November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Ik vind persoonlijk Ariane geen leuke naam. En inderdaad die drie A's vind ik helemaal niet leuk. Maar goed dat is heel persoonlijk.....

2. Kaatje1982

28 feb 2007
    51
    0
    0
    Leiden
    Ik had arie voor een meid leuker gevonden :) maar dat is mijn smaak.

groetjes kaatje82

3. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Hoi Dames,

Zoals beloofd hier nog een berichtje van mijn.
    Het is helaas uit gelopen op een miskraam,maar gelukkig zien we alles wat kan positief in.
    Ik hoef gelukkig geen curretage te ondergaan het laat zo al los en daar ben ik blij mee.
    Nu moeten we afwachten tot ik weer opnieuw ongesteld word en dan mogen we weer gaan klussen dus richten we ons daar maar op.
    soms moet je het leven wel wat positief zien hoe moeilijk dat soms ook is maar we hebben wel weer wat om naar uit te kijken.
    ik kom zeker nog een keer kijken hoe het verder met jullie gaat.
    Fijn weekend allemaal

4. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Hey Buddy, uit je berichtje maak ik op dat je er toch al ernstig rekening mee hield dat het hierop zou uitlopen. Toch blijft het vreselijk naar dat zoiets moest gebeuren. Hopelijk komt je cyclus snel weer op gang en wordt 2008 jullie jaar!

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hoi buddy, heel veel sterkte meid. en 2008 word ook jullie jaar hoor. Doe het rustig aan.

Kaatje arie voor een meisje? vooral voor een kindje van koninklijkhuis, nou nee.
    maar gelukkig smaken verschillen, haha anders zou iedereen hetzelfde heten.
    Ik vind het wel mooie namen. Ik dacht alleen dat het ariaan was ipv ariane.

Ben bekaf vandaag heb geen moment stil kunnen zitten. Angelus is aardig opgeknapt maar Zefanja, mijn god wat een drama. Heb er hoofdpijn van.

Foreverfriend, lekker hoor naar australie,schijnt een mooi land te zijn.

lenhte wanneer is je nieuwe huis klaar? Spannend hoor, wel een hoop (leuke) dingen te regelen.

6. Kaatje1982

28 feb 2007
    51
    0
    0
    Leiden
    Tari: nou oke ik had dan gelijk voor een andere letter gekozen bijv
    Elize is wel heel erg mooi toch.
    Over de naam Arie nog een keer de dochter van Jules Deelder heet zo en net als Henk Westbroek zn dochter heet Chris vind ik ook een leuke naam

Ik heb ook al een jongens naam en meisjes naam voor onze kindje echte friese namen :D lekker Hollands

groetjes kaatje82

7. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Buddy, sterkte meid! Je had er natuurlijk al sterk rekening meegehouden, maar toch een klap! 2008 wordt het jaar dat jullie kindje geboren gaat worden en dit jaar raak je nog zwanger: afgesproken?
    Geldt ook voor Marije, Sizzel, Gaby, Cindy en May2be (Enorm sorry als ik nu iemand ben vergeten.....)

8. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Wat vinden jullie van de meisjesnaam Bine?

9. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Bine vind ik erg leuk als roepnaam! Ik zou dan de "echte" naam denk ik wel Sabine maken, zodat je je kindje de keus geeft of ze de "verbastering" of de "originele" variant gebruikt.

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Bine, nou nee vind ik niet echt mooi.

11. LoveU

LoveU Lid

7 apr 2007
    31
    0
    0
    Bine? Nee, ben er niet kapot van.

12. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Sorry, vind het ook niet echt een leuke naam.....

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Bine weet het niet moet even wennen. Vind het wel bij sofia passen.

Kaatje elize vind ik inderdaad ook erg mooi.
    Een jongensnamen voor een meisje gebruiken daar gaat niet echt mijn voorkeur naar uit. Meisje hebben al zoveel naam mogelijkheden, voor de jongesns blijft er dan weinig over.
    Mijn zoontje heeft Zefanja is echt een officiele jongens naam maar omdat er ook een aantal meisjes zo heten denkt iedereen nu dat ik een meisjes naam voor mijn zoon heb. Dat was nog lachen met het doen van aangifte. Oke hij heet ook nog Indy Zefanja. Moest het 3 maal recht breien dat hij toch ECHT een jongentje is. Zo en hoe, ondeugend en stoer, maar ook heeeel schattig en lief.
    Zefanja met een s (sefanja) vind ik dan wel weer meer meisjesachtig. maar het blijft een jongensnaam.
    Goh we hebben het nu al over namen.... poeh daar heb ik me nog niet echt mee bezig gehouden.

Weltrusten allemaal, hopelijk een goeie nachtrust voor iedereen.

14. LoveU

LoveU Lid

7 apr 2007
    31
    0
    0
    AAaarggghh... Ik heb het gevoel dat ik gek wordt, ik weet me geen raad meer :cry: . Ik ga er eigenlijk al van uit dat het foute boel is. Voel me echt helemaal niet meer zwanger, zelfs mijn borsten zijn niet meer gevoelig en opgeblazen. Waarschijnlijk zal ik nu 9 weken zwanger moeten zijn, is er iemand die dit ook heeft gehad? Zou er misschien toch een heel klein kansje zijn dat het beebje er toch nog zit? Het bloeden is gestopt en het is heel erg weinig geweest. Ook heb ik helemaal geen buikpijn oid gehad. Ik heb nog een test liggen die ik graag wil doen, maar heeft dit zin? Hoe snel zou de hCG waarde in je zijn urine gedaald? Afgelopen dinsdag gaf die nog een overtuigend kruisje aan. Wel zit ik nu aan een kuur voor blaasontsteking en een schimmelinfectie.

Ik weet dat jullie (al zouden jullie graag willen) er ook niet toe bevoegd zijn om mij gerust te stellen, zelfs de vk en de ha kunnen dit niet, maar ik word zo ontzettend gek van die onzekerheid. Ik wil duidelijkheid, ook tegenover mijn vriend is het niet eerlijk, hij weet nog steeds niet dat ik het kindje wel wil houden. Ik durf ook niet tegen hem te zeggen dat ik hoop dat ik nog wel zwanger ben, hij denkt dat de echo alleen is om te kunnen zien of de baarmoeder weer schoon is.

Ben benieuwd, gaat dit verhaal nog een staartje krijgen? Er zijn twee opties: Ik ben niet meer zwanger en dan is de kous af, voor mijn vriend in ieder geval. OF: Ik ben wel zwanger en dan afwachten hoe hij hierop reageert. Ik ben iig zelfs in staat om het alleen te doen.

Welterusten dames, ik ga ook mijn best doen om te slapen. (Weer zoiets, ik lees dat jullie allemaal moe zijn, nou ik eigenlijk helemaal niet :( )

15. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    goeimorgen meiden,

voel me echt superlekker,heb ff nergens last van.fijn zo kan ik tenminste van het mooie weer gaan genieten.
    ben gisteravond met mijn kinderen en een vriendje van mijn zoontje gaan zwemmen.het was daar discozwemmen met allemaal pubers echt leuk om te zien.maar dacht meteen hoop toch niet dat mijn zoontje over 4 jaar daar een sigaretje zit te paffen :oops: ik werd ook de hele tijd aangesproken met mevrouw ggggrrrr voelde me echt oud daar.er lliepen ook wat meiden rond hier uit het dorp en die bij mijn schoonouders in de buurt wonen die kwamen allemaal even aan mijn buik voelen.was echt schattig.mijn buik is ook al best wel aanwezigen ik had een gewone bikini aan mijn boobs vielen er bijna uit :) ik heb nl. al een grote D (komt door mijn silliconen) maar nu zijn ze gewoon reusachtig.
    mag vanmiddag een nieuwe bikini uit gaan zoeken van mijn zoontje voor mijn verjaardag ...lief hé !

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    loveu, het hoeft niet te beteken dat je niet meer zwanger bent. Er zijn wel meer meiden hier die licht bloedverlies hebben, maar gewoon nog zwanger zijn (volgens mij lenthe). En dat je geen symptonen meer heb zegt ook niet alles. Dus ja nog eventjes geduld en dan weet je het zeker. Maar ja dat duurt zo lang he :(
    Ik heb op zich ook niet veel symptonen gehad, alleen een beetje misselijk.
    Maar wat zal dit moeilijk voor je zijn, volgens geeft dit je wel hele dubbele gevoelens. Ik denk wel dat je eerlijk/open moet zijn tegen je vriend, ook al is dat moeilijk. Als hij er al vanuit gaat dat het alleen maar ter controle is vanwege de bloedingen en je blijkt gewoon nog zwanger? Ik snap dat het lastig is hoor en dat je denkt van ik houd het nog even stil. Pff best pittig zo'n situatie.

17. Niet meer actief

Hallo lieve allemaal, ik kom weer (heel effe) mijn gezicht laten zien.
    Ik voel me helaas niet goed genoeg om alles uitgebreid te gaan bijlezen (dan ben ik volgens mij uren bezig), dus ben ook totaal niet op de hoogte van alle ups en downs hier. Bij voorbaat mijn excuses daarvoor.

Ik voel me erg ziek door de zwangerschap. Ik ben 24/7 stront- en strontmisselijk. Moet vaker overgeven en ben heel duizelig. Al een paar keer bijna flauw gevallen. Ook nog steeds veel hoofdpijn en doodmoe. De vorige keer schreef ik nog dat ik lekker sliep, dat is nu helaas ook over. Lig vaak uren wakker, misselijk te zijn :( Ik vind het op het moment even geen pretje allemaal. Heb al een aantal flinke huilbuien gehad waarbij ik me haast wanhopig afvroeg wanneer ik me beter zal gaan voelen. Heb al heel veel verschillende tips uitgeprobeerd tegen de misselijkheid, ook de homeopathische druppels. Tot nu toe geen resultaat. Ik ga zometeen alle moed maar eens bij elkaar rapen en naar de etos, VSM korreltjes halen.

Ik ben erg blij dat ik dinsdag (EINDELIJK) mijn eerste afspraak bij de verloskundige heb. Ik hoop dat ze dan ook mijn baarmoeder etc. al even checkt. Als het een tweeling zou zijn, zou ze dat dan kunnen zien aan de grootte van de baarmoeder of niet? Het wachten op die eerste echo duurt verdorie nog eens dik twee weken. Vind het wel moeilijk om zo lang te wachten hoor. En ben tegelijkertijd ook wel wat huiverig, je hoort zo vaak akelige verhalen. De dochter van de buurvrouw van mijn ouders ging na 3 maanden voor haar echo en er was alleen een leeg vruchtzakje te zien. Ik doe mijn uiterste best om zelf niet negatief te gaan denken. Tot nu toe verloopt alles - althans zoals het er uitziet - toch prima?!

Ik vind het wel wat vervelend dat ik weinig puf heb en daardoor niet lekker op de verschillende fora kan lezen en posten. Maar ik troost me maar met de gedachte dat die tijd vast wel weer komt. Ik hoop dat jullie mijn plekje hier in ieder geval toch vrij houden tot die tijd :oops:

Lieve meiden, ik wens jullie allemaal veel succes met het zwanger-zijn. Voor degenen die zich belabberd voelen, meiden, ik leef met jullie mee! Hang in there....
    Voor de mazzelaars die zich goed voelen, meiden, geniet daar van!

Veel liefs, Indigo

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    hallo indigo,
    jemig is zeker geen pretje. Had dit alleen bij mijn eerste zwangerschap zo erg. Je plekje blijft zeker warm hoor! Kan je niet aan je huisarts vragen voor iets tegen de misselijkheid of je hebt dit natuurlijk misschien al geprobeerd. Er was hier nog iemand die had er ook zo veel last van en die heeft toen wat gekregen wat goed hielp. Ik heb ook wel een gehoord dat zo'n drukpleister of armband tegen wagenziekte ook erg goed helpt tegen de misselijkheid veroorzaakt door zwangerschap.
    Succes hoor doe het lekker rustig aan.

19. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik heb daar zetpillen voor gekregen indigo. die werken echt goed.emesafane heten ze.sávonds zo'n zetpil erin en joe voelt je meteen minder beroerd.

20. roos1983

roos1983 Lid

4 dec 2006
    70
    0
    0
    Hey meiden,

Kom ook weer ff bijlezen. Onze kleine houdt me zo bezig dat ik erg weinig tijd heb om bij te lezen hahaha.
    Maar we hebben inmiddels de familie op de hoogte gebracht dus kan nu mijn identiteit laten zien. Ik ben Selin, heb een dochtertje Noa Alea van 7,5e maand en ben nu 11 weekjes zwanger.

Nou ga weer verder genieten van het zwanger zijn (en natuurlijk ons meisje hahaha).

Veel Liefs,

Selin

Deel Deze Pagina