Goeiemorgen meiden, Heerlijk geslapen gisteravond in bad geweest en geen koffie genuttigd. En zalf gebruikt vanwege de infectie wat een verademing. Maar eh vandaag 37 weken!!!!! Dus vanaf nu mag het gaan gebeuren, en van mij mag het! Kom maar, kom maar, kom maar.............kleine meid. Vandaag ook niet veel aanwezig, ga straks de deur uit. Even wat leuks doen met de kids. Jen, mooie buik en leuke foto's. Natasja, kan me voorstellen dat je gisteren meteen alles hebt in geslagen. En erg nerveus ben, lijkt me ook een raar idee weten wanneer je bevalt. Daphne, o meid sterkte een totaal ruptuur. AUWTSSSS. ik vond de knip al erg genoeg. Maar gelukkig gaat het met Fenna goed. Geniet ze lekker met zijn 3tjes. Meiden allemaal een prettige dag en doe rustig aan,
Onze naam is in de afgelopen naam 10x aan een meisje gegeven. Dus dat valt reuze mee Die we voor de jongen hadden kwam 146 keer voor, wel even wat vaker dus!
Tari gefeliciteerd met je 37 weken Sjee zijn a 2 meiden nu 37 weken, waar blijft de tijd gaat zo snel!
Gefeliciteerd Melanie met je 37 weken! Nu begint het ergens op te lijken, haha! @ Natasja: kan me je regeldrang errug goed voorstellen, ineens heb je nog maar beperkt de tijd... maar gelukkig daarna nog weer zeeen van tijd, moet je maar denken. Als het broodnodige maar geregeld is. Spannend hoor... @Maria: lekker verlof! Enjoy! Laat die kleine nog maar even wachten haar, eerst nog even wat maria quality time!
aaggrrr ik heb nu echt al dagen zo'n jeuk op mn buik, intenste jeuk. Smeer het al in met olie, of bodylotion maar ohww lijkt alleen maar erger te worden zeg. Pfff geef mij maar pijn ipv jeuk aaggrrr
Morge! Ik weet ook niet wat een ruptuur is en wil het nog ff nie weten ook Hier wel een ok nacht gehad, naja ok voor mij doen na 100 rotnachten! Wel weer pijn in me rug. Hebben jullie ook af en toe gerommel in je buik?En dan niet je darmen maar ? En als je op de wc zit dat je echt het idee heb dat je wijd bent van onder? En s'avonds heb ik vaak rugpijn, maar dan om het half uur pijn en dan weer niet. Kunnen dat weeen zijn? Of is dat gewoon pijn?
Morge Missm Wat jij omschrijft herken ik helemaal niet, misschien de andere meiden? Lekker lijkt me anders als ik het zo hoor?
Hope, gezellig op zaterdag morgen gekookte eitjes. Dat is hier erg lang geleden. Misschien een idee voor morgenochtend. 37 wkn, gaat snel nu, nou ja tenzij het 2 wkn langer blijft zitten. Dan moeten we nog een week of 5, pff klinkt wel weer erg lang. Ben wel benieuwd wanneer het gaat beginnen. Angelus was 6 dagen eerder en Zefanja 4 dagen later. Dus ja, zeg het maar. Ga even de spullen voor de jongens pakken en dan over een halfuur de deur uit. Meiden veel plezier vandaag.
morge missy,... ja vervelend he rugpijn,.......ik ken het maar al te goed, maar ik heb de mazzel, dat ik sinds ik zwanger ben , bijna geen last meer heb,..... of het nu daar door komt, of door mn andere slaaphouding of mijn nw matras,..of omdat ik niets meer zwaars til,... ik weet het niet,...... maar bij jou, heb je er alleen de laatste tijd last van?
Nou lekker is het al een tijd niet meer, pijn bij het plassen, drinkacties waarvan ik denk mijn god (3/4 liter per dag en als ik een glas krijg zuip ik hem in 1x op alsof ik nog nooit wat te drinken heb gehad ), ik verlies heel veel vocht dus draag maar een verbandje (twijfel elke keer weer of het vruchtwater bij zit of niet) en ik ruik de hele dag een bepaalde geur, af en toe een vlaag zeg maar heeeel raar!
Zijn nog geen echte weeen, kunnen voorweeen zijn, die al aan het oefenen zijn. Ik heb het heel soms dat ik een regelmatige druk in mijn rug voel. Maar ja dat kan ook zijn omdat de kleine misschien in mijn placenta ligt te duwen. En dat wijd van onder, ik snap wel wat je bedoelt. Maar als je kleine in gedaald ligt staat daar ook veel meer druk op. Dus dat klopt wel.
nou tari bij ons, vaak hoor, wij zijn allebei gek op eieren dus 1 vd 2 wil altijd wel een eitje ,... haha mannetje deed vanmorgen zijn ogen open en zag dat ik eruit ging, zei ie, ik wil een chocokoffie en 2 gekookte eitjes hihi ik lust ze op allerlei manieren, gebakken, gekookt, geklutst, geroerd, door mn eten, bij mijn eten ,..omeletje etcetc
ja lastig al die dingen he Missm Maar vochtverlies heb ikook, volgens mij is het meer waterige afscheiding. Heb ik al vaker gelezen dat het kan gebeuren Als je twijfeld kan je het natuurlijk ook aan je vk vragen. Over dat drinken, misschien jou zwangerschaps tik? Zolang je maar goed plast, en pijn bij plassen, misschien even je uriene laten testen maandag bij de ha.