November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    nog 6 weekjes wachten... :)

2. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

De afgelopen 12 maanden

372 jongens geboren met de naam Milan

en

282 meisjes geboren met de naam Isa

3. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hallo meeting dames

Het lijkt me wel goed om van te vorgen te reserveren.

wie gaan er allemaal mee

Ilse
    Linda
    Safrijntje
    Muriel
    Stasia

Dit lijstje weet ik uit mijn hoofd dus vul maar aan als je komt. Als het lijstje compleet is ga ik wel reserven.

Liefs Linda

Ik kom ook :D

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ morrigan jij heb ook aardig wat kleertjes zeg :)

5. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Uhm ja... die foto is 2 maanden oud, er is nog wat bijgekomen :oops:

6. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Onze naam komt 9 keer voor

7. Niet meer actief

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 233 jongens geboren die de naam .... gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 26 meisjes geboren die de naam .... gekregen hebben.

Onze meisjesnaam is dus duidelijk een stuk origineler dan de jongensnaam ;)

@Linda, Muriel heeft al gebeld met Witte Bergen en reserveren is niet nodig. Er staat een aantal pagina's terug ook een up-to-date lijstje overigens, nu lopen er meerdere lijstjes door mekaar heen, lekker verwarrend met al die hormonen enzo ;)

8. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    T is allemaal in de aanbieding hoor!

behalve de dingen uit het begin, kwam laatst een rompertje tegen van €9 !

9. Niet meer actief

Ik ga ff happie eten, lekker kliekje van gisteren. Wel saai hoor, in mn upje, Willem is naar een whiskyproeverij en slaapt vannacht bij zn moeder. Dus ik ben helemaal alleen, snif snif. Ach, kom ik aan mn filmpjes toe.

Fijne avond en tot laterzzzz
    Ilse

10. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Heb het lijstje even opgesnord.

Lunchdate novembermama's

Wanneer? woensdag 17 oktober, 12:30 uur
    Waar? Witte Bergen, Baarn
    Wie komen er?
    Serafijntje, Esther, Muriel, Stasia, Ilse, Linda, Melina (misschien), Debby (misschien, afhankelijk van de suikers...)

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nou he he, Ik zit eindelijk.
    Ben nog even verder ramen gaan zemen, stofzuigen gedweild, verder opgeruimd. Net even wat makkelijks gegeten, en sinds een half uurtje zit ik weer op mn kont.

Onze naam kwam 52 keer voor dit jaar, nou vind ik best mee vallen.

Verder heb ik eigelijk niks te melden :)

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Dafje, mooie naam hoor en een prachtig gewicht.

Eh linda, misschien wil je haar adres pb-en naar me, vind het wel leuk om zelf ook een kaartje te sturen, als ze dat goed vind natuurlijk.

Onze namen komen ook niet voor op die lijst, wel 1 maal Zefanja als meisjesnaam, maar het is ECHT een jongensnaam!

We hadden eerst voor een meisje Sterre, maar die naam komt me nu te vaak voor, 4 jr terug was dat een stuk minder.
    Voor een jongen vonden we Elyessa of Elijah wel leuk, maar dat was meer een optie, niet echt van dat word hem. Maar het is een meid (3 x bevestigd) dus hoop niet eens op zoek naar een jongens naam te moeten.

Jen, gezellig dagje gehad zo te lezen.

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Onze huidge meisjenaam, 3 x.

14. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ohohoh stelletje kletstantes ik kan niet eens even rustig in bad of er zijn alweer een paar bladzijden bij!

Ik ga me voor zometeen in ieder geval afmelden, ga ff lekker op het bed liggen in de kamer en tv kijken ben doodmoe.
    Morgenochtend eerst taart halen bij de Hema (heb een laten maken met een foto van een scania erop), 's middags met de jongens naar de bios (als vervanging van het kinderfeestje wat ik nu echt niet trek dus doen we in de zomer een zwembad/bbq feest).

Stasia: gefeliciteerd alvast met je 1 jarig huwelijksfeest morgen!

Fenna mooie naam zeg!
    Ik heb ook alleen een emailadres van Dafje zie ik net...Linda misschien kun je haar sms-en en vragen om het huisadres?
    Enne aan de buddy de eer de lijst aan te passen! Oooh haha ik zie net dat je het al gedaan hebt!
    Dat is trouwens best wel snel die oproep uit Maastricht ik dacht dat dat nog wel een jaar kon duren?

Meiden moeten er nog meer gesmst worden? Indigo, Blondie misschien?

xxx Roelie

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik kwam ook alleen ff snel kijken hoe het met iedereen gaat, maar meld me ook direct weer af! Ga lekker even een avondje met vriendlief op de bank zitten :D. Kijken of hij mijn opstandige hormonen nog een beetje trekt, haha.

Stasia -> alvast gefeliciteerd met je huwelijksfeestje (1 jaar) morgen! Ik denk niet dat ik morgen nog online kom. En zondag ben ik ook de hele dag weg, dus jullie hebben het rustig ;). Ik lees het maandag allemaal wel weer.

Fenna -> mooie naam inderdaad.

Onze jongensnaam kwam in de afgelopen 12 maanden 206 keer voor
    En onze meisjesnaam kwam 146 keer voor.

Niet echt origineel, maar wij zijn er nog steeds blij mee.

Fijn weekend!

16. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Oeh goed dat je het zegt Roelie, ik ben buddy van blondie. Ik sms haar zometeen! Eerst ETEN nu!

17. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Daphne en Jeroen, GEFELICITEERD met Fenna!

Wij hadden voor een meisje de namen Eva en FennE (met een 'e' dus), maar het wordt een jongen en z'n naam kwam het afgelopen jaar 6 keer voor.

Stasia, alvast een fijne trouwdag gewenst!

Esther, ik was inderdaad nogal de kluts kwijt wat berichten en pb'tjes betreft, volgens mij begint de mist in mijn hoofd inmiddels weer iets op te trekken. Lijkt me heel leuk jullie te treffen volgende week, maar misschien dat dan de fotoshoot voor Kinderen is (dinsdag of woensdag).

Ben vanavond alleen thuis, vind het wel fijn; even lekker een zwijmelfilpje, een CSI-tje en eerder opgenomen Agatha Christie-films bekijken (hmmm, als ik dan nog niet halfdood op de bank hang weet ik het ook niet meer....).

Mijn halfgare echtgenoot kwam vanmiddag vol enthousiasme melden dat hij het weekend van 27 oktober één of ander vrienden-weekend in een kasteel in Oost-Duitsland heeft. Dat is 8 uur rijden en mijn vorige bevalling duurde 6 uur (als ik het allereerste lullige krampje dat ik pas uren later met terugwerkende kracht als eerste weetje herkende ook meetel). Ik vind dus dat hij niet mee kan. Dat vond hij zelf bij nader inzien ook, maar de rest van de middag heeft hij met een zielig hoofd rondgelopen. Grrr. Zielig he, wat die arme man toch allemaal op moet offeren.... Sorry hoor, voel de hormonale drift alweer opborrelen. Tijd voor de zwijmelfilm!

Ik meld me bij deze af voor vandaag, fijne avond allemaal en tot morgen! x

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Net even lekker in bad geweest. Had na het eten een vreselijk zere rechter bil en kon/kan er bijna niet op staan.

Ga zo lekker op bed liggen en tv kijken.

Stasia, alvast gefeliciteerd met je huwelijksdag morgen, 1 jr alweer.

Lenthe, zo zielig die mannen. Als hun eens toch een bevalling moesten doen. ;)

Meiden prettig avond en een fijn weekend.

Weet niet of ik morgen online ben, ga met de kinderen 'natuurlijk' naar de landelijk politiedag, politieauto's en motoren kijken. Zijn ze helemaal gek van. O ja en mama ook politiehonden, eh nou we zien wel, ;) :)

O nog even iets schattigs, ben met Angelus 11 nov en sinterklaas liedjes aan het oefenen. Maar die kleine uk van net 2 zingt ze ook al mee. :confused:
    Angelus lukte dat nog echt rond die leeftijd. Dus was dan ook erg verbaasd. Oke het liedje van ome Willem zingt en drumt hij ook al mee, Maar daar word de tekst ook veel herhaald.

Nou dat was het echt, denk ik. :)

19. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Ik heb het adres van Dapnhe gekregen. Wie dit ook wil kan mij even pb'en, ik heb daar goed keuring voor van haarzelf

20. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    @ Daphne en Jeroen: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

@ Roelie: is het weer een beetje bijgelegd tussen jullie?

@ Maria: hoe was het afscheid op je werk?

@ Sandra: ja een rollator hihi, wel balen dat je hulpmiddelen nodig hebt

Voeding: Mijn VK adviseerde me on gewone nutrilon te doen en niet de hypoallergene variant. Die kun je altijd nog gebruiken als je kindje niet goed reageerd op de gewone. Je moet je kind ook niet te 'beschermd' maken, dan worden ze sneller ziek.

Vandaag was onze trouwdag dus we zijn samen uit gaan eten en daarna nog even gewinkeld. Nu kijkt mijn mannetje wegmisbruikers. straks samen knuffelen in bedje.

Deel Deze Pagina