November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    heb ik al laten doen, ze weten het niet nu bloed laten prikken op glucose.

Ik denk niet dat het een zwangerschapstik is, ik heb gewoon de hele tijd een droge strot! Echt heel vervelend...

dat pijn bij het plassen is waarschijnlijk omdat hij met ze kop op mijn urinebuis ligt ofzo :(

2. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ja missy ik denk idd dat het met de indaling en oefenweeen te maken heeft,...

3. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    missy heb je een cv? zo ja heb je wel een waterbak hangen?
    want dan kan het best eens zo zijn dat de lucht bij je thuis te droog is,....

al moet ik zeggen, dat ik ook steeds mn glazen achter elkaar opdrink hoor ,...

4. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    haha ik ging de slaapkamer in, lag ie in een coma haha riep ik de eierenman is d'r haha meteen zijn ogen open, hmmmmm lekkerrrrrrrrrr,..
    meteen zijn bed uit,...

nou dames ik ga ff het ontbijtje neerzetten, de douche in en op pad,.........

tot vanavond,
    fijne dag allemaal

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    HIhihi Hope, niet voor beschuit kom ik eruit, maar voor een eitje :D
    Eetsmakkelijk en een fijne dag gewenst

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    fijne dag verder hope!

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Melina: mijn VK zei gisteren > als je twijfelt of iets weeen zijn, kun je er van uit gaan dat het GEEN weeen zijn. Dat weet je namelijk, als ze beginnen.

Als je twijfelt zijn ze namelijk niet pijnlijk genoeg :confused:

Waarschijnlijk wordt je lijf zoals anderen al zeiden lekker klaargestoomd voo het echte werk... nog een paar weekjes en dan weet je waar het allemaal voor diende ;) Sterkte meis x

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja ik dacht eerder aan voorweeen, ik weet t allemaal nie :oops:

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ben gisteren naar de generale repetitie in de Stopera van Romeo en Juliet (ballet) geweest. Pfoe, dat was een mooie, maar lange zit!

Maar ze hadden gelukkig rekening gehouden met zwangere dames, want er waren maar liefst twee pauzes, haha!

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    wel mooi om te zien zeker...!

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, was mooi, kreeg zelf de kriebels om weer te gaan dansen, maarja... toen zag ik mijn bevallige buik in de spiegels en ik dacht... laat ik nog maar even wachten :)

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja ik vergeet hem soms ook :oops:

Gister ook zo grappig, me vriend en ik knuffelen best veel, maar dat gaat nu nie meer zo makkelijk haha ging hij schuin staan echt heel komisch :)

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    heb net 5 ontwerpen gemaakt voor het kraamfeest kaartje die ik bij het geboortekaartje ga doen!

wel leuk hoor om te doen maar heb het nu gehad :)

ik ga me aankleden en dan gaan we naar duitsland en oldenzaal even op bezoek!

fijne dag allemaal

kussies

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Missm fijne dag gewenst.
    Ik ga eens kijken of het water nog nat is.
    Zit hier maar lui te zitten en heb nog wel het een en ander te doen voordat de visite er is.

Meiden misschien tot zo anders tot vanmiddag/avond

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Goeiemrogen, ik heb heeeeeeeeerlijk geslapen.

16. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Goedemorgen!

Ik meld me ook weer even met adhd beeb in buik :D
    Zo ff snel mijn dingen hier doen en dan gaan we straks met de kids naar de bios ze willen graag Surfs Up zien...geen idee of ie leuk is maar 2 uurtjes in een bioscoopstoel trekt me meer dan 2 uurtjes in een ballenbak :D

Lenthe: nee zeg kan me voorstellen dat je manlief dan niet meer zover weg wilt hebben!
    Ach wat kunnen ze dan zielig doen :D
    Haha het zwakke geslacht ;)

Melanie: veel plezier op de Landelijke Politiedag! In Drachten was geloof ik ook een en ander te beleven maar de kids willen toch echt naar de bios...'t word vast erg leuk!
    Oh ik zal je ff helpen: Jaaaaaaa hallo baby van Melanie je mag kom eruit kom eruit kom eruit! :)

Jen: ik weet niet of je Indigo nog gesmst hebt maar zou ze het niet leuk vinden denk je?
    Ik bedoel tis een hartstikke leuk nieuwtje toch?
    Mooie buik trouwens!

Dees: veel plezier met je visite vandaag, blijf nou vandaag een keertje lekker zitten dan collega-poetsmiep :D

Natasja: oh meis doe je wel een beetje kalm aan nu? Je moet wel uitrusten je moet nog bevallen he!
    Ik weet nog trouwens dat ik destijds met Lars ook een week van te voren ofzo de datum wist maar had gek genoeg totaal geen zenuwen...hmm zal wel komen omdat het de eerste was had geen idee van wat me te wachten stond :D

Linda: ik zal je zo pb'en ik wil graag het adres van Daphne!
    Fijn dat je een beetje goed geslapen hebt...kan me goed voorstellen dat het erg spannend voor je was met Daphne!
    Oh men totaalruptuur.....auwie......:(
    He meis veel plezier met je vrienden vandaag en doe kalm aan he met het fietsen!

Melina: ja hier ook gerommel, regelmatig pijn en het gevoel dat beeb er zo wel uit kan floepen :D
    Hoort er allemaal bij, alles is gewoon veel gevoeliger door de doorbloeding en het indalen en is zich aan het voorbereiden... enne neem maar van mij aan als je écht een vette wee hebt gehad twijfel je niet of het een wee is of niet :D
    Dat vochtverlies...heb je het al laten testen door de vk? Ik weet dat ook afscheiding nu echt waterdun kan zijn, misschien is het dat ook wel maar anders gewoon even laten testen meis!

Hope: veel plezier vandaag!

Ik ben er ook vandoor, iedereen een fijne dag!
    xxx Roelie

17. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0

:) :) :)
    Je zou je toch doodschrikken als het opeens droog was :D

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Een totaalrupture... :( nachtmerrie :(

Rob was van de week zegels halen, en ik zei, doe er maar vast 100.
    Dus die kerel van de winkel zei, moet je er precies 100? Rob zei dus ja.
    Waarop die kerel zei, ze gaan normaal per 50 namelijk, maar ik doe daar niet moeilijk over hoor.
    Als jij er 60 wilt dan verkoop ik je ze ook. Jij word tenslotte vader en dat is het mooiste wat er is. Er is al genoeg leed op de wereld en dan kan ik wel gaan muggenziften over setjes van 50 maar hier kun je dus ook gewoon losse kopen hoor....

En gisteren was Rob in de verfwinkel op verf te halen voor de box. Rob vroeg om kindvriendelijke verf. Zegt die kerel: Is het voor een buitenlands kind of voor een Nederlands kind? Rob had zoietgs van? WTF? Wat is dat nou voor een vraag?

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    OW, mijn beeb is dus ECHT rustig. Ik voel dr de hele dag niet behalve 's avonds even. Dit is overigens al een tijdje zo hoor... dus ik prinicipe geen afwijkend patroon.

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ow roelie, jij vroeg naar de herfstvakantie. Die begint volgende week pas. De kids moeten hier dus nog 1 week naar school.
    Vreemd dat ze bij jou al vakantie hebben. Nouja, dan is de periode tussen herfst en kerst gewoon wat langer.... lijkt me...

Deel Deze Pagina