Ik kan me die bezorgheid wel goed voorstellen met koud en warm, je kan zo moeilijk in zo'n koppie kijken...
Lijkt mij ook moeilijk hoor dat koud en warm. Vooral omdat de babykamer een koude kamer is (op het oosten) en die van ons weer erg warm(zuiden). Aangezien we een waterbed hebben was het niet zo makkelijk om alles te verhuizen anders waren wij in de koude kamer gaan liggen en de kleine in de warmere. Maar ja, in de zomer is een koele kamer voor een kindje ook wel weer lekker. En idd een kruikje in bed en een mutsje op kan je al veel mee goed maken.
Goeiemiddag meiden, Gistern lekker met de jongens weg geweest, ze vonden de politiemotor het einde! Tevens vanacht heerlijk geslapen en lag er gisteravond dan ook al vroeg in. Zat mezelf gisteravond alleen vreselijk in de weg, warm, koud, onrustig.... Pff was het wel even zat, tevens deden mijn banden ook nog eens erg zeer. Tja en dat bosneger gevoel, ook hier aanwezig. Vandaag opgeruimd in huis en de laatste dingen geordend en netjes gemaakt, nog niet helemaal klaar, maar dat is niet zo erg. Bed staat sinds gisteravond op klossen, maar net wat Jen zeg, moet elke keer weer aan de hoogte wennen. Pfff, maar kan me er wel uit laten glijden scheelt weer voor mijn liezen en bekken. Wencke, hoe jij over de ruggeprik denkt, helemaal mee eens. Ik heb het bij beide bevallingen ook niet gebruikt. Vind dat ze zoals in amerika veel te snel een ruggeprik geven. Maar ja mijn mening. Bevalling is toch wel even wat anders dan je teen stootten. Ik moest 1 mnd na mijn bevalling geopereerd worden aan mijn pols ivm carpaal tunnelsyndroom, dit vond ik echt veel zeerder doen dan de bevalling..... Heel raar maar waar Peetje wat voor boek is dat over die tijden, vind alleen 18.00 uur een beetje raar tijstip voor een badje. Vooral omdat je dan met eetenstijd zit. Maar regelmaat qua tijden is zeker belangerijk, tenminste dat heb ik bij Zefanja gemerkt. Angelus maakte weer niet zo veel uit. Roelie, je zal het wel lekker druk hebben vandaag, succes en veel plezier. Wat betreft de topic in de lounge, begrijp allebei de partijen, vind alleen dat sommige heeeeel erg grof zijn met hun mening. Weinig respect te vinden daar. Ruby, hoe gaat meid, we kunnen samen aftellen, jij alleen al eerder. Komt wel dichtbij zo. Nou denk dat dat het wel was. Weet even niet meer wat er verder gekletst is.
Hey meiden Zo, de klamboe hangt nu ook en de dimmer op de lamp, weer een stapje verder, de kamer is nu echt bijna af. Ook alle kleertjes even op maat gesorteerd en ik lag in een deuk, ik dacht dat ik alles goed uitgekiend had, maar ik blijk dus écht bijna alleen maar mt 56 te hebben, wat stom! Qua rompers heb ik dus wel heel veel 62 enzo, maar met gewone kleertjes niet. Nouja, nu maar hopen dat beebje niet ál te groot wordt haha, anders hangt het er ook voor niks Hoe hebben jullie dat eigenlijk, beetje beter verdeeld of ook veel in 1 dezelfde maat? Lenthe, leuk als je ook komt woensdag en wat mij betreft is je kleine ook welkom hoor, tuurlijk! Tari, is die onrust enzo nu een beetje weg? Of nog steeds lastig? Ik ben vooral erg moe en heb buikpijn, gewoon een zeurderige pijn en kan niet goed plaatsen of t nou de beeb of mn darmen of iets anders is, erg irritant. En rugpijn, dus voel me ook ni super. Maarja, dat heeft denk ik ook voor een groot deel met de vermoeidheid te maken. Vanmiddag ging ik heel even op bed liggen, lag op Willem te wachten om te gaan douchen en een uur later werd ik wakker. Hij had me toegedekt en t gordijn dicht gedaan, want ik was dus in slaap gevallen..haha schattig hoor.
Ilse, lekker toch dat je wat geslapen hebt. Had je zeker hard nodig. Merk het hier de laatste 2 dagen ook dat ik 's middags heel erg moe ben. Nou die onrust zit er nog wel, wil eigelijk alles af en schoon hebben, heb niet echt de rust om te zitten en dat terwijl mijn bekken erg zeer doen, zo frusterend. Buikpijn, misschien zijn het je banden die weer een stukje verder moeten rekken, merk nu ook weer dat mijn buik erg moe aan voelt. Tja hoe leg je dat uit. Enne heb je nu al een buikje of zie je nog steeds niet zo veel. Ben wel benieuwd hoor, kan jammer genoeg woensdag niet komen anders had ik het zelf kunnen zien, haha. Fijn dat de babykamer bijna klaar is. Leuk is dat he. qua kleertjes heb ik ook het meeste 56 denk ik. Moet het eigenlijk nog sorteren. Maar ik heb ook al wat 62 en 68 maar is voorlopig toch nog nodig. Zou ook weer niet te veel 62 en zo aanschaffen, kan best zijn dat je kleintje na 56 heel even 62 draagt en snel doorschiet naar 68, maar ja kan ook zijn dat ie blijft hangen in 62 en dan doorschiet naar 74 met een kleine tussenpauze in 68. Snap je wat ik bedoel? Ehhhhh hoezo misschien een beetje wazig. Melina, leuke foto's, samen met je vriend. Mooie buik hoor. Wencke, hoe is Sofia vandaag? Herken het hoor, soms zou je ze wel...... Vooral na die 1e verjaardag gaat dat leuk worden.....Tja dat eigen willetje. Vind die fases soms ook wel een moeilijk hoor, zeker nu ik zwanger ben.
Hoi... Rob leeft nog, hij is niet dood neergevallen tijdens de marathon, en ik ben niet bevallen. Hoezee! Peetje, ik begrijp jouw opmerking wel over het 'onderwijs'. Verder denk ik net zoals Tari dat er voor beide partijen wel iets valt te zeggen....
Kleertjes, ik heb denk ik van alle maten (50, 56, 62 en 68) 10 pakjes....dus gelijk verdeelt. Rompertjes heb ik meeste wel in 50-56, meer dan 62-68 maar daar heb ik ook al ruim voldoende van!
beter te veel dan te weinig denk ik dan maar....vind het ook niet leuk het kindje elke 2/3 dagen in hetzelfde te zien...
Zo hier ook mijn oogjes dichtgehad. Heerlijk vind ik het om smiddags nog even te slapen. Kan ik tenminste op Ibrahim wachten s'avonds. Hier hangt de lamp in de babykamer alleen had nog geen goede gloeilamp ja 25 watt maar das een beetje weinig dus morgen nog maar even halen. Over kleertjes: ik heb 2 pakjes maatje 50 en 7 pakjes maatje 56. Heb nog geen kleertjes in 62 maar ik verwacht ook niet dat de kleine die gelijk aan kan. Is wel erg groot nl. verder 4 mutsjes en een heleboel kleine rompertjes. En niet te vergeten 2 pyjamaatjes maatje 56 en een heleboel sokjes. Ga hier maar ff de frietpan aan zetten want ik heb geen zin om te koken.
Ooooooooo wat schattig! Zelfs het mutsje is nog een beetje te groot, wat een snoepie! Jeroen, complimentjes aan mama dat ze zo'n mooi kindje op de wereld heeft gezet!
Jaaa, leuk Lenthe, als je Sofia woensdag meeneemt, ben erg benieuwd naar haar! Als ze alleen maar niet huilt natuurlijk, want we willen een voorbeeldig kind zien, zodat we ons geen zorgen gaan maken waar we nou eigenlijk aan zijn begonnen, haha!
ff snel tussendoor.. Mika heeft een eigen site: http://mikaboy.babysite.com/ en nu ga ik snel naar 'm toe.. doeiiiii
Ieks.... mijn banner geeft nu het laatste plaatje aan.... 8 maanden dus precies vandaag! Nu gaat het Grote Aftellen toch echt wel beginnen!
ow toch nog ff snel gespiekt bij Daphne.. looking good! wat een schatje! Zullen we alvast een deal maken Daphne? hihi.. hoe gaat ie verder met Daphne?
hoi allemaal! Hier de trotse mama van Fenna.. Zo trots.. maar wat een lief meisje is het ook. De bevalling was best heftig, maar het resultaat mag er zijn Het verhaal volgt nog wel.. Nu al presteert Fenna het om mama al een cadeautje te geven: tepelkloven...