heb echt even hulp nodig ik heb net vocht verloren en weet niet wat het is het is heel weinig, maar het liep er echt uit, het ruikt zuur wie weet wat het is? melina in paniek
was ik niet was me vriendje ze msn/hotmail is gestolen ofzo doet t nie. maar ben inderdaad erg druk al 2 dagen bezig met alles in huis (van vloeren schrobben tot ramen lappen tot vriezers samen met me zus en moeder dus is nie leuk om dan te forummen)
ik denk dat het waterige afscheiding is meis, dit kan wittig/kleurloos zijn omdat het zo waterig is Vruchtwater ruikt zoetig
Klinkt als licht urineverlies, heb ik soms ook... Heel irritant. Kan ook nog zurige afscheiding zijn. Vergeet niet dat er een flinke druk daar down under zit, dan wil er nog wel eens iets ongevraagd weglopen! Hoef je niet in paniek over te raken hoor, het is vooral gewoon vervelend.
ok k wacht het even af...denk alleen niet dat het urine is geweest! Ik was net ervoor gaan plassen en urine ruikt toch anders..
kan best door indaling komen, vergeet neit dat er een hoop gewicht nu op de voorkant en dat kan pijnlijk zijn op je rug! Vruchtwater ruikt zoetig (is mij verteld) Afscheiding kan zuur ruiken, en lekker lopen onverwacht Ik heb het ook hoor, en dan heb ik ook zoiets van oepsssss bah.
Ik heb een leuke site gevonden met houtenspeelgoed enzo Weet niet wie dat ook zo leuk vinde maar hier de link http://www.bambinotoys.nl/index.html
Ik ken het gevoel Maria, heb hetzelfde probleem Eigenlijk was dat verhuizen zo slecht nog niet voor me, had ik wat te doen Zal volgende week je wel komen vervelen