Net even de kraamzorg gebeld, ze waren mij min of meer vergeten.... Collega had al lang contact moeten opnemen maar dat is nog niet gebeurt. En mijn telefoon geeft gemiste gesprekken ALTIJD aan! Zowel huis als mobiel. Mijn dossier was er wel. En de telefoniste dacht dat ik manders heette
Nou...maar goed dat je dan toch even gebeld hebt! Ik verwacht ook deze week een telefoontje. Bij ons bellen ze rond de 36 weken. En anders moet ik zelf volgende week ook maar even bellen.
Fijn dat je de kleine weer voelt Debby. Hoe bedoel je, niet zoals het hoort? Ik moest wel even lachen om de inhoud van je kledingkast, is toch wel ff anders hier hoor Maar wat je zegt, het is na de bevalling ook snel genoeg gekocht zodra je weet wat het is
Zo lekker zeg Maria! Goed dat je toch even zelf gebeld hebt hoor, zou me wat zijn als ze je echt vergeten, is toch wel belangrijk hoor. Heb je nu een afspraak kunnen maken wanneer ze langs komen? Debby, ja hoor, die onzekerheid is hier ook bekend
Hij (ja, ik schrijf steeds hij, maar we weten eigenlijk niet wat het wordt, behalve dat ik ervan overtuigd ben dat het een jongen wordt) is gewoon veel rustiger dan normaal. Nu voel ik hele kleine schopjes, heel lichtjes. Hahaha, en de kledingkast...inderdaad...als ik andere foto's zie met de kleertjes! Dan mogen er bij ons nog wel heeeeel veel bijkomen! Maar we willen toch graag wachten wat het wordt en aangezien mijn ouders voor het eerst opa en oma worden en niet kunnen wachten met dingen kopen .
Mijn moeder kan ook niet wachten en doet het dus ook niet. Bijna elke dag belt ze wel om te zeggen wat ze nu weer gekocht heeft, dan weer een rompertje, dan weer ergens een shirtje in de aanbieding. Ik geloof dat ze zelfs al bekertjes en dat soort spul heeft, wat dus echt voorlopig nog niet aan de orde is haha. Mijn beebje is ook niet altijd even druk hoor, das niet zo gek, ben jij wel altijd even druk zelf? Soms krijg ik ineens een keiharde por en soms zijn t gewoon wat plopjes. Bij mij ligt overigens mn placenta voor, dus ik voel hem (ja ik zeg ook hem, het woord baby is nou eenmaal mannelijk hihi) ook al minder duidelijk daardoor. Als ik me écht onzeker voel zet ik mn angelsound even aan, toch wel een uitvinding hoor
Hahah, dat komt me inderdaad bekend voor. Mijn moeder heeft zelfs een plastic bordje (alsof het direct kan eten..hahaha) al gekocht! Maar ze is nu een beetje gestopt met dingen kopen totdat we weten wat het wordt. Ze zag ook wel in dat er straks ook iets voor de kraamvisite moest overblijven, hahaha. En ze wonen 1,5 uur rijden bij ons vandaan ,dus ze willen de kleine natuurlijk ook graag verwennen. Helaas heb ik niet zo'n angelsound...zou op sommige momenten inderdaad wel handig zijn! En inderdaad...ik ben ook nooit even druk . Ik maak me gewoon weer zorgen om niets....rothormonen ook altijd
Dat riep mn moeder in t begin ook, dat ik niet teveel mocht kopen ivm de kraamvisite. Maar als ik nadenk, verwacht ik weinig kraamvisite, dus dat schiet niet op. Het leuke is, ík koop nu dus niet zoveel meer, maar zij daarentegen Ach, laat haar maar lekker dr gang gaan, ze is zo blij dat ze 'toch nog' oma wordt (roept al jaren dat ze dat niet meer gaat meemaken namelijk). En vooral omdat wij als alles goed gaat, over zo'n 1.5 a 2 jaar uit NL vertrekken, wil ze er nu extra van genieten natuurlijk.
Wij verwachten ook niet heel veel kraamvisite hoor...weinig vrienden die ik nog zie, helaas. En als ik bij mijn ouders ben en iets wil kopen, dan trekt mijn moeder haar portemonnee. Ach ja...ik laat haar ook maar haar gang gaan hoor, ze is gewoon hartstikke blij dat ze oma wordt! Ze roept ook al jaren dat ze oma wil worden en nu is het eindelijk zover! Ik heb nog een oudere broer, maar die is vrijgezel, dus daar zal voorlopig weinig gebeuren...en mijn vader staat met de videocamera klaar voor als de kleine is geboren (niet om de bevalling op te nemen, want dat doen Arnoud en ik wel samen, de bevalling dan, niet opnemen ). Mijn vader is sinds zijn pensioen veel met filmen bezig en zet er dan tekst en muziek onder en zo. Erg leuk om te zien hoor! Dat klinkt spannend...uit NL vertrekken! Waar zouden jullie dan heenwillen? Al grote plannen?
@ Maria: haha, denk je dat de familie Manders ook de eigen bijdrage gaat betalen? @Debby: fijn dat je hem weer voelt! En zo'n angelsound is dan wel handig, maar kan je ook weer sneller ongerust maken. Kunnen jullie partners de beeb trouwens horen door de buik heen? Zo, of met een wc-rolletje? De mijne nog steeds niet, zegt 'ie! Muriel: gefelicitaart met je nieuwste gezinsuitbreiding! Jammer dat je hem niet morgen al kunt showen! Hier is het vriendinnetje gezellig geweest en er kwam nog iemand onverwachts langs (ja, iedereen weet dat ik me thuis zit te "vervelen"). Mijn vader heeft al gebeld of ik deze lange dag wel doorkom, mijn schoonmoeder idem en de buuf belde om te vragen of ze misbruik mocht maken van mijn verlof, zodat ik een paar uurtje op haar zoontje kon passen. Van mij mag het allemaal, als ik nu maar eerst een boterham mag eten.... trek!
Arnoud heeft het meerdere keren geprobeerd om de baby te horen door een toiletrolletje, maar niet gelukt. En omdat ik iedere keer de slappe lach erdoor kreeg (zo'n raar gezicht natuurlijk), kreeg hij weer last van zijn oren doordat het rolletje ertegen aan knalde, hahaha. Kortom: geen succes
Tis zelfs al verder gevorderd dan plannen hoor, we hebben zo'n 10 maanden geleden onze aanvraag voor een verblijfsvergunning voor Canada al ingediend, maar de wachttijd daarvoor is intussen al ruim 2 jaar. Dus het enige wat we in de tussentijd kunnen doen is wachten. Over een aantal maanden verwachten we de oproep om het dossier te gaan verzamelen (diploma's, bewijsstukken, taaltesten etc) en als alles lukt hopen we zo rond zomer 2009 te vertrekken. Spannend is het zeker! Sammie, ik weet dat voor veel vrouwen een angelsound ook ongerust kan maken als je de baby niet kan vinden, maar voor ons was dat niet zo. Als ik m met de sound niet hoorde, kon ik dat gelukig relativeren en denken dat ie dan gewoon geen zin had of dat ik verkeerd zocht etc. Andersom werkt t wel, als ik m wél hoor, is t wel een opluchting. Dus voor mij is t ideaal, maar snap dat dat niet voor iedereen zo is hoor.
mijn kast is wel vol ja.. Ik heb van mijn familie in Spanje een hele winkelvoorrraad gekregen volgens mij.