Goedemorgen Ilse. Murmel gefeliciteerd met je auto. Debby, bel even de vk als je je zorgen maakt. Indigo, balen van je weekend meid
Heb even de afkortingen erbij gezocht C staat voor caput=hoofdje : (soms wordt de letter h gebruikt, van hoofdje) Cbbbi betekent Caput bewegelijk boven bekken ingang: hoofdje is nog niet ingedaald. Cbibi = hoofdje bewegelijk in bekken ingang:hoofdje is stukje ingedaald. Cvibi = caput vast in bekkeningang: hoofdje volledig ingedaald. CIF betekent Caput in Fundo m.a.w. het hoofdje ligt boven = stuitligging.
Net booschappen gedaan, meteen maar eten voor meerdere dagen mee genomen. Mijn lichaam voelt zo moe en mijn buik ook kon amper Zefanja in het autostoeltje en boodschappenkar krijgen. Pfff. Nog niets gedaan in huis omdat ik eerst een uur lang een driftbui van Angelus weg moest werken, maar het is gelukt mijn geduld werkte goed mee. Tevens heeft hij last van de prik van donderdag, dus dat verklaard zijn humeur wel een beetje. Maar ja dan toch. Indigo, he meid balen dat je zo voelt. Genieten is dan ook zeker niet bij. Balen van je weekendje weg. Kan me voorstellen dat je het zat bent. Kom op meis, nog ffies. Koop na je bevalling maar wat leuks voor je man als goedmakkertje voor je bui, Voor nu moet ie het maar even mee doen. Wel fijn om te horen dat je zus beterder gaat, maar ook nog eens een ontsteking..... Pfff zit bij jullie niet echt mee. En arme Milan. Maar wel een knokkertje. Kanjers hoor. Meis huil lekker even uit, hier of bij je mannetje. Zwanger zijn valt gewoon niet mee. Is een enorme aanslag op je lichaam. Dus lekker HUILEN. Lucht lekker je hart hier en natuurlijk begrijpen we dat je niet altijd zin of puf hebt om mee te lezen enzo. Misschien dat Jen je wat vaker op de hoogte kan houden van de belangerijkste zaken, als jij dat wilt en als Jen dat wilt. dikke {{{{{{{{{{{knuf}}}}}}}}}}}}} voor jouw. Muriel GEFELICITEERD met je aankoop, kon je er nog wat vanaf praten? ILse, hier ook geen bestaand lijstje, maar eerder ook denkbeeldig. Debby, hier is de kleine momenteel ook erg rustig, zij al voor de gein tegen Adriaan stilte voor de storm? Maar als je het niet vertrouwd gewoon bellen! Leuk dat Arnoud zijn hobby fotografie is, de mijne ook. Vandaar dat ik ook zag dat de foto's niet goed scherp zijn gesteld. Weet je al wanneer je kan? Als je nog zin hebt natuurlijk. Ga zo brood maken voor en dan samen met kids even lekker naar bedje.
Goedesmorgens allemaal, Hier ook weer een beroerde nacht gehad voor de verandering. Murmel: gefeliciflapstaart met je nieuwe racemonster. Debby: Insuline heeft geen invloed op je kleine (anders zou die van mij niet zo actief zijn ) maar als je het niet vertrouwt bel je toch even je vlos of gyn. Indigo: Balen zeg dat je weekend anders is uitgepakt dan dat jullie hadden verwacht. Esther: Ik heb ook ontzettend veel zin in morgen. Reden wij vanaf gouda nog samen? Ben niet zo bekend daar dus stuur me anders maar een mailtje of pb dan kunnen we verder afspreken. Linda: Wat leuk dat je man een nieuwe baan heeft. Gefeliciteerd. Dees: Wat een ontzettende mooie foto's zeg. Hubbie is vandaag lekker vrij dus we gaan zo even gezellig naar het winkelcentrum voor wat kleding voor hem. Ja we moeten ons mannetje ook niet vergeten. Alles draait momenteel al om mij dus we gaan hem lekker verwennen. Kom vanmiddag nog wel ff langs.
Hey meiden... ik kom me weer ff melden Sorry hoor, maar ik kan me er echt ff niet toe zetten om op het forum te komen. Zo druk, maar nog veel zenuwachtiger! Het gaat over 5,5 dag al gebeuren Ik vind het maar helemaal niets dat geplande, ik maak me veel te druk en te zenuwachtig overal over. Vanmiddag moet ik om 13.30 voor ctg en om 14.00 naar de gyn. Ik zit met zoveel vragen...is het kindje al gedraaid uit de onvolkomen stuit, is het al ingedaald? Hoe gaan ze inleiden (hoop dat ze de vliezen breken met daarna een infuus, want gel schiet niet op) Maar goed, dat is vanmiddag. Aangezien altijd anders loopt dan gepland, ben ik best bang dat ze vanmiddag met iets "nieuws" op de proppen komen. Voor hetzelfde geldt zeggen ze dat ze het toch voor het weekend willen halen...dus ja, natasja wil weer alles klaar hebben voor vanmiddag, "want je weet maar nooit" hoezo je alles in je hoofd halen ppff rot hormonsters Nouja................ik is uitgeklaagd Ik kom vandaag ZEKER nog terug om alles te melden.... Liefs Natasja
Indigo fijn om wat van je te horen, maar wat vervelend vind ik het voor je dat je je nog steeds zo voelt. Ik had gehoopt dat het weekendje weg je goed zou doen en dan gooit een griepje en de hormonen roet in het eten. Meid zet hem op nog heel eventjes. ((((knuf)))) voor jou
Muriel gefeliciteerd met je nieuwe autootje. Natasja, succes met alle spanningen probeer het een beetje los te laten en gefeliciteerd met je mijlpaal
Debby als je je zorgen maakt moet je even de VK bellen. Beter een keer te veel dan een keer te weinig denk ik altijd maar. Zo nu even een broodje eten, en daarna naar vrienden van ons. Zo iedereen gaat zich ineens aanbieden om langs te komen. Heel erg lief maar moet niet te veel doen.
Volgens mij gisteravond rond 23.00 uur voor het laatst echt duidelijk...Vannacht wel heel veel last van mijn ribben gehad, maar de kleine verder niet voelen schoppen
debby ik heb de baby ook niet gevoeld sinds gisteren avond maar ik weet wel dat mijn beeb vooral snachts actief is... als ik hard op mn buik druk voel ik wel leven
Melanie -> super dat je je geduld hebt weten te bewaren! Kan me voorstellen dat het niet altijd makkelijk is met al die hormonen in je lijf. En wat betreft afspreken, ik wilde voorstellen om donderdag of vrijdag te komen. WAt komt jou het beste uit en qua tijd? En grappig zeg dat jij ook fotografie als hobby hebt! 'Vandaar dat ik ook zag dat de foto's volgens mij niet helemaal scherp waren (hetzelfde als jij ) Muriel-> gefeliciteerd met de nieuwe auto! Een heerlijk vooruitzicht lijkt me, en we hoeven natuurlijk niet te vragen waar jij zaterdag te vinden bent . Stasia -> veel plezier met winkelen! Natasja -> veel succes vanmiddag! Kan me heel goed voorstellen dat het allemaal erg spannend en erg dichtbij komt! Ik zou dat ook hebben als ik wist wanneer de kleine zou gaan komen. En dan die hormonen er ook nog bij....dat valt allemaal niet mee! En natuurlijk gefeliciteerd 37 weken! Linda -> zeker lief dat iedereen aanbiedt om langs te komen! Maar doe gewoon rustig aan en luister goed naar je lichaam! Dat is het belangrijkste voor jezelf! Maria -> bij mij is de baby vaak 's ochtends ook weer actief, alleen vanochtend dus niet...ik ga straks anders even rustig zitten/liggen. Vanochtend natuurlijk visite gehad, dus ook niet echt rustig gezeten. Het komt dan vast wel. Ik denk toch dat ik het nog even aankijk, volgens mij bewoog hij net een klein beetje...pff...misschien maak ik me gewoon te druk!
Ik heb even de foto's van de box en van de "overvolle" (hahaha, NOT) kledingkast toegevoegd aan mijn album. We hebben nog 2 pakjes, maar die liggen al klaar in de koffer . En verder wachten we tot na de bevalling, dan weten we wat het wordt en kun je gerichter kleertjes kopen .
Hehe...hij begint wakker te worden . Nog niet zo actief als normaal, maar hij beweegt in ieder geval weer...
Nou he he eindelijk wat uit mn hande gekomen, maar erg logisch was ik weer niet. Eerst alles schoongemaakt en gestofzuigd en daarna een stokbroodje eten, niet handig kan ik je vertellen want nu ligt de vloer weer onder Debby erg leuke boxkleed zeg! Heb je je kleine al gevoeld? Ik ga nu maar eens naar de Wibra eens kijken of ze nog wat hebben. Totzo meiden
Ja...de kleine is inmiddels wakker aan het worden. Maar niet zoals het hoort...maar ik zal wel weer last hebben van mijn hormonen . Veel plezier bij de Wibra!