November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    volgens mij heb ik dat berichtkje gemist van de ruptuur van Daphne.

had ze nu een ruptuur of een totaal ruptuur. dat is wel een verschil hoewel tussen erg en nog erger

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Linda, lief en knap van je dat zo goed optreed als buddy. Ik kan me voorstellen dat het erg moeilijk is voor je...

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier het berichtje over Dafje

Hier komt de visite zo, dus ben er vandoor

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    totaal rupture

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ik zou willen dat ik niet wist wat een totaal rupture is :)
    ik kan het helaas helemaal visualiseren :(

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Griekenland verkoopt gewoon histor hoor :rolleyes:

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Gwen wat een schatje!

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Hier zouden we al vroeg vertrekken maar ben na het berichtje hier nog even gaan liggen, rustig aan wezen douche en uitgebreid ontbijten!

We zijn dus wat vertraagd, ach het is weekend :)

9. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Een totaal ruptuur is toch dat je van voor naar achter ingescheurd bent?

10. hi dames,

hier even een vriendin van dafje.
    ik kreeg een sms dat ze Fenna Eleonora heet. of is het nou Fenna elenora? ik denk de eerste hoor ;)
    bel hen morgen en ga maandag als het kan langs, anders later in de week.
    jullie veel succes met de laatste lootjes!
    liefs rachel

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ja, maar omdat er mensen waren die het niet wisten wilde ik het niet zo neerzetten, maar in feite scheur je helemaal uit tot je kont ja.

Dus nu weet iedereen het!

En dat is mijn grootste nachtmerrie!

12. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ja had ook al gegoogled....brrrrr duurt lang voor het geneest lees ik.

net ff mijn boodschappen gedaan,bij ele stap die ik zette leek het of hij er bijna uit viel.

heb meteen de traktaties besteld die de kinderen op school uit gaan delen.

13. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Totaal ruptuur brrrrr.... Heel veel sterkte voor Dafje (als ze dit misschien leest)!

Voel me wel schuldig: ik sta vanmiddag babywasjes te doen en te strijken en terwijl de mini-rompertjes en pakjes nauwkeurig worden gestreken gaan de kleren en handdoeken van Sofia op de 'niet-strijken-bult'....

Ik krijg best veel last met slapen momenteel. Als ik draai voelt het alsof de banden in m'n liezen afscheuren en ik moet om de anderhalf uur naar de wc (echt heel regelmatig, soms scheelt het een kwartier). M'n benen worden elke avond lekker gemasseerd met Gehwol, maar het geht helemaal niet wol, want daarna voelen ze alsnog alsof er hete stoom in zit. Zo, even geklaagd....

Ik vind het toch zo gek dat sommige bevallingen zo ontzettend dichtbij komen! Terwijl dat eigenlijk helemaal niet gek is, want ze komen allemaal dichtbij.

Beeeeeeeeh, Sofia is de hele dag al aan het janken, terwijl ze dat eigenlijk nooit doet. Moet echt heel erg m'n best doen om m'n geduld te bewaren. Heb soms echt zin om haar een schop tegen haar verongelijkte luier-kont te geven!

Ik heb net een zakje kaneelstokjes leeg gegeten, mmmm. Of er straks nou 13 of 14 kilo afmoeten maakt ook niet meer uit.

En ik ben naar de kapper geweest, er is wel 30 cm af nu! Moet nog wel wennen, maar het voelt heel lekker.

14. Niet meer actief

ik zit achter rob zn pc dus wss is dit een rob post...maareh...lenthe, 30 cm, ben benieuwd, foto?
    Ik wil ook mn haar ook knippen maar ik durf niet zo, en al helemaal geen 30 cm.

15. Niet meer actief

Het is inderdaad een rob post zegt amaranta....

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo...ik meld me ook even voor vandaag. Vannacht weer slecht geslapen...de laatste paar nachten slaap ik helaas slecht. Nou ja...de laatste loodjes zullen we maar zeggen ;). Wij zijn vanmidag even wezen winkelen in Hoorn, was gezellig! Ik heb erg veel last van mijn hormonen en kan om het minste geringste al huilen, dus was wel lekker om er even uit te zijn. Morgen gaan we even naar mijn broer toe, dus dat wordt vast ook gezellig!

Bah...een totaal ruptuur...dat klinkt niet prettig! Heel veel sterkte Dafje!

Gwen -> wat een schatje is het toch!

Lenthe -> hopelijk is Sofia inmiddels een beetje rustiger! En ik ben zeer benieuwd naar je nieuwe kapsel :D

Volgens mij ben ik een hoop vergeten maar dat komt dan door de zwangerschapshormonen ;).

Ik denk tot maandag (tenzij ik morgen nog tijd zie om even achter de pc te kruipen!).

Liefs,
    Debby

17. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Foto, Lenthe! :D

Gwen, ben benieuwd hoe je JR gaat reageren als Mika thuis komt. Vervelend dat 'ie zo jaloers is. Maar misschien groeien ze naar elkaar toe. In ieder geval goed in de smiezen houden.

Heb verdorie niks in huis gedaan vandaag...ben naar Maris gegaan en heb de hele middag daar in de tuin gezeten met thee en een gebakkie :oops: Was erg lekker, maar thuiskomen in een puinzooi is niet prettig. Maak denk ik precies mijn hanghoekje en de dingen in mijn gezichtsveld even gauw schoon en negeer de rest hardnekking. Morgen wordt echt poetsdag...geen excuses meer voor mij ...

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heee dames... het mooie weer heeft iedereen lekker weggehouden bij de PC, lijkt het!

Ik ben zelf ook de hele dag de hort op geweest.

Autojacht...

Helaas is t niet gelukt, waar we voor gingen :(
    De Fiat Punto waar ik in eerste instantie voor ging is -letterlijk- voor mn neus weggekaapt. We kwamen aan en toen stond ie er niet. Bleek dat een familie er een proefrit mee aan het maken was. Én toen ze terugkwamen, kochten ze hem ook nog eens... Bah...

De runnerup die we nu hebben is een Renault Megane (van die shake that bootie... met dat leuke kontje!). Maarja, is weer een grotere categorie dan ik eigenlijk zocht en dus ook weer duurder...
    Maar wel supercompleet en een echte coole bak. Een monster onder motorkap, hij reed met me weg, zeg maar.
    Maarja.... ik ben zo gek op mn centjes he, vind t moeilijk om zoveel geld aan een auto uit te geven.
    Maandag nog een proefrit in een andere (gouden) Punto en dan hopelijk maar eens beslissen.

Maar wat is er weinig keus zeg, aan (kleine) 5-deurs auto's, jammer!

Anyway, genoeg autopraat, maar het zit me onderhand wel tot HIER *Muriel wijst een plek aan ver boven haar hoofd*

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wauw, 30 cm Wencke, da's niet niks! Foto?

Bij mij is er de laatste keer ook een kilo afgehaald, zo voelt het. Maar ik vind het dan ook wel iets te kort eigenlijk. Maar dan is het hopelijk net genoeg aangegroeid om leuk op de 'ik-ben-net-mama-foto's' te staan, haha!

20. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hee meiden ik ben er maandag weer, morgen de hele dag visite visite en nog eens visite whaaaaaaaaa word al stressed als ik er aan denk :(
    Ga nu ff lekker in badje, energie opsparen voor morgen :D
    Fijne avond all en tot maandag!
    xxx Roelie

Deel Deze Pagina