Ja hier de Buddy van Indigo, maar zoals ik daarstraks al melde wil ik haar dit weekend eigenlijk niet "lastig vallen" .... Die is lekker een romantisch weekend weg met haar mannetje! En ik denk dat ze op het moment even genoeg heeft aan zichzelf... Of denken jullie er anders over? Onze naam is de afgelopen 12 maanden maar 15 keer voorgekomen!
oef zit uitgeteld op de bank, kreeg onverwacht visite, maar eigelijk zit ik al weer dingen te bedenken wat ik zou kunnen doen Ja nesteldrangheeft toegeslagen en hoe. Morgenmoet ik me gedragen, want er komen vrienden van ons langs. Die heb ik al een hele tijd niet gezien dus word flink bij kletsen hihi
dafje en manneke, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje heel veel geluk met jullie nieuwe wereldburgertje dat het een meisje werd oke, dat dacht ik al, alleen de 13de werd 12 ;D
Het is echt rustig geweest hier. Ik ga lekker mijn bedje in. Morgen zal ik niet echt veel online zijn denk ik. Mijn mannetje is dan lekker vrij. Dus misschien tot morgen en anders ben ik zondag weer van de partij.
Mooie naam he ( helemaal trots ). Het is bij de zwijmelfilm gebleven, maar kon me niet identificeren met de passionele hoofdpersonen die zowaar ook nog aan seks gingen doen (pff), ga nu m'n bedje in met een Daphne Deckers-boekje...
Dafje en Jeroen, gefeliciteerd met de geboorte van Fenna (prachtige naam trouwens) Geniet er van met elkaar! Avond ladies Ik heb alles terug gelezen, maar kan nu niet overal op reageren. Ik zag dat er veel mensen hadden getypt: als ik zou weten wanneer ik zou bevallen, zou ik helemaal gek worden van de zenuwen!" Nou idd! Dat is helemaal waar Ik ben vanmorgen stuiter vroeg uit bed gegaan om anouk naar de psz te brengen en de stad in te gaan. Alle dingen die ik nog wilde/moest hebben opgehaald. Heb uiteindelijk 6 a 7 uur lopen te shoppen (terwijl Nijverdal écht niet groot is ) thuis gekomen, direct aan de poets, boodschappen gedaan, checklistjes gemaakt, eten gekookt, anouk naar bed gebracht....en toen met mega harde buiken onder een warme douche gestapt (tja, eigen schuld dikke bult) maar ppff wist niet dat ik zoveel zenuwen kon hebben. En ik moet nog 1,5 week haha. Namen: dat is zo toevallig, we liggen hier de hele avond al in de clinch met elkaar over de naam. We kunnen hem echt NIET vinden. Alles heeft al vast gestaan (uiteindelijk voor een blauwe maandag). Ik ga nog snel ff bij Etienne zitten....morgen kom ik weer kijken...truste voor strakkies allemaal! xx
morge meiden Hier weer op tijd wakker, al had ik eigelijk nog wel even willen slapen. Maar wat doe je eraan als je klaar wakker bent he, Vandaag ben ik er ook wat minder, vanmiddag krijgen we visite, en verder geen idee. Meiden wens jullie een fijne dag toe