Nog leuke dingen op de planning staan voor vandaag? Heb even voor je gezocht en hier de link voor de naam te chekken http://www.babynamen.nl/index.php
nou ja echte plannen ook weer niet, maar iig ff naar muiden , (maxis) bij de dierenwinkel, kattenbakstenen inslaan , dan daar ff gluren bij c & A die hebben ook weleens leuke babykleertjes, dan ff naar blokker en de xenos, dan boodschappen vh weekend, en dan willen we als het lukt gordijnen kopen, maar ja waar? pffffffffff en welke? en dan als ik thuis kom nog ff 1 a 2 babywasjes,...
via die link van mij, is er 1 x de naam ,....... mooi, had er 0 verwacht ,..... wel als je het anders zou schrijven meer verwacht,..
Ohw nog genoeg te doen dus Ik heb pas geleden bij de Hema leuke en mooie gordijnen besteld, oke is dan wel voor de huiskamer. Weet niet wat voor gordijnen je wil en is het voor de babykamer? Bij de Hema is volgens mij nog steeds de actie gratis laten maken, en dat scheeld een hoop geld kan ik je vertellen.
HIhi ben wel erg benieuwd wat alle namen worden van de beebs, en hoe ze er uit zien. Ja begint toch allemaal wel een beetje te kriebelen, maar aan de andere kant mag Ukkie ook nog even lekker blijven zitten hoor
nou ja ze moeten iig niet doorschijnen, want het verduisteringsrolgordijn laat nog wel veel licht door hier,..... en tja het moet bij de babykamer passen,...... ik had eerders al gordijnen gekocht, donker blauwe, pastte wel bij mn kleed, maar vond hem te ouwelijk bij het kamertje,..... maar ja nu door de kleur van mn verduisteringsgordijn heb ik niet echt veel combi keus
ja zo voel ik het ook ikke,....van mij mag ie nog ff blijven, maar ja toch de nieuwsgierigheid, van hoe ie er uit zal zien,......want ik heb toch een bepaald beeld voor ogen,......... haha als ie op zijn papa lijkt , toen die jong was, ben ik heeeeeeeeeel tevreden ,.haha was zo'n lekker ding
Ja lastig is dat dan he, volgens mij moet je er dan echt tegen aan lopen. Anders op een markt, weet niet of je zelf handig bent met naaien of iemand in de familie of vriendenkring?
al mocht ik er ook zijn hoor,...heel de fam roept altijd dat ik de mooiste baby vd hele fam was, haha en die was heeeeeeeeeeeeeeeeel groot ,..zwijmel ,..trots,..... dus ja een combi hiervan ,,,,,,,,
nou als ik het zo hoor, komt er een hele knape baby Gelukkig vinden de ouders hun kind altijd het mooiste op de wereld, dus kan weinig fout gaan
Hallo dames, hier vanacht beter geslapen, de spanningen rond om dapnhe zijn weer bij gekomen. Ik kreeg gisteren avond nog wel een sms van haar op de vraag hoe het met haar en Fenna zou gaan. Met Fenna gaat het heel goed, met mama iets minder heeft veel last van de vele vele hechtingen. Ze heeft een totaal ruptuur. Dat lijkt me heel erg pijnlijk. Vandaag lekker een rustig dagje, moet alleen even de wc schoonmaken. Ga straks voor het eerst proberen of fietsen een beetje gaat. Vanmiddag krijgen wij mijn schoonmoeder op visite. Gelukkig blijft ze niet lang. Morgen ben ik pas 's avonds weer van de partij. Want mijn mannetje gaat lekker vissen, en ik ga naar vrienden. Liefs Linda (let op ik hou jullie in de gaten hoorniet te veel doen)
haha ja das waar, maar ik viel 30 jaar geleden al voor de papa van nu ,..was een lekker ding joh,... haha maar ja we zijn beiden dagje ouder ,...hoop dat die kleine dan niet meer op ons lijkt hahaha maar ja hoe doe kleine er ook uit zal gaan zien,..idd alle mama's vinden hun kindje mooi, ongeacht hoe het er uit ziet,...... dat gevoel begrijp ik nu heel goed ,...... ben trouwens benieuwd naar het bevallingsverhaal van dafje,.....ging aardig vlot, vind je niet?
Linda fijndat je weer wat beter geslapen hebt, en zo te horen ook jou weekend lekker vol gepland. Voor dafje auwwwttssss lijkt me inderdaad heel erg pijnlijk. hopelijk knapt ze snel weer op. Gelukkig dat alles goed gaat met Fenna! Ben benieuwd hoe ze alles ervaren heeft, maar geduld denk ik maar.
morge linda ow jeetje, vroeg me net af hoe het ging, maar dit is geen leuk nieuws,.......al weet ik niet precies wat een ruptuur is (zal eens kijken op google)
nou linda, het is wel naar voor je hoor, steeds weer wordt je met je eigen kindje geconfronteerd,..... gelukkig sliep je goed en ga je nu lekker naar vrienden , heb je weer wat afleiding,.... fijne dag
Wat heerlijk Hope, dat je niet bekend bent met het woord ruptuur, dat scheelt, je hebt je er dus ook niet druk om kunnen maken, hihi Erg leuke naam, Fenna, goed uitgekozen Dafje!