November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Oke Ilse, ik ben er nog nooit geweest, ja op een keer dan dat was een zakelijke bijeenkomst. Dus we houden het gewoon bij de witte bergen. Het adres is goed.

Hoe laat?

2. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Meiden ik vertrek naar het ziekenhuis, als er nieuws is meld ik dat zo snel mogelijk.

3. Niet meer actief

Volgens mij staat er als tijdstip 12:30
    Ik haal Serafijntje om 12u van Schothorst. Kom jij naar mij of moet ik jou eerst even ophalen? Dan ben ik zo rond half 12 bij jou.

Moeten we nog reserveren eigenlijk?

4. Niet meer actief

En euh, nog even terugkomen op t roken...is iedereen het er wel mee eens als we een niet-roken plekkie kiezen? Of zijn er dames die perse in t roken-deel willen zitten?

En als we reserveren, zijn er dan voorkeuren voor een plekkie, een ronde tafel, een tafel met alleen stoelen of aan een kant stoelen en aan andere kant bank etc etc..

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Meiden niet te veel kletsen he, ik ga eventje House kijken. Staat nog op de video.
    Kom tussen door nog wel even spieken.

6. Niet meer actief

Ik ga nu ook offline, moet voor morgenavond nog 4 dvd's kijken, dus heb nog ff wat te doen. Willem is vanavond en vannacht niet thuis, dus ik kom de avond wel door ;)

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    is het nit handiger om het iets eerder te doen? Stel je blijft namelijk 2 of 3 uurtjes dan staan vele op de terugweg in de file...denk ik dan

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ohww Debby wilde je niet aanhet huilen maken hoor meis, sorry

Zo weer ff een break, piet belde op dus mooie smoes om weer even te zitten.
    Keuken is bijna klaar. nu nog ge laatste dingen schoonmaken en terug zetten. Kijken hoelang en hoeveel ik nog wat ga doen hihi

HIhi moest wel lachen, Piet belde dus om te zeggen dat hij wat later thuis is waarschijnlijk, dus zeg komt mooi uit ben aan het poetsen, ohw zegt tie nou dan maak ikhelemaal geen haast, hij weet dan hoe ik bem, je met me dan gewoon niks vragen en me voor de voeten lopen, want dan krijg je een uitbrander hihi

9. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik ben er nooit geweest en weet dus ook niet hoe groot het daar is, maar misschien is het inderdaad wel verstandig om te reserveren (zodra we het exacte aantal personen weten). Ikzelf zou graag kiezen voor een niet-roken plekkie, verder heb ik geen voorkeuren.

10. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Shit, ik ben er dus niet bij! Bedenk me ineens dat ik dan een zwemafspraak heb staan! En eind van de middag een VK afspraak, dus daar tussenin heen en weer haasten, gaat 'm niet worden, helaas! Moet even aan mezelf denken...

Ondertussen: GO DAFJE! Ik denk een jongetje!

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Lag niet helemaal aan jou hoor...heb vandaag gewoon veel last van mijn hormonen. Kreeg net ook een berichtje van Arnoud hoe het met mijn suikers ging...dus maar even verteld dat ik een baaldag heb en de hele dag wel kan huilen...Hij zal wel blij zijn dat hij op het werk zit ;)

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hebben jullie de box eigenlijk al staan? Wij willen de box eigenlijk pas neer gaan zetten als de kleine geboren is...dan is het nog vroeg genoeg volgens Arnoud. Anders zou hij alleen maar in de weg staan....

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
  14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij hebben geen huisdieren inderdaad, dus we wachten nog wel even....

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Een leuke link MissyM, ga even uitgebreid kijken ;)

16. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Apeldoorn is voor mij ook echt te ver vanaf de "Rotterdamse" kust....Ik zou het dan ook graag op Baarn houden en dan niet-roken.

Jammer dat je er niet bij kunt zijn, Listy. Had mn buddy graag ontmoet :D

De box staat bij ons al een aantal weken.

Ik denk trouwens een meisje voor Daphne en Jeroen.

Zo, even een rappe post en nu gauw weer verder hier...

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga ook ff iets doen...tot later allemaal!

18. Niet meer actief

Nou dat gaat hard zo met die 4 films. De eerste deed het niet en de 2e heb ik na een kwartier maar uit gezet, flauw en had er geen zin meer in. Nu nog 2 te gaan dus ;)

Wij hebben de box al wel staan, staat niet in de weg omdat ie precies in een hoekje staat. Maar hij moet weer uit elkaar want het ding is hartstikke krom/ontwricht. Dus moet geruild en dan weer nieuwe in mekaar zetten, zo blijf je bezig.

19. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Over het uitje, meestal hoef je niet te reserveren voor een klein cluppie. En als de meeste dames rookvrij willen zitten vind ik dat ook geen probleem. Heb er wel ontzettend veel zin in.

Ik las dat Dafje ook goed haar best aan het doen is. Kom op meid!

Net weer bij de gyn geweest. Met de kleine is alles goed alleen mijn bloeddruk was wat aan de hoge kant. Dus voor de zekerheid wordt er vanmiddag gekeken op zwangerschapsvergiftiging. Niet dat de gyn dat denkt maar voor de zekerheid zei hij. Vanmiddag wordt ik gebeld wat de uitslag is.

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heee dames! De pagina's vliegen me om de oren als ik eventjes ben weggeweest, haha.

Had net een leuke VK, die wil ik wel aan mn bed hebben op 11/11 :)
    Alles was prima, niet te groot, niet te klein, soepele buik, was al klein beetje ingedaald, dus draaikansen zijn flink kleiner.
    Mijn bloeddruk was wel weer iets hoger dan afgelopen maanden, maar dat schijnt normaal te zijn, dus moest ik me niet druk om maken, deed zij ook niet.
    Dus ben weer helemaal goedgekeurd, hoef zelfs niet na een week, maar ma over 2 weken terugkomen.

Deel Deze Pagina