat het kindje niet goed reageerde op de nederlandse voeding de duitse voeding bij de apotheek haalde en dat het kindje het daarop heel goed doet. Een andere vriendin van mij geeft nu pap en haar zoontje wil alleen maar die duitse (omdat er een smaakje aan zit, banaan of chocola of iets anders)... ik heb er gewoon een goed gevoel bij
Een foto zou super zijn. Maar anders legt de kraamverzorgster natuurlijk wel uit hoe dit werkt...ik maak mezelf alleen maar onzekerder, hoe dichterbij ik bij de 40 weken kom!
ohw je geen slechte mama voelen hoor, is alleen maar goed dat je er naar vraagt, een teken dat je een goede mama word. kraamzorg is er straks ook voor je om je dat allemaal uit te leggen en te helpen. Wij zijn er ook. Niet dat ik nou wat weet. maar we kunnen elkaar helpen hoor meis! Je kan beter 100 keer vragen dan een keer overslaan zeg ik maar altijd
Om heel eerlijk te zijn hier ook spanningen ten top. Doordat ik wist dat mijn buddy bezig was heb ik daarom bijna de hele nacht naast mijn telefoon gezeten. Ik hoop dat we snel het wereldwonder kunnen verwelkomen
ik weet niet of het veel duurder is dan andere flesvoeding, de prijs maakt me eigenlijk niks uit, maar goed wij hebben het er voor over en kunnen het besteden... http://hipp-shop.de/index.php?aktion=Ru ... 62&ue=&up= dit is een starterspakket!
Debby, ik chat hier al heel lang hé heb hier zooo veel geleerd! Het is gewoon allemaal zo nieuw, maar de ervaren mama's hebben altijd raad daar komt nog een vraag trouwens, als ze beginnen met lopen (ga uit van een jaar) welke maat schoenen hebben ze dan ongeveer?