November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh ja...dat is wel vervelend, maar aan de andere kant toch fijn dat het op deze manier goed onder controle te houden is! Groeit de baby bij jou normaal of te hard? Die van mij is qua groei (op de echo) normaal, maar qua gewicht weegt hij/zij inmiddels al 6 pond naar schatting! Dus het wordt een redelijke zware, alhoewel Arnoud zelf ook 9 pond woog. Dus dat zal dan van de vader komen, haha. Ik hoorde trouwens ook mensen over een pompje tijdens de zwangerschap om je suikers te regelen. Was dat voor jou geen optie, aangezien je 4x per dagmoet spuiten?!

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    ***VREUGDEKREET***

De box wordt in elkaar gezet! :D

***EINDE VREUGDEKREET***

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik werd net gebeld door het vrouwtje die bij mij de foto shoot had gedaan,, ze wil het graag overdoen want ze is niet tevreden over haar eigen foto's.
    Ze heeft nu andere matetriaal aangeschaft en geleend dus woensdag avond gaan we het nog een keer proberen. Prima, zij blij, maar ze baalde enorm dat het zo is gegaan. Ach ik ook blij ze is er eerlijk over en doen we het gewoon nog een keer :D

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En heb jij de foto's nog niet gezien? Wel netjes dat ze het nog een keer wil overdoen! Altijd leuk natuurlijk!

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ze stuurt er vanavond een paar naar mn mail, dan kan ik ze zelf zien. heb er totaal geen verstand van hihi Maar ben wel erg benieuwd

Ze heeft zich nu nog verder in verdiept hoe andere mensen het doen, en ze heeft een hele hoop ideeën opgedaan zei ze.

Ach iedereen moet een kans krijgen om het te leren denk ik dan maar, en ik stel me vrijwillig op :D

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    sammie, die pizza was inderdaad de boosdoener, daar ben ik dus ziek van geworden

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dus geen pizza meer voor jou... :(

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben erg benieuwd hoe ze nu zijn geworden en hoe ze woensdagavond worden!

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Geen pizza hier nee..
    Net wel lekker mals kipje op.

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh lekker! Wij gaan straks lekker aan de kippensoep, even de box afmaken :D

11. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    :idea: Debby: de kleine groeit gelukkig niet te snel. Hij zit gewoon op het gemiddelde. Ik weet niet hoe zwaar hij nu is. Ik heb tijdens mijn zwangerschap hele lage bloedsuikers dus dat is gunstig voor de kleine.

:idea: Maria: ik hoop dat mijn pizza (die ik strakjes ga eten) wel gewoon goed valt.

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is zeker gunstig! Gelukkig maar! :)

13. Niet meer actief

Ik opperde dus ook het idee van een extra matras op het bed, maar dat vinden ze bij dit bureau NIET acceptabel. Zou niet stabiel genoeg zijn ofzo. Dus het is óf een ander bed óf dit bed op klossen, een extra matras erop mag niet. Ik vroeg nog wat de consequenties dan waren, als het alleen gaat om bed verschonen dan kan Willem dat inderdaad wel doen. Maar nee, dan verzorgen ze mij dus ook niet. Jeminee, ze zijn echt star. En om nou voor dat ene weekje een bed te gaan kopen lijkt me ook een beetje overdreven dus ik ga morgen de thuiszorg wel eens bellen, vragen wat dat kost. Gezeur zeg, waarom werken ze niet gewoon volgens landelijk beleid ofzo?

Oja qua uren krijg ik zo'n 48 a 52 uur, volgens haar is fbto een van de weinige verzekeraars die nog niet via het indicatieprotocl werkt dus kijken die niet zo nauw qua uren, als er meer nodig is krijg ik gewoon ter plekke meer, das wel fijn om te weten.

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Kun je niet alsnog voor een andere kraamzorg zorgen?

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje zeg, dat is ook vervelend :(. En inderdaad...om nu een nieuw bed te gaan kopen voor één weekje! Ik hoop dat een kraambed huren niet te duur is! Belachelijk dat ze je anders niet willen verzorgen, het lijkt me ook niet helemaal prettig als je in de woonkamer moet liggen voor de controles en de verzorging (terwijl alle visites binnenkomen?!). Nou ja...het blijft gewoon K***.

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga even eten, misschien tot vanavond en anders tot morgen!

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ilse, heeft niet iemand in je omgeving tijdelijk een logeerbed te leen? Zet je die even op klossen for the time being.

18. Niet meer actief

Nope, zou niemand weten die een bed te leen heeft. Willem heeft bij zn moeder van de week ook op de bank geslapen omdat die geen logeerbed hebben. Ik zal eens rondkijken.

Maria, om nou nog van kraambureau te wisselen gaat me een beetje ver, ik heb tenslotte nu met dit bureau een overeenkomst en kan t niet maken omd at nu ineens op te zeggen..helaas.

Debby, qua controles enzo maakt t me niet echt uit hoor in de huiskamer, we verwachten toch niet veel visite, alleen de ouders en mn zus, that's it. Hebben niet bepaald grote vriendenkring ofzo en de familiekring is juist zó groot dat we niet aan dit soort bezoekjes doen ;)

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nou Ilse mocht je nou in de buurd van Den Haag bent ik heb hier nog een onderstel staan die je zo mag lenen meis. Moet je alleen even kijken voor een matras.
    Moet je maar even kijken wat je wil en wat mogelijk is.

20. Niet meer actief

Lief aanbod van je Dees, maar euh... Den Haag-Amersfoort...dat gaat niet lukken vrees ik.

Deel Deze Pagina