Mogge Goh ik ben de eerste en sinds 10 uur gisteravond is er ook ni meer geschreven, hoe kan dat nou? Waar zijn alle kletskousen gebleven dan? Ik heb vandaag druk dagje, dus zal er weinig zijn, veel afspraken, veel geren. Te beginnen met om 8 nuchter bloedprikken. En ik wil zo graag ontbijten, snif snif. Maar dat moet dan ff wachten tot ik terug kom, dan moet t ff snel snel want om 9 uur moeten we op t politiebureau zijn. En dan daarna weer door naar de vk om weer te prikken. Dan naar huis, ff hier de boel nog aan kant maken, weer wat eten en dan weer prikken. En dan om 15u de kraamzorg. En dan ga ik naar bed denk ik Vanavond heeft Willem zakendinertje, dus ben ik alleen, lekker makkelijk. Fijne dag allemaal.
Goeiemorgen meiden, Hier een slechte nacht gehad. Onrustig en Angelus was ook onrustig. WErd om 00.00 uur wakker en vreselijk misselijk (we hadden gisteravond hamburger enzo gegeten, en daar kan ik dus niet altijd tegen) Warm/koud. Harde buik. Pfff echt beroerd. Angelus was toen ook al wakker. Daarna erg rommelig. Had het warm en koud tegelijk. Tevens af en toe erge krampen (weeen) Dus had echt zo iets van oke het gaat dus beginnen. Uit eindelijk om 3.30 uur in slaap gevallen, tja verders niet zo veel meer gebeurd. Merk wel dat het wat 'rommelt' in mijn buik, beetje zeurderig. Nou van mij mag het hoor! Angelus was vanacht ook erg onrustig en heeft uiteindelijk bij ons geslapen. Hij en Zefanja slapen nog steeds Echt een unicum. Gebeurd dus nooit. Met Zefanja was Angelus ook precies op het tijdstip wakker waarop Zefanja werd geboren. Angelus sliep die nacht bij mijn ouders. Nou ja heel verhaal geworden. Wilde het eerst niet vertellen, want voor het zelfde geld is het niets. Maar ik beval toch liever vandaag dan volgende week, dan moet Adriaan naar Zwolle voor examen. O Zefanja is wakker, zo terug
Barbabintje (Esther)~ 15 oktober 11.00 uur intake kraamzorg Debbykoops~ 15 oktober 11.20 uur gyn Joldeg(Ilse)~ 15 oktober dagcurve suiker Joldeg(Ilse)~ 15 oktober 15.00 uur intake kraamzorg Esther, succes vandaag met de intake, als ze tenminste niet weer afbellen. En nog ffies dan is JP thuis! Debby, succes bij de Gyn En Ilse jij met bloedprikken en je intake.
Mogge meiden! Durf het haast niet te zeggen, maar ik slaap (naar de omstandigheden dan) echt lekker. Moet er wel vaak uit en omdraaien kost ook moeite, maar ik val direct weer in slaap. Fris en fruitig ertegen aan vandaag.... Zo eerst "playdate" met een golden retriever hier uit de wijk, zodat mijn hond zich nog even kan uitleven (hij is de afgelopen dagen helaas niet los geweest met wandelen, omdat hij zo wegloperig was voordien en ik met mijn rug zat). Het baasje van die golden kan goed met mijn hond overweg (ze is trainer) en bood deze playdate aan, zodat mijn ondeugende scheet zijn energie even kwijt kan. Lief he?! Daarna de hele dag een huis vol: Inge komt hier de keuken samen met mij helemaal uitsoppen en mijn neven gaan aan de slag hier (hopelijk met de badkamer en anders beginnen ze aan de slaapkamer). Om 11.00 uur staat dan (hopelijk) de kraamzorgdame voor de deur. Oeh Melanie, al weeen? Zou jij dan nog voorpiepen met bevallen?!
Goeiemorgen allemaal! Jeetje Melanie, niet voordringen, he, dat is eigenlijk niet beleefd! Maar goed, eigenlijk heb jij datumtechnisch natuurlijk 'oudere' rechten dan Natasja en Ruby Zou wel spannend zijn, ben benieuwd of het doorzet. Juist goed dat je het even zegt, beter dan dat je straks post 'Kleine Tari is vanmiddag geboren! Haha. Sterkte meis. @Esther: ik slaap normaal gesproken ook eigenlijk nog heel best hoor! Alleen misschien wat korter dan anders, maar dat komt mss ook door mijn nieuwe middagdutjes. Ik moet gewoon als ik ga plassen mn ogen dichthouden, niks zeggen en proberen 'door te slapen', dan gaat het goed. Anders (als ik bv. mte één van de katten ga kroelen) kom ik niet meer in slaap. Vanmorgen lag mijn buik weer even fiks te krampen, echt superpijnlijk! Maar het bleef er weer bij eentje, dus hartstikke nep...
Morge meiden Hier ook eigelijk goed geslapen, wel weer met slapende handen wakker geworden, maar dat was ook zo weer weg getrokken. Vandaag ga ik even ondergoed halen, en pyama's voor mezelf. Verder even bij de Wibra neuzen of ze nog wat leuks hebben. Ilse sjee idd een drukke dag, hopelijk word je wijzer bij de politie over hoe en wat nu. Esther: Lief dat je hond een playdate heeft, lekker even uitleven, zal die vast niet erg vinden. Voor jou ook verder een drukke dag. hopelijk gaat alles lukken Tari: spannend hoor, ben benieuwd of het gaat doorzetten! Nou eerst koffie
Pfoe... Esther nu nog verbouwers over de vloer, ik zou er niet aan moeten denken. Zitten ze ook erg 'in de loop', of zal het huis er niet helemaal van vervuilen en verstoffen? Maar áls ze een beetje doorwerken, kun jij dus nog een badje meepikken in je laatste weekjes!
Kga zelf vandaag maar eens adresstickers en postzegels plakken op de enveloppen... en heel veel series kijken van de DVDR. Pfoe.... drukke dag! En mss nog een proefritje vanmiddag. Ff duimen dat deze bak niet ook voor mn neus is weggekaapt...
Dafje, wat een mooi wereldwonder heb jij op de wereld gezet. Ik ben trots op je en natuurlijk ook op Jeroen. Ik vind het erg vervelend voor je dat je nog veel pijn hebt van het inscheuren. Ik heb ongeveer 4 weken last gehad, het wordt steeds beter met de week. Geniet lekker van een mooie kraamtijd met zijn drietjes. Gwen wat een mooie site heb je gemaakt. Ik ben ook trots op jouw hoe je er door heen slaat Meide voor de rest heb ik alles doorgelezen. Ik heb helemaal kapot, een wrak, emotioneel van een leuk maar veel te zwaar weekend. Ik moet nu even een hoge tol betalen, maar daar staat tegenover dat wel weer de deur ben uitgeweest. Ik ben vanavond weer present. Liefs Linda
idd woonde op een eiland,....... in griekenland dan he,..... in egypte niet hoor, daar woonde ik in de stad en in dorpen
Nog even tussendoor: ik zie dat die Februari-mama's echt superhard gaan met hun pagina's, NIET normaal! Die moeten we wel even ruimschoots voorblijven natuurlijk
hihi ja die gaan hard idd, maar geloof dat ze ook met wat meer meiden zijn dan wij. Dus zo slecht doen we het nog niet
Linda goed om te horen dat je een leuk weekend hebt gehad, Rust vandaag maar lekker uit idd heb je wel verdiend.
ja dit zag ik ook, ik ga toch ff kijken, ik zag namelijk lekkere flanellen t shirts voor mezelf haha lekker warm de winter in
ow das nu wel heel snel he? heb je nu ook honderd duizend dingen in je hoofd? ik denk heel de dag nu richting bevalling, heb ik wel de goede dingen, gaat het mij wel lukken? heb ik wel genoeg, ben ik niks vergeten etcetcetc dit had ik eerst niet zo erg, maar sinds ik een intake over de foon heb gehad en ik dus wist dat de kraamzorg niet thuis kwam, is die dubbele check komen te vervallen, en daar had ik best wel op gerekend,...... had genoeg vraagjes voor d'r ,.... heb nu steeds in mn hoofd, op het moment dat ik ben bevallen komt er uit het niets iemand om je te gaan helpen,...... niet wetende of alles oke is,...
ow wat een heerlijk toetje nou jeroen jullie hebben goed werk afgeleverd,........ nogmaals gefeliciteerd, geef dafje maar een dikke knuffel tegen de pijn ,.....
nou ik ben gisteren naar het kerkhof geweest, moeders graf weer mooi gemaakt en opgefleurd met een boeketje,.. vaders was niet thuis, die was gaan vissen, dus had ik wel zin om lekker naar beverwijk te rijden,.... maar helaas, ging het lopen mij daar minder goed af, had heel de tijd pijntjes in de onderbuik en moest telkens stil blijven staan,.. het drukte best wel steeds op mijn tja,..denk mn schaambotje ,...... ik heb trouwens eergisteren eindelijk een paar gordijnen gevonden , vd babykamer, bij gebrek aan keuze die maar genomen, kwam ik me gisteren toch een ontzettend leuk rolgordijn tegen,...... licht blauw met allemaal lieve beertjes erop,...... twijfel nog steeds of ik hem alsnog ga halen, maar ja heb dan nu al 2 x voor niets gordijnen aangeschaft,...en heb ook al uit nood een gele rolgordijn gehaald,... maar dames mocht je nog op zoek zijn naar een rolgordijn,.... allerlei kleuren en motiefjes en heel goedkoop,.......die met de beertjes gisteren was maar 16,95 ,..... op de beverwijkmarkt heb je een soort van eurowinkel op dat open plein,.....en daar binnen staat het dus vol met rolgordijnen,.... nou vandaag blijf ik thuis, genoeg te doen hier, babywasjes doen en strijken ,.......en hopelijk de keuken ff grondig aanpakken,... mannetje is vrij, dus die kan dan helpen bij de kleinere klusjes haha heb trouwens nog een lief schilderijtje gekocht nou ja verders niets bijzonders te melden,..