Goeiemorgen Melanie! Wat balen van die kuitkramp! Heb er gelukkig al een tijdje geen last meer van gehad... Ik zal die drukker eens gaan mailen voor mijn envelopjes, ik wil ook schrijven ! Ga nu eerst even een bakkie doen, krijg afkickverschijnselen (lees hoofdpijn) Hoezo verslaafd aan koffie @Muriel; hee leuk joh! Ook een fotoshoot!
En ook vanaf hier goodmorning! Het leek er vannacht stiekem toch heel even op dat er hier wat stond te gebeuren...behoorlijke pijnlijke buiken, nog geen weeen maar toch...herkenbaar...alleen zeer onregelmatig en ik ben uiteindelijk toch in slaap gevallen dus loos alarm... Ergens ook maar goed hoor, 36 weken is net ff te vroeg. Een voordeel: de nesteldrang is weer helemaal terug dus als straks dinnetje komt om me te manicuren en wenkbrauwen te plukken gaan we eerst ff een emmertje sop maken Worden mijn nagelriemen ook lekker zacht van toch? Dees: ik vind de foto's erg mooi! Ik kan me voorstellen dat je ze erg bloot vind maarre...ook de (.)(.) mogen er wezen toch? Zou willen dat mijn bescheiden cupje eens wat zou groeien in de zwangerschap maar helaas...alles groeit behalve dat Die jeuk...heb je die badolie van Hermal al eens geprobeerd, die jeukstillende? Even denken hoor wat kun je nog meer doen... tsja smeren natuurlijk, mentholpoeder misschien...ik weet het ff niet! Niels had ook altijd veel jeuk maar dat was uitwendig eczeem, dit is meer onder je huid denk ik? Weet de vk ook niks? Ik geloof wel dat het echt over gaat na de zwangerschap dus wat dat betreft...maar het is wel lastig idd! Jen: succes bij de vk vandaag en slaap lekker daarna! Herkenbaar allemaal trouwens, hier ook een lijst van dingen die ik wil doen maar eigenlijk de energie niet... maar als ik dan een dag niks doe voel ik me ook zo schuldig... Had jij Indigo ook nog gesmst trouwens? Sammie: succes bij de tandarts! Hope: lekker he die choco koffie! Maar idd een hoop geknoei met die pad én ik vind ze nogal prijzig, 10 pads voor 2 euro... Ik drink het hier echt af en toe en voor de rest gewoon lekkere goedkope senseo van de Aldi Ik ga de honden uitlaten, snel nog wat doen hier en vandaag ook eens een flink gat in mijn lijstje slaan... zal na vannacht in ieder geval eens de klossen gaan regelen en een zeiltje op mijn bed gooien je weet maar nooit xxx Roelie
Haha Jen koffieverslaafde, ik ben maar geminderd met de koffie, sliep er erg slecht van. Ach hebt het alleen vervangen voor af en toe een colaatje. Weinig verschil dus. haha..... Muriel ook een fotoshoot. Leuk hoor. Vind het een leuke herrinering voor later. Zeker nu ik de foto's van onze shoot terug heb gezien. Vooral omdat we als compleet gezin niet vaak (bijna nooit) op de foto staan.
zit helemaal op de bank hihi dank jullie meiden Idd Roelie die (.)(.) zijn erg aanwezig, die zijn gegroeid 2 maten zelfs Mare Jij maakt het dus ook spannend roelie, voorwerk is dus al begonnen. Gaan we eigelijk allemaal wel op tijd bevallen of is bij ons de trent doe maar lekker vroeg?
Whahah ja denk het wel, die kan nog zo door gaan met de dingen waar hij ovedag mee bezig was. Merk ook aan zijn slaap of hij een zware dag heeft gehad. Maar vanacht schrok ik toch wel hihi hij schreeuwde best hard en vloeken als de beste
Ojee, dat klinkt even spannend Roelie, je kreeg zeker meteen de kriebels? Ben wel klein beetje jaloers dat de ervaren mama's al een beetje weten wat wel en wat niet echt is qua voortekenen. Maarja, daar komt de rest nu ook snel genoeg achter, haha!
Hee Roelie, je gaat het niet te spannend maken hè?! Ja ik had Indigo nog een sms gestuurd, maar niets terug gehad... Duurde de vorige keer overigens ook wel even omdat haar beltegoed op was, dus ik wacht nog maar ff af. Ze is in ieder geval op de hoogte van de geboorte van Fenna!
@Tari; dat maakt inderdaad weinig verschil...hahaa... Maar ik drink wel minder koffie nu hoor, alleen als ik 's morgens niet meteen een bakkie pak dan krijg ik dus echt hoofdpijn..
Nou, als het goed is, is hier de kogel door de kerk en ga ik zo veel te veel geld uitgeven aan een mooie auto. Ik ben het zo spuugzat om proefritjes te maken en met autoverkopers te praten. Het wordt een mooie donkergrijze (saaaaaaaai, hou meer van kleurtjes, maarja, helaas) Fiat Punto van 3,5 jaar oud. Hier vlakbij mij om de hoek bij een hele grote gerenommeerde garage, met maar liefst 24 maanden garantie. En dan wil ik hem ook wel morgen hebben, zodat ik hem lekker kan uitlaten naar De Witte Bergen! Maar ben toch wel beetje zenuwachtig. Wil de laatste euro's er nog af kletsen, dus ben nu op zoek naar een mooie openingszin voor als ik binnenloop
Ik ben steeds ernstig in de war hoor Muriel. Dacht ook lekker''ervaren' te zijn, maar het voelt heel anders allemaal, of ik herinner me het niet goed ofzo, dus ik lig ook vaak 's avonds te twijfelen of er nu iets aan de hand is of niet... Zometeen op weg naar m'n fotoshootje met Sofia!
Lenthe sorry ik had er helemaal over heen gelezen. Wat goed dat je een opleiding gaat doen. En toy toy toy Fijn dat Tari en Ruby weer boven water zijn. Meiden bedankt voor de fecilictaties, jullie worden ook bedankt door mijn man Muriel patser dat je bent...... Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. en het is niet alleen voor jou maar ook voor je kleine meid. Dus dubbel goed besluit. Laat iedereen maar denken hoor Trouwens vraagje, werk je bij de Metro of zo.... Mooie foto's dees, ik zie dat jij ook behoorlijk bent gesprongen op je buik. Vind jij dat erg? Als tip ik zou als fotograaf de borsten bedekken met iets of met je armen. Dan is het ook al minder bloot Jen veel plezier en succes bij de VK Sammie succes bij de tandarts En meiden die meegaan al zin in de meeting! Meiden wat doen jullie toch allemaal. Ik was bij mijn eerste zwangerschap met alles al klaar toen ik iets over de helft was. Jullie maken zich volgens mij veel te druk om bij zaken. Jen succes met alles toe doen in zo'n korte tijd Verder vind ik het allemaal rot voor jullie dat jullie zo slecht slapen, je hebt je slaap zo hard nodig Vanochtend mijn kledingkast uitgeruimd, en ik heb twee vuilniszakken voro de derde wereld eruit gehaald. Nu is het weer netjes, maar nu ziek ik pas dat ik nu echt nog weinig kleding heb. Binnenkort als ik me goed genoeg voel, maar lekker aan mezelf denken.
Tandarts overleefd! Het was gelukkig gewoon controle en ik heb eerlijk gezegd nooit wat, behalve wat tandsteen. Dat is weer even weggebikt/-gebeitst/-gehaald en dat deed wel even zeer, maar minder dan het daadwerkelijke onconfortabele in die stoel een houding vinden. Jemig, wie die dingen heeft uitgevonden? Vriendinnetje komt later, ga eerst maar even (eindelijk) de nascholing te voorschijn halen. Wil ook teveel doen voor het aantal weken dat ik echt vrij heb. En ook hier worden essentiele dingen uitgesteld! Oh Muriel, we kunnen je wel opgeven voor de Grote Beurt, is het grijze saaie er meteen vanaf
Wencke, succes met je fotoshoot! En Linda nog gefeliciteerd met de nieuwe baan van Patrick! En lekker hoor jezelf verwennen met nieuwe kleding.
Oja, en nog over de METRO: ik vind dat ook altijd een prima krant, ga tegenwoordig te weinig met het OV om hem structureel te lezen (luxe-probleem dus). Vanmorgen ging ik mijn krantje pakken, helaas, er was een andere bezorgd... in een niet NL taal (geen idee welke, ik kon het niet lezen, geen 26-letterig alfabet in elk geval!)... dus vandaag geen krant voor mij (heb ik EINDELIJK de tijd om dat ding van voren tot achter door te bladeren en waar voor mijn geld te krijgen )
Spannend zeg Roelie dat het voorwerk al begonnen is. Trouwens wil ik even iets uit de wereld helpen. Dat je altijd weet dat je weeen zijn begonnen. Bij milan had ik dat dus echt niet. Alleen af en toe een beetje kramp in mijn liezen en rug een heel weekend. Wat bleek dus dat ik het hele weekend al bezig was. Toen ik in het ziekenhuis kwam voor controle was mijn baarmoedermond al helemaal verstreken en had 3 cm ontluiting. Dus je weet het niet altijd. Bij de tweede wist ik het wel meteen.
Zo ik ga lekker even douchen en dan even soppen. Vanmiddag en vanavond ben ik er niet, en aangezien mijn buddy nog aan het bijkomen is, wil een van jullie mij op de hoogte houden als er wat gebeurt? Alvast bedankt Liefs Linda
Wauww meiden wat zijn we lekker actief, uhhh nou op het forum dan he Linda, ja ben behoorlijk gesprongen zoals je dat netjes zegt, er zijn idd momenten dat ik ervan baal, maar ja hoort erbij. De fotograaf wilde ze eerst weg foto shoppen en ik had zoiets nee hoor hoeft niet, hoort nu eenmaal bij mn zwangerschap. Ook nog geen mentholpoeder gebruikt eigelijk, sjee opties genoeg, nou moet straks nog langs de winkel dus dat word even inslaan :d Joehoeeeeee murmel verstandig dat de knoop doorgehakt is, en wat je gelijk hebt. Je hebt een auto nodig voor jou en d ekleine meid! Lekker genieten hoor, ene openings zin, uhhhhhhhhh geen idee eigelijk. Wenke veel plezier met je fotoshoot!
Whahahahaha, nou, nee, toch maar niet Als jullie dat nou bij mijn ouwe Cliootje hadden gedaan, hahahahah!
@Linda: als er iets gebeurt, hoor je het! En, inderdaad, ik werk bij Metro De bijna-grootste krant van Nederland, joepie!