V.w.b. de dames date: laten we dat maar gewoon lekker op 12:30 laten staan, dat hadden we al zo afgesproken! En dan doen we lekker ff een broodje of soepje ofzo en dan kletsen we gezellig bij!. Precies mooi midden op de dag, zodat we mooi de eventuele files omzeilen, toch?! Ik zal wel even bellen om te kijken of we een mooi plekje kunnen reseveren. We gaan er niet heen voor de ultieme mooie omgeving hoor, maar gewoon lekker voor het gemak: makkelijk bereikbaar en makkelijk te vinden en meer dan genoeg P-plaats. Het gezelschap doet de rest, toch?!
Heb net ff gebeld: geen enkel probleem om rookvrije tafel rond lunchtijd te krijgen, we hoeven zelfs niet te reserveren. Dus dat komt helemaal goed!
Zo, ik ga ook ff tukkie doen, want heb nog een lange avond voor de boeg met een tryout van Romeo en Juliet (opera) in de Stopera. Dus dat wordt een (te) lange zit denk ik!
Zo house gekeken en Angelus is inmiddels ook wakker. Ben zo gaar als wat zeg. Pfff, lig er vanavond vroeg in. Meiden de stand is: 5 X jongen 4 X meisje Haha toch wel leuk om te zien wat het uiteindelijk gaat worden. Eens kijken of onze gevoel gaat kloppen of dat we nog meer moeten oefenen, haha.......
Hahahaha nou ik zat er bij mezelf al faliekant naast, dus raden van een ander zal zeker niet mijn sterkste kant zijn
ik denk een meid! ff pauze haha ga nu weer wat doen, toch maar wel vandaag! Had er zin in, merk wel dat me rug een btje tegen werkt
ohww mn keuken blink weer als een zonnetje, behalve in de kastjes dan, maar vind het wel welletjes. alles aan de buitenkant is schoon, zelfs de alle tegels prullebak enz enz, of te wel alles voor het oogzicht baar is schoon! Een nadeel allemaal kloofjes in mn handen, en prikt als de tandjes hihii Stond ook nog eens onverwachts mn oom op de stoep, die is nu in de kinderkamer bezig de verlichting aan te sluiten. Hmzz zit al weer te denken wat ik nog meer kan doen, barts van de energie zeg. Denk dat ik zo maar even de was ga uitzoeken, met al dat poetsen heb ik heen poetslap meer in de kast zeg. Verder even denken. ohwja moet nog stofzuigen en dweilen, maar dat doe ik pas als mn oom weg is, want hij maakt er nu toch een zooi van. Denk dat ik maar eens wat te eten ga nemen want dat heb ik nog niet gedaan.
Ik heb dus gezegd een meisje voor Dafje, terwijl ik eigenlijk denk dat het een jongen wordt. Maar toen ik zag dat Muriel een jongen dacht, wilde ik toch eigenlijk weer switchen (Muriel had het ook fout voor zichzelf )....wie snapt het nog
ohww hoe zal het met Dafje zijn zeg, ben zoooooooo benieuwd Verdikkeme zelfs typen doet zeer zeg, me straf denk ik dan maar met mn schoonmaak woede Mn oom zegt, ohww nou dees als je zo daar gaat met poetsen duurt het niet lang meer hoo Hij heeft al de uitpraak gedaan dat onze uk met 37 weken komt, en op de een of andere manier toen hij dat zei, werd ik nerveus, dat heb ik nog bij niemand gehad. We zullen het zien, ach meer kan ik toch niet
Eshter dan is het volgens jou gevoel toch een meisje, haha. Eh is ik het zo goed begrijp, hahaha.....Zeker ingewikkeld. Ach weet je waarschijnlijk weten we aan het eind van de dag wat het is en dan gaan we kijken wat jou gevoel jou wilde vertelen. hihihi.... Ik zit er meestal ook naast hoor. Ach het houd ons bezig, anders zitten we maar zo te wachten op het goede nieuws.
Lenthe, ik had je gisteren een pbtje hierover gestuurd...niet gezien?! Maar het is woensdag 17 oktober, 12.30 uur Van der Valk Hotel aan de A1 bij Baarn/Eemnes. Kommie ook?