November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :confused: ohw shit ja dat is nog waar ook, uhhhh hellup ben nog niet klaar :)

2. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Hmmmm ik heb het nog even nagekeken, Lenthe, maar ik had het maandag al op de pb gezet ipv gisteren....aarrgghhh die vergeetachtigheid....

3. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hallo!
    Jeetje zeg moet meteen 15 blz bijlezen is er zoveel leuks gebeurd? :D

Hier alles goed, niet al te best geslapen maar zelfs aan gebroken nachten raak je gewend ;)
    We hebben vanmorgen ff uitgeslapen tot 8 uur en zijn nu net terug van boodschappen doen, zondag vier ik Lars zijn verjaardag en krijg ik 35 man visite (slik) dus we hebben de kofferbak maar eens goed volgegooid...
    200 euro lichter maar overvolle koelkasten, vriezers en kasten...daar zingen we het weer een poos mee uit :D

Vanmorgen nog even grote schrik gehad, ik zat op mijn burostoel en wilde van de eettafel naar het buro rijden maar ik klapte ineens voorover... au precies op mijn buik met de stoel bovenop me...gelukkig valt het mee, heb wel beetje harde buiken gehad erna maar meer van schrik dan dat er daadwerkelijk schade is :D
    Toch oppassen nu met die dikke buik, het zwaartepunt ligt dus duidelijk meer naar voren...

Eens even lezen hoe het met iedereen is :D

Esther: coole ringtone heb jij nu :D
    Fijn dat het wat beter gaat met je moeder, kan me voorstellen dat het moeilijk is haar zo te zien...
    Ze slaapt nu ook thuis toch in de weekenden?

Melanie: lekker opgeruimde kasten! Kon het hier ineens ook merken kon vrij makkelijk mijn boodschappen kwijt...heb jij dan ook steeds de neiging een kast op te trekken en ff te loeren naar hoe mooi schoon en opgeruimd het is? :D

Ilse: gelukkig dat het meeviel met je zus...en wie weet misschien word ze wel stukken milder en leuker als straks jouw kleine hummel er is...

Natasja: aaaaaaaaaaaaaaaah 22 oktober! Wat spannend! Toch een 'gewone' bevalling dus, zag de gyn niet veel risico ivm de navelstreng?
    Enne...ik denk niet dat ik een oktober mama word hoor...ik ga uit van het ergste scenario, dat ik tot 27 november loop en meneer daarna met grof geweld gehaald moet worden :D

Linda: hoe was het in het ziekenhuis meis?

Maria: ja lekker je laatste werkdag! Wanneer is het bij jullie herfstvakantie trouwens (is hier begonnen nu)?

Dafje: lees vanalles...vannacht weeen...ziekenhuis...3 cm ontsluiting...hard gewerkt...snel doorlezen....ben nieuwsgierig :D
    Ik stuur trouwens diegenen die bevallen zijn en die op de adreslijst staan gewoon namens mij en mijn gezin een felicitatiekaartje hoor!
    Heb al wat blauws en roze klaarliggen :D
    Oh enne ik denk een meisje voor Dafje :D

Dees: hoe is het met je hoofdpijn meis?
    Doe je een beetje kalm aan met je nesteldrang?

Muriel: hoe ging het bij de notaris?
    Ah je bent weer apk gekeurd! Ik hoef trouwens ook pas over 2 weken hoor, toch wel handig als alles gewoon goed is, hoef je niet zo vaak naar de vk ;)

Sammie: jaaaa ook verlof gefeliciteerd!

Indigo: geniet van je weekendje weg, heb je zeker wel verdiend en hopelijk voel je je wat beter!

Melina: zo dat is goed nieuws dat je volgende week de box al hebt! Weer iets om af te strepen :D

Peetje: klinkt goed die mensen uit Drenthe...kan me goed voorstellen dat je wel vreselijk moet huilen dan om Joris tis ook niet niks!

Debby: knuffffffff! Je bent geen slechte mama joh gewoon onzeker...pfff tis mijn derde en zelfs ik ben nog wel eens onzeker!
    Vertrouw nou maar op je eigen intuitie en gevoel komt allemaal goed!

Gwen: hoe is het met Mika?

Ik ga nu de pb's lezen en de adressenlijst bijwerken!
    Ik ben trouwens morgen en zondag wat minder online, hopelijk pik ik vanavond niuews van Dafje mee maar wil iemand mij anders ff smsen?
    Thanxxxxxxxx :D

xxx Roelie

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    HIhihi Roelie, ja ik doe rustig aan mare, wie was er pas nog zo veel aan het poetsen? ;)

Leuk een druk weekend met een verjaardag, hij zal flink verwend worden denk ik zo. Ach ben je jarig voor toch!

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ Roelie, ik dacht dat ik de enige was die weleens per ongeluk bijna voorover valt haha

6. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Als het goed is hebben jullie mail!
    Ik mis alleen Debbies email nog, Deb je hebt een pb'tje van mij!

Iemand trouwens Ruby vandaag ook gezien?

Haha Dees tjsa inderdaad kan weinig zeggen over die poetswoede ben net zo erg...pfff zie gewoon op tegen zondag al die visite mijn hele huis weer vies...gelukkig word er mooi weer voorspeld als het ff kan
    zet ik gewoon alles en iedereen buiten neer :D

Zo zal ff een wasje of twee wegvouwen en dan zo de boerenkool opzetten...nog steeds de winterkost tich oeh zag in de supermarkt de snertpakketten alweer liggen njammie njammie :D

xxx Roelie

7. jolger

jolger Actief lid

8 mrt 2007
    124
    0
    0
    Nou dafje ik ben benieuwd hoe het met je gaat ?

en als ik zo al die verhalen lees. Het begint nu voor ons allemaal op te schieten.

Ik ben gister ook op controle geweest. Bloeddruk was goed 125/65.
    Verder was het kindje al wel wat ingedaald maar lag nog niet vat in de bekken. Maar waarschijnlijk bij mijn volgende afspraak zal dat wel het geval zijn. Ik wist het zelf ookal wel want je voelt dan zo'n stekende pijn van onder.

Verder doet de baby alles volgens het boekje.

nou iedereen een fijn weekend en ben benieuwd wat hier nog allemaal gebeurt de komende dagen bij de november mama's.

Groetjes,
    Jolanda

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Stasia -> hoe hoog was je bloeddruk? En al de uitslag gehoord?

Deesje -> kan je niet wat van jouw energie naar mij sturen? Ik ben nog steeds niet vooruit te branden! Maar je weet wat ze zeggen he als je nesteldrang krijgt...dan schijnt de baby snel te komen ;).

Roelie -> tja...je moet natuurlijk even wennen aan zo'n gewicht aan de voorkant (alhoewel je toch zou zeggen met de derde op komst dat je weet wat er aan de voorkant hangt ;)). Gelukkig zit ik altijd lekker stabiel op de bank achter de laptop (weinig kansen om te vallen ;)). Maar gelukkig viel het mee! En dank je wel voor de knuffel. Het gaat inmiddels alweer iets beter...

En verder...het is weer rustig op het forum?

Ik heb even geprobeerd te slapen (vannacht heel slecht geslapen, kan niet meer in slaap komen, terwijl vriendlief heerlijk naast me ligt te slapen dan...), maar helaas niet gelukt! Grrr...het is vandaag mijn dag niet zeg maar.

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Whahahahahaha.... dit is echt heeeeeel erg herkenbaar! :) !

10. Niet meer actief

Net gebeld door Linda:

Dafje is bevallen van een dochter!!

Ze wist nog geen naam, dus dat houden we nog even tegoed. Als er meer details zijn horen jullie t uiteraard!

(Linda belde uit de auto, ze kwam net uit zh)

11. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Jeetje, dat is dan nog snel gegaan!

DAFJE en Jeroen: gefeliciteerd met jullie dochter!!!

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh shit...dan had ik het fout, hahaha. En ik ben er bij mezelf van overtuigd dat het een jongen wordt. Zal ik dat dan ook mis hebben? ;).

Maar super hoor! Dat is nog snel gegaan ook!

13. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Woooooowwww dat is rap gegaan!
    Had ik toch gelijk, ik wist het wel dat ze een meisje zou krijgen :( :p

Dafje en Jeroen, van harte met jullie dochter! Hopelijk maken mama, papa en dochter het goed...

14. Niet meer actief

Dafje en Jeroen, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dafje en Jeroen: gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet ervan en hopelijk gaat alles goed met iedereen!

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Tjee, dat is ineens snel gegaan!

Dafje en Jeroen, van HARTE gefeliciteerd met jullie DOCHTER!

Nu blijven we dus nog nieuwsgierig naar de naam :)

17. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Wowie wat snel gegaan! Gefeliciteerd met jullie dochter

Hier een lekker slaapje gehad. Mijn bloeddruk was eerst 141/91 en later 135/85. Maar het zh heeft gebeld en mijn urine en bloed was gewoon goed dus niets aan de hand gelukkig.

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    [quote="stasia"
    Hier een lekker slaapje gehad. Mijn bloeddruk was eerst 141/91 en later 135/85. Maar het zh heeft gebeld en mijn urine en bloed was gewoon goed dus niets aan de hand gelukkig.[/quote]

Wow...ben jaloers...wilde ook lekker slaapje doen, maar lukte niet :cry:.
    Goed om te horen dat er niets aan de hand was!

19. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Volgende week mag ik weer. Ga nu ff een poging doen om wat op te ruimen hier. Nesteldrang is ver te zoeken vandaag.

20. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Dafje en Jeroen van harte gefeliciteerd met jullie dochter !

Liefs Chantal

Deel Deze Pagina