tot nu toe zijn "we" alledrie bevallen op een vrijdag, of nie? En ook nog jarigen vandaag? hihi.. Wie is volgende week vrijdag aan de beurt? dan is ook mijn mams jarig.. en die vrijdag erop wordt Ruby ingeleid.. Maar eerst Natasja nog geloof ik.. spannend allemaal hoor! Iedereen dus extra alert volgende week haha..
Ja, ik weet het zeker...hij/zij weegt naar schatting nu al 6 pond, dus zwaar genoeg. En vandaag een vreselijke baaldag en ben het even zat...misschien denk ik er volgende week wel weer heel anders over. En bovendien...ik moet toch in het ziekenhuis bevallen vanwege de suikers.
Kan heel goed kloppen ik moest hubbie vanochtend vroeg al bij de moskee afzetten. Fijn Maria dat je nu verlof hebt. Lekker genieten ervan. Hier al een schilderij opgehangen, en ik wilde ook de lamp in de babykamer ophangen alleen heb ik geen haakje. Morgen maar even langs de gamma ofzo. Ow morgen...... dan ben ik alweer 1 jaar getrouwd! Vanavond maar eens kijken of we nog wat leuks kunnen gaan doen. We zouden in ieder geval al gaan uiteten. Verder wisten we het nog niet. Ga maar ff voor het eten zorgen en nog wat verder opruimen.
Ja goed, maar zijn/haar ontwikkeling is niet alleen afhankelijk van zijn/haar gewicht.. organen zijn ook nog aan het rijpen.. iedere extra dag is quality time in je baarmoeder hoor
Debby, neem het maar van Gwen aan hoor, zij zit met haar zoontje in die situatie. Het is echt beter voor je kindje na die 37 wkn. Maar moet eerlijk zeggen hier mag het wel komen hoor, nou ja na morgen dan. Ik had het ook fout. haha...... De stand was 5 x jongen en 6 x een meisje. Dus de meerderheid heeft het goed. Ben wel nieuwsgierig hoe zwaar ze weegt en zo. Vind dat altijd zo leuk om te weten.
Oh...ik was eigenlijk in de veronderstelling dat het nu een kwestie is van groeien/aankomen en dat alle organen gerijpt waren. Nou ja...blijf dan nog maar even zitten Pietertje
Ja...een vriendin van mij ismet 28 weken bevallen van een zoon. Inmiddels hij meer dan 2 jaar oud, maar dat was ook niet helemaal leuk. Wat dat betreft inderdaad maar even wachten tot de 37 weken...en hopen dat het morgen beter met mijn hormonen gaat...
Trouwens...heb net een voedingskussen gescoord (2e hands). Gaan we straks even ophalen. Mede dankzij jullie advies!
In principe zijn ook alle organen wel "klaar" maar nog niet "rijp" kweenie goed hoe ik dat uit moet leggen, sorry.. maar idd wat melanie zegt.. na die 37 weken is het beste voor je kindje.. en daar gaan we voor, toch?
Jullie hebben helemaal gelijk! We gaan gewoon door totdat de 37 weken gehaald zijn . En mocht ik last hebben van de hormonen, dan val ik jullie gewoon op het forum weer lastig
Had het toevallig pas geleden met mijn gyn over. Over inleiden bij diabetespatienten maar die zei dat doen ze tegenwoordig niet meer. Het is veel beter om de te laten zitten en dat tie bijv. bij 39 weken geboren wordt als dat we hem bij 37 halen. Die 40 weken staan niet voor niets. Bij 37 weken zijn er dan wel geen problemen meer maar het liefst zien ze dat de kleintjes nog wat langer blijven zitten.
Nieuws van Daphne en Jeroen. Onze dochter heet Fenna Elenora ze weegt 3130 gram dank voor het duimen en voor je lieve sms-jes Ik heb net meteen een kaartje gestuurd. Even de namen erin en morgen op de post. Liefs Linda
Ja Stasia, dat klopt...dus we wachten gewoon totdat de baby zin heeft om eruit te komen. Ik ga even eten en mijn voedingskussen ophalen! ALs ik jullie niet meer spreek, een fijn weekend iedereen!
Wel toevallig dat we alledrie zijn bevallen op een vrijdag. In het ziekenhuis is alles goed gegaan. Het gesprek met de MW was wel zwaar, ik was helemaal over mijn toeren. Bij de medisch geneticus hebben ze een huidbiopt afgenomen en bloed. Dit wordt naar Italie gestuurd voor onderzoek De oproep vanuit Maastricht kunnen we binnen 2 tot 6 weken verwachten. Dus dat wordt spannend. Liefs Linda