Hallo meiden Heb werkelijk een enorme baal dag. Maar eerst Dafje en Jeroen, wat een mooi en lief kind hebben jullie op de wereld gezet. Heerlijk koppie. zwijmeld even weg Gwen, ohww ga zo even heerlijk neuzen op Mika's site! Oke mijn verhaal: Ach eigelijk snel klaar hormonen denk ik. Kan de hele dag wel janken, om alles, ben vanmiddag snel naar de douche gerend toen ik en een enorme huilbui voelde opkomen, en heb heel lang onder de douche gestaan. Jammer genoeg weinig geholpen, ben nog steeds niet te genieten, kan nog steeds om alles janken. Alles zit me in de weg, muren komen op me af, zie bijna geen mensen meer om me heen. Ben zo hard door me "vrienden" laten vallen sinds ik zwanger ben, en had er al niet veel, nu gewoon bijna helemaal niks meer. Was me vandaag echt even teveel! Gelukkig ben ik nog niet mn zwangerschap zat, maar besef wel dat oonze hele wereld op zijn kop gaat staan, en hoe moeten we het allemaal doen qua vervoer enzo, ja we hebben bijde geen rijbewijs, allemaal ov, Oke piet is wel bezig met zn rijbewijs maar toch. Ja waar je alniet druk over kan maken eigelijk. Volgens mij is het een enorm warrig verhaal, maar ben het wel even kwijt. zo maar weer even een potje janken, bah bah. Hopelijk voel ik me morgen veel beter.
Het eerlijke antwoord op je vraag Gwen: heel blij, gelukkig, trots, maar wat een tranen hebben er al gevloeid: onzekerheid, kan ik het wel, waarom ben ik zo ver ingescheurd.. men wat doet dat pijn.. kan nog steeds niet zitten.. Zo'n dubbel gevoel... Natuurlijk ook tranen van blijdschap hoor!
He bah Dees, wat K*T dat je je zo down voelt, en dat nog wel op zo'n prachtige dag! Kan me die paniekmomenten hartstikke goed voorstellen hoor. Die worden nog lekker extra gevoed door die rottige hormonen. Maar je moet maar denken: jullie redden het al jaaaaren makkelijk zonder autootje, dus daar gaan jullie gewoon mee door. Babybjorn/draagzak om, kleintje erin, en hup die tram in. En bij haast of nood zijn er altijd nog taxi's en vrienden. Of zelfs de fiets! Dus dat gaat helemaal goedkomen. Hoop dat je snel je huilbui-gevoel weer kwijtraakt en nog eventjes kunt genieten van de komende dagen: de laatste mooie dagjes! Dikke (((((KNUF))))
Nou Dafje, die kleine weet je al behoorlijk beet te nemen zeg, eerst bij de bevalling en nu met de kloven Hoe lang zal je herstel duren? Kun je wel snel genoeg zelf e.e.a. weer ondernemen, of duurt dat nog wel eventjes?
Nog bedankt voor de steun en lieve medeleven meiden! Ik ga nog een keer lekker rustig teruglezen, maar dat komt nog wel.. Tja, dat vraag ik me ook af Murmel.. De hechtingen zien er goed uit volgens de kraamverzorgster.. de wond geneest goed. Ik heb echt geen idee hoe lang zoiets kan duren voor het hersteld is,.. of iig genoeg om weer actief te gaan doen.. Ik ga weer ff liggen.. ik laat nog wel weer van me horen binnenkort. Dag lieve meiden..
Dankje Murmel, zelf om jou woorden lopen de tranen, je hebt ook wel gelijk hoor dat we het zo ook wel moeten redden zonder auto-tje, maar, maar maar. Ach zit mezelf weer gek te maken denk ik. Volgens mij is het tijd voor een grote zak chips ofzo
Dafje leuk je weer even gezien te hebben, hopelijk herstel je snel. Geniet maar lekker van je kraamtijd meis. We zien je wel weer verschijnen! Knuff
Daphne en Jeroen, wat een mooi kindje. Lief hoor. voor de tepelklove, BEPANTHEN! Echt daar heb ik onwijs veel aangehad, maar let er wel goed op dat je haar goed aanlegd ( sorry, weer zo'n bemoeizuchtige mama ) Maar heb wel met je te doen kwam ruptuur, jemig ik vond de knip al erg genoeg. Sterkt hoor. Dees, ach meid. Lekker even huilen, heb ook van dit soort dagen gehad, je voelt je zo teleurgesteld in mensen. Herkbaar hoor. Hier hetzelfde, weinig tot geen hulp en tja vrienden, die heb ik al lang aan de kant gezet. Maar wij zijn er voor je hoor, als is het alleen maar via het beeldscherm. Maar kom meis, nog ffies. Je kan het. En met het vervoer komt het ook goed. Heb zelf een draagdoek, ideaal. Alleen mag je met een drager niet op de fiets. Maar voor het openbaar vervoer, werkt echt super. Dus dat komt wel goed en Piet gaat zeker zijn rijbewijs halen, ben je van niemand meer afhankelijk. {{{{{{{{{dikke knuf}}}}}}}}}}} Liefs Melanie
Owwww wat is Fenna is een mooi meisje! Jammer dat een lief gezichtje niet betekent dat mamma (redelijk) pijnvrij kan genieten nog van de kraamtijd. Laat die traantjes van blijdschap, maar ook van pijn en ongemak, maar vloeien. Dat lucht vast op. Deesje ook al traantjes Kop op meis. De hormonen helpen je nu ook al niet om je beter te voelen. Gooi het er maar uit hier. Je vindt bij ons begrip en een luisterend (virtueel) oor. Gwen, ik ga de site van Mika gauw bekijken! Muriel, oeeeiiiieeeee het laatste plaatje! Hier is de boel gesopt en opgeruimd vandaag. Lekker, hoor. Ben alleen wel een paar cruciale zaken kwijtgeraakt in de puinzooi Het pasje waarmee ik de ondergrondse container kan openen voor mijn huisvuil (er staat nu een zak voor de voordeur, jakkes!) en het bewijsje waarmee we morgen het badmeubel moeten gaan ophalen Dat zijn dingen die moet je natuurlijk ook niet bij een zwangere vrouw in beheer geven!
Oh en nog maar 1 nachtje slapen en dan komt Jean-Paul weer thuis....JOEPIE! **glundert bij de gedachte dat ze morgenavond rond 19.30 uur mannetje op kan gaan halen op CS**
*SMELT* van de foto van Daphne met Fenna Wat een prachtige meid! Laat de tranen maar goed stromen meis, kraamtranen noemen ze dat Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik me zoooo goed kan voorstellen hoe het is om van voor tot achter uitgescheurd te zijn (had het ook met anouk) Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik vond dat het uiteindelijk toch snel genas. TIP: bij het plassen, heel ver voorover buigen, dan bijt het niet. En met de sproeikop van de sproeier een paar keer per dag goed spoelen. Ik hoop dat je daar snel van opknapt. En euhhh....geniet lekker van de kraamtijd met je gezin! Liefs, Natasja
Hallo meiden! Ik ga zo heerlijk mijn bed in, het was hartstikke gezellig vandaag maar ik ben echt helemaal op...morgen lekker uitslapen en dan kom ik bijlezen, ik heb natuurlijk wel snel de foto's van Fenna gezien *smelt*! Fijne avond nog allemaal en tot morgen! xxx Roelie
@ Dafje WAT EEN SCHATJE wow nu kan ik echt niet meer wachten... vervelend dat je zo uitgescheurd bent, komt allemaal goed! En inderdaad de tranen lekker laten vloeien!
Dafje; Wat een prachtige meid hebben jullie op de wereld gezet ! Geniet van elkaar en ik wens jullie heel veel geluk in de toekomst! Hoop dat je snel hersteld en weer een beetje je gang kan gaan en volop van je meisje kan gaan genieten! Dees; Oh meid, wat vervelend hè die rothormonen! Het komt allemaal wel goed meis! Jullie redden het al jaren zo, dus dat loopt wel los... Hoop dat je na een goede nachtrust morgen weer wat beter gemutst bent! En over vrienden gesproken, weet precies wat je bedoeld! Is hier ook een heel veel voorkomend geval hoor.... Denk maar zo; ze zijn je niet waard! Dikke KNUFFEL ! Roelie; Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad! Ga lekker van je rust genieten en we "zien" je morgen wel weer... Gwen; Ga meteen even snuffelen op Mika's site ! Esther; Veel plezier morgen bij het ophalen van JP, wat zal jij dolgelukkig zijn dat hij weer thuis is! Tja en dingen in beheer geven bij een zwangere vrouw; nee da's hier ook niet zo'n geslaagd idee ! Heb volgens mij iedereen weer zo'n beetje gehad... (denk ik....) Hier is vandaag weer een berg werk verzet! Mijn voortuin heeft een complete metamorfose ondergaan en is zo goed als klaar! Morgen nog even een slot voor op het tuinhekdeurtje regelen en het laatste stukje hek plaatsen en dan is ie helemaal af ! Ben wel helemaal gesloopt en heb vreselijk zere voeten van al het staan en lopen, maar ben dolgelukkig met m'n tuintje ! Ik ga ff met hubbie op de bank hangen, spreek jullie morgen! Truste alvast allemaal!
Hier weer een druk maar zeer gezellig weekend achter de rug! Dafje, wat een schatje! En zo'n knap koppie, heerlijk hoor! Gwen, ga morgen uitgebreid kijken naar de site van Mika. Wij hebben ook al een babysite, maar moet 'm maar weer eens opzoeken en updaten... Ga lekker naar bed, Robinson kijken! Tot morgen!
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 7 MEIDEN 10 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 22 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (2) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Debbykoops (13) Natasja (6) - MissyM (20) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (8 ) / Barbabintje (27) AGENDA Barbabintje (Esther)~ 15 oktober 11.00 uur intake kraamzorg Debbykoops~ 15 oktober 11.20 uur gyn Joldeg(Ilse)~ 15 oktober dagcurve suiker Joldeg(Ilse)~ 15 oktober 15.00 uur intake kraamzorg Novembermama's~17 oktober 12.30 lunchmeeting Witte Bergen in Baarn Indigo~17 oktober met verlof Joldeg(Ilse)~ 17 oktober 8:40 VK Sammie2~ 17 oktober 17:00 uur VK Tari (melanie) 17 oktober 18.30 uur VK ikke1981~ 18 oktober 9.45 vk serafijntje~ 18 oktober 10.00 vk Peetje24~18 oktober 17.10 vk met echo Peetje24~19 oktober 12.00 rondleiding zkh Stasia~19 oktober 12:45 gyn Natasja1402~22 oktober wordt ingeleid! Barbabintje (Esther)~ 23 oktober 9.20 vk Roelie~23 oktober 11.15 VK Jolger~24 oktober 15.10 VK Ruby~26 oktober wordt ingeleid! Murmel~26 oktober 16.00 VK Joldeg(Ilse)~ 31 oktober 8.20 uur VK Joldeg(Ilse)~ 1 november 10.50 uur groei-echo 36wkn Murmel~2 november 09.00 VK Murmel~9 november 16.00 VK GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d
Esther, Debby en Ilse: succes en veel plezier morgen bij jullie verschillende afspraken! Ik ga ook mn mandje opzoeken, ben echt doodop na een druk dagje zonder middagdutje...
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 7 MEIDEN 10 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 22 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (2) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Debbykoops (13) Natasja (6) - MissyM (20) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (8 ) / Barbabintje (27) AGENDA Barbabintje (Esther)~ 15 oktober 11.00 uur intake kraamzorg Debbykoops~ 15 oktober 11.20 uur gyn Joldeg(Ilse)~ 15 oktober dagcurve suiker Joldeg(Ilse)~ 15 oktober 15.00 uur intake kraamzorg Jennie~16 oktober 10.00 VK Novembermama's~17 oktober 12.30 lunchmeeting Witte Bergen in Baarn Indigo~17 oktober met verlof Joldeg(Ilse)~ 17 oktober 8:40 VK Sammie2~ 17 oktober 17:00 uur VK Tari (melanie) 17 oktober 18.30 uur VK ikke1981~ 18 oktober 9.45 vk serafijntje~ 18 oktober 10.00 vk Peetje24~18 oktober 17.10 vk met echo Peetje24~19 oktober 12.00 rondleiding zkh Stasia~19 oktober 12:45 gyn Natasja1402~22 oktober wordt ingeleid! Barbabintje (Esther)~ 23 oktober 9.20 vk Roelie~23 oktober 11.15 VK Jolger~24 oktober 15.10 VK Ruby~26 oktober wordt ingeleid! Murmel~26 oktober 16.00 VK Joldeg(Ilse)~ 31 oktober 8.20 uur VK Joldeg(Ilse)~ 1 november 10.50 uur groei-echo 36wkn Murmel~2 november 09.00 VK Murmel~9 november 16.00 VK GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d Heb nog even mijn afspraak bij de VK toegevoegd...was ik een beetje vergeten 2 weken geleden..