November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nou nou,
    Misschien een leuke hobby erbij zoeken, films huren, enveloppen schrijven. Poetsen
    Genoeg te verzinnen

2. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ben er ook weer.

Maria ik wil ook bedankjes hebben wij gaan waarschijnlijk hiervoor.

3. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Melina:ik denk dat het afscheiding is hoor. Heb er af en toe ook last van dat er ineens een hele guts uitkomt.

4. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    ah, stasia die leek mij ook heeeel leuk.
    Ben er nu over aan het denken 8)

5. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Moet dat eigenlijk die geboortebedankjes?
    Ik geef een kraamfeest en dan zou het wel leuk zijn, maar het is natuurlijk weer een giga uitgave die erbij komt :rolleyes:

6. Niet meer actief

Wij doen zeker niet aan kraambedankjes, ik vind t eigenlijk onzin (sorry..). Mensen komen bij mij op bezoek en dan ga ik hun kadootjes geven? Ja dahag :)

Op onze bruiloft hebben we t wel gedaan, maar dat vind ik toch anders, ik vind dit gewoon te ver gaan. Dan kun je na een verjaardag ook wel bedankjes doen of elke keer als er een vriendin op de koffie komt etc etc. Hihi, erg ben ik he.

7. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    In eerste instantie zouden wij het ook niet doen maar ik kwam ze toevallig tegen en was helemaal verkocht.

8. Niet meer actief

Ik had ze van de week ook op een site gezien, ik vind die wuppies ook wel errug leuk hoor ;)

9. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Vind het wel grappig want als bedankjes voor ons trouwen hadden we een wuppiebruidspaar.

10. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Heb trouwens net nog ff snel gekeken hoe ik morgen moet rijden. Heb er wel zin in.

11. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    yepzzz ben er weer.

nou ff egobericht:

kon niet meer op internet omdat ik manlief gister heb buiten gegooid.kan zijn kop ff niet meer aanzien.pffff
    Heeft hij om mij te koeieneren mijn laptop en de draden van het modem meegenomen.en de pc onklaar gemaakt die bovenstaat.

heb ff een dagje zitten knutselen op de pc en hij doet het weer. :)

hij heeft ook mijn auto meegenomen dus heb vandaag op de fiets mijn boodschappen gedaan.pfff dat valt dus vies tegen.

voor de rest doe ik vrij weinig,kan me er niet tot zetten om mijn huishouden te doen.echt een lui vrouwtje geworden dus.

mijn bevalling....tja ik denk dat ik hem er niet bij wil hebben,mijn nichtje,mijn zus en twee vriendinnen staan nu paraat als er iets is.

ach ik heb nog een week om na te denken.maar laat hem maar even een week flink voelen.hij heeft nu ruzie met heel zijn familie om wat hij mij heeft aangedaan.lekker voor hem !

12. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Jeetje ruby das ook wat. Ik davht dat het weer wat beter ging. Maar gelukkig ben je zo handig dat je de pc aan de praat hebt gekregen. Zo zie ja maar sommige dingen kunnen wij vrouwen ook.

13. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    het ging ook beter maar het blijft maar door mijn hoofd spoken wat er gebeurd is.dus kan hem gewoon ff niet zien.

ik wacht gewoon af tot na de bevalling en dan kijk ik verder wat ik wil.

hij heeft niks meer te willen,hij roept alleen dat hij zijn gezin niet kwijt wil en van me houd.
    had hij eerder na moeten denken.ben gewoon superboos op het moment.
    ik ben degene die beslist hoe het dadelijk verder gaat.daar heeft hij dus echt niks meer ovver te zeggen.

14. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    goed geknutseld Ruby en welkom weer online
    en dat luie huisvrouwtje dat je zegt dat je geworden bent, zal wel meevallen toch ;) jij mag lekker rustig aan doen

15. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    jij ook weer welkom terug hé blondie

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook geen kraam bedankjes, ik wil cadeautjes of de kleine hihihi nee hoor zo erg is het ook weer niet. Maar nee doe er niet aan.

ruby fijn je weer te lezen meis, en goed van je dat je voor je zelf opkomt!

17. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ruby goed van je hoor. Gewoon nu eerst aan jezelf en de kleine denken de rest kan later. Laat hem maar voelen.

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    achja, die speentjes zijn 20 voor 2 euro. Ik kan wel 10 euro missen.
    Lintje eraan, ik heb nog een rol over van de bruiloft. Kaartje maken op de printer. Klaar.

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ruby, gelijk heb je meid! EVen voor jezelf kiezen hoor.

20. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Die speentjes zijn idd ook erg leuk. Heb alleen geen printer thuis dus kaartjes kunnen we niet maken. En ik ben gewoon helemaal weg van wuppies. We hebben er gelukkig niet zoveel nodig. Onze vriendenkring en familie is niet zo heel erg groot. Ik denk dat als ik er 30 nodig heb dat ik al een heel eind kom.

Deel Deze Pagina