November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Hoi allemaal,

ik ben ook weer wakker. gisteren trouwdag matig gevierd hahaha om 20.00 viel ik al bijna neer! Maar goed. Misschien een huisje voor Joris gevonden, deze week komen de mensen hier naar hem kijken.

Sinds enkele dagen bij het wakker worden ook het 'bosneger' gevoel. het is beneden ook erg dik omdat de beeb al ver gezakt is.

kan nog erger dan ruptuur wat dacht je van een totaal ruptuur? daar moet je ECHT niet aan denken.

wij gaan zo plantjes planten, er komt zo een collega voor een bakje koffie, en vanavond naar mijn schoonouders.

2. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    WAT? waar gaat dat nou weer over?

Ja roelie jullie herfstvakantie is wel erg vroeg, hier ook pas na volgende week.

Maria en hoe voelt het verlof?

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ik heb heeeeeeeeerlijk geslapen. Ik heb nog wel over de kinderen gedroomd maar ik voel me kiplekker!
    Deze week nog wat kleine zaakjes afhandelen en doormailen. Proberen nog wat aan mn studie te doen. Mn voornemen om voor de geboorte klaar te zijn ga ik niet meer halen.... en dan genieten....

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    totaal ruptuur was het toch ook?

Nou, ik stap nog super makkelijk in bed...uit bed wat minder.... lig ook nog steeds half op mn buik.

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik ben me aan het bedenken wat ik vandaag wil/zal gaan doen...

6. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik wacht tot de douche vrij is,...dus nog ff gluren,...

wou ff reageren op de verf voor buitenlanders,...
    ben namelijk heel benieuwd, waarom ie dit vroeg?

houden die van andere kleuren?
    of omdat die in het buitenland altijd die andere verf hebben, net als in griekenland?

hoop niet dat het is, omdat ie nog wat giftige , afgekeurde heeft staan,...

ow de badkamer is vrij

toedeledokieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ojee, als je je maar niet gaat vervelen tijdens je verlof, wat dat moet je nu iedere ochtend gaan bedenken :)

8. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Oeiiiiii een totaalruptuur, daar is Dafje maar mooi klaar mee zeg :(

Maria, ik heb ook een enorm rustige beeb in de buik, hoor. Nu maar hopen dat onze beebs straks ook buiten de buik lekker rustig zijn (en dan met name in de nacht) ;) Soms vind ik het wel jammer, hoor. Vanmorgen duurde het gewoon een half uur voor hij op mij reageerde. Ik had 'em sinds gistermiddag een uurtje of 1700 niet meerr heel hard gevoeld, dus een beetje behoefte aan leven voelen kreeg ik wel! Zeker omdat Jean-Paul gisteren niet had gebeld en niet antwoordde op mijn berichtje :( Bleek (vanmorgen!) dat hij zijn telefoon op de hotelkamer was vergeten. Naja, eind goed al goed ;)

Hier staat zometeen "gebakje eten bij Maris" op het programma...heel vervelend :D Dan even langs mijn papa om wat af te geven en de rest van de dag is rommelen en poetsen in huis. (moet wel een beetje bewegen, want ik heb zojuist na mijn boterhammetjes een halve zak spekkies naar binnen gewerkt :oops:)

9. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
  10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wij weten ook niet waarom hij dat vroeg....
    Ik denk wel dat deze 'speciale' verf duurder was...
    Ik vond het wel een gewaagde vraag in ieder geval... Ik hoop niet dat hij buitenlanders een of ander giftig goedje aansmeert idd.

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb nog steeds niks gedaan.

12. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ouch... een totaal ruptuur.. da's toch je worst nightmare?!

wil jullie de volgende foto niet "onthouden".. een super voldane Mika nadat ie lekker aan de borst had gedronken hihi...

Hij krijgt nu echt van die lekkere hamsterwangetjes hihi..

13. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    **smelt** wat een heerlijk gezicht (letterlijk en figuurlijk) :D

Gisteren had ik het met iemand over de hond en baby straks en ik vroeg me af of jouw hondje merkt (ruikt) dat er een nieuweling het gezin is? Gedraagt hij zich anders nu de situatie anders is? Hoe denk je dat hij reageert als Mika thuis komt?

14. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    we nemen af en toe een vieze luier mee om te laten ruiken, en vieze kleertjes ruikt ie ook aan.. Tis best een jaloers hondje.. zie er ook best beetje tegenop hoor.. maar hopelijk went hij zo een beetje aan zijn geur..

15. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Bericht van Dafje

Hallo linda we morgen gaan we naar huis. Fenna heeft vanmorgen haar eerste borstvoeding en badje gehad. De dokter heeft haar goedgekeurd

Liefs Daphne

16. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    goeiemorgen,

daphne gefeliciteerd met fenna,echt een mooie naam.

wij hebben gister suikerfeest gehad,maar ik was helemaal beurs van onder dus het zitten ging niet echt makkelijk.
    wel laat geworden half 3 ging ik slapen,mijn kids slapen bij een schoonzus en mijn andere schoonzusje sliep hier bij mij.

ik had toch echt om de buitenlandse verf gevraagd hoor maria,en als hij dan een racistische opmerking had gemaakt had ik hem een hoek gegeven. :) maar aan mij zullen ze zo iets niet vragen omdat ik te donker ben.

de naam die wij hadden (yesser) komt maar 1 keer voor.en de naam die we hebben 36 keer. valt dus nog wel mee.

gwen, het is echt een superknap ventje !hij heeft wel een mooi tintje hé en mooie donkere haartjes.

linda,ik wilde op je hyves de foto's bekijken van sa maar dat ging niet.

tari ook ik ben vandaag 37 weken...joehoeeeee kom er nu maar uit hoor !

17. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Fijn om te lezen dat het goed gaat met Fenna. Met dafje iets minder poeh een totaal ruptuur das niet fijn.

Hier verder lekker rustig gedaan. Hubbie is even de deur uit. Die ging iets regelen voor vanavond dus ik ben benieuwd.

Verder de 1e was hangt al weer buiten en mijn beddengoed zit al in de machine. Straks samen met hubbie bed weer opdekken en gelijk maar het zeiltje eronder (vergeet dat telkens dus nu ligt tie klaar)

Ruby: leuk feest gehad gister?

Nou, ga hier nog even wat opruimen.

18. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Trouwens gwen: wat een voldaan ventje ligt daar zeg en wat ziet hij er goed uit. SMELT.....

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ruby, ik was er niet bij. Anders waren we wel naar een andere winkel gegaan.
    Rob bedacht daarna pas eigenlijk dat het wel een hele rare vraag was.

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    idd Gwen.... cute!

Deel Deze Pagina