November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
  2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    meiden ben weer aan de poets, kan niet stil zitten
    Hoe het in de gaten hierzo

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Thanks...de tranen vloeien inmiddels rijkelijk hier...zullen de hormonen wel zijn!

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    maak je niet druk, ik maak me soms ook veeels te druk om zulke dingen! Je kindje zal echt niks te kort komen hoor, onze ouders hadden geen internet en daarvan denk je toch ook dat ze het makkelijk af konden haha

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha, dat is waar. Soms is het internet niet altijd even "handig". Soms lees je gewoon te veel en ga je je weer zorgen maken...

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ja ik voel me goed bij hipp! Ook omdat Duitsland veeel groter is en ik gewoon veel goeie verhalen erover hoor. Maja nutrilon of Friso zal wel net zo goed zijn.

Ik weet alleen dat ze in Duitsland babythee hebben (en dan niet venkelthee maar echt 3 soorten babythee) babywater en dat soort extra dingen, dat geeft me een fijn gevoel. Veel uitgebreider dan in Nederland..

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    O Dafje, jou go girl!

Debby, meid geeft niet hoor. Lekker vragen.

Hier heb je beetje een idee hoe ik hem gebruikte, oke Zefanja ligt net heerlijk te slapen na zijn voeding. Het is geen super duidelijke foto. Maar goed voor het idee dan.

9. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Linda, als jij er aan toe bent, moet je zeker de foto's van Isa meenemen. Als ik even voor mezelf spreek: ik wil jullie meisje graag bewonderen! Ieder kan dit natuurlijk voor zich bepalen. Maar voor jou is het belangrijkste dat jij je er goed bij voelt en niet dat je het voor ons doet. Ik heb het idee dat mijn woorden wat onhandig overkomen, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. ;)

De Witte Bergen ken ik niet, dus ik heb er ook geen mening over. Weet jij eventueel een alternatief in de buurt van Amersfoort? We kunnen anders ook het oorspronkelijke plan weer opvatten om in de omgeving van Apeldoorn af te spreken. Want ik geloof dat we vooral op verzoek van Melina voor Amersfoort hebben gekozen (zij zou niet komen als we in Apeldoorn zouden afspreken), maar het ziet er nu naar uit dat zij er woensdag toch niet bij is (helaas!). Maar van de andere kant: zouden ze in de Witte Bergen dan geen aparte ruimte hebben voor zakelijke bijeenkomsten, zodat zij geen last hebben van ons gekwebbel?

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    er was nog iemand volgens mij die alleen amersfoort wou, anders werd het te ver!

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Als het Apeldoorn wordt, wordt het voor mij denk ik ook wel heeeeel erg ver! Maar als de rest dat geen probleem vindt, dan moeten jullie daar gewoon afspreken!

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Waar ligt De Witte Bergen eigenlijk? Kan ik even kijken hoe lang dat voor mij rijden is :D

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Baarn, volgens mij een stukje verder dan amersfoort..

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het is wel iets duidelijker inderdaad! Thanks! Wat een schatje trouwens ;)

15. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    kom ff spieken voor "dafje-nieuws".. ze gaat dus sowieso vandaag bevallen.. spannend! heb helemaal kippevel hihi...

en wat ik denk dat "het" wordt.. ik ga voor een meisje.. :) wat is de stand nu?

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hotel De Witte Bergen
    Rijksweg 2
    3755 MV Eemnes (Laren) NL
    Tel. +31 (0)35 539 58 00
    Fax. +31 (0)35 531 38 48

Is dat het juiste adres?

17. Niet meer actief

Mag ik me dr ook mee bemoeien? Ik vind Witte Bergen totaal niet sjiek ofzo hoor, wij eten er regelmatig en dr lopen net zoveel mannen in pakken als in spijkerbroeken ofzo rond hoor. Daar hoef je je dus echt niet druk om te maken, tis gewoon een standaard vd Valk, niks bijzonders hoor (vind ik dan).

18. Niet meer actief

Ja klopt Debby, het ligt pal aan de A1, in de hoek met de A27 zeg maar. Vanuit Amsterdam gezien is dat dus net vóór Amersfoort.

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oke, dan weet ik dat ik de juiste heb :). Het blijft nog even afhankelijk van de suikers...maar ik hoop dat ik kan komen. Lijkt me supergezellig!

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Gwen de stand is;

3 X jongen

3 X meisje

Melina, nog even een antw op je vraag, ik denk ongeveer 21/23 maar ja hangt van de grote van je kindje af.

Deel Deze Pagina