November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Zo ik heb alles bij gelezen 15 pagina's. Maar heb even geen zin om te reageren

Alleen blondifidu welkom terug

Ruby ik vind dat je een verstandige keuze hebt gemaakt en even tijd wilt voor je zelf. Echt top. Meid ik denk veel aan je. Het is niet makkelijk voor je en ook nog een het einde van de zwangerschap. ((((knuf)))) voor jou

Meiden voor de meeting ik heb er zin in!

2. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Zo ik heb alles bij gelezen 15 pagina's. Maar heb even geen zin om te reageren

Alleen blondifidu welkom terug

Ruby ik vind dat je een verstandige keuze hebt gemaakt en even tijd wilt voor je zelf. Echt top. Meid ik denk veel aan je. Het is niet makkelijk voor je en ook nog een het einde van de zwangerschap. ((((knuf)))) voor jou

Meiden voor de meeting ik heb er zin in!

3. Niet meer actief

Ha Lin, zo gaat t goed met je berichtenaantal he, als je m gelijk 3 keer post :)

Ik ben weer APK goed gekeurd, en heb een bibi ;) Kindje is dus al wel deels ingedaald. Jee dat deed pijn zeg, dat voelen...ze moest natuurlijk extra hard drukken en voelen om door mn spekjes heen te komen haha. Nog even geuit dat ik me beetje zorgen maak, omdat mn maag/bovenbuik zoveel dikker is dan mn 'gewone' buik zeg maar, hoe moet dat kindje dan erdoor, maar volgens haar is de vorm van mn baarmoeder prima en gaat t best goed komen. Let's hope so ;)

Nu ga ik ff bankhangen en opladen voor vanmiddag...tot straks!

4. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Ik ben er niet bij vaniddag. Na wederom een slapeloze nacht, kies ik vandaag voor een middagslaapje, en dat kan alleen als Sofia slaapt, en haar bedtijd is van 12 tot 14... En zij had wel even in de auto kunnen slapen, maar ik niet. Dus ik kies even voor m'n rust, al vind ik het heel jammer jullie niet te zien vandaag!

Ruby, wat een stoere actie dat je je computer hebt gefixt en vooral dat je je man eruit hebt geknikkerd! Kan me wel voorstellen dat het door je hoofd blijft spelen en dat je dan weer heel erg kwaad kunt worden. Hopelijk kun je nog wel een beetje rust houden in je hoofd, maar dat lijkt me heel lastig in jouw situatie. Wacht maar even rustig af wat er gaat gebeuren en welke kant je gevoel uitgaat. Is misschien inderdaad het beste om tot na je bevalling te wachten.

5. Niet meer actief

Goeiemorgen ladies!

Hier gelukkig een stuk beter geslapen als gisterennacht...dus ik kan er weer tegenaan vandaag!

Ik ga vandaag echt maar eens aan de was/ strijk en slaapkamer beginnen. (Dan is dat tenminste allemaal klaar en hoef ik me er geen zorgen meer om te maken)

Hubbie heeft al beloofd dat hij vanavond de zolder op kruipt om alles op te bergen wat niet op de 1e verdieping hoeft te staan en dan zijn we al een heeeeeeele eind aan kant!

Kan ik me nog storten op wat schilderwerk en eventueel foto's inplakken en that's it! Dan ben ik er helemaal klaar voor !

@Ruby; Heel goed van je dat je voor jezelf en de kleine kiest meid! You GO Girl !

@Blondie; Welkom terug! Wens je een hele fijne tijd in je nieuwe stekkie!

@Maria; Heb je niet net als ik nog bergen met foto's liggen die ingeplakt moeten worden ofzo? Da's wel een leuk klusje om de tijd mee te doden...

@Lenthe; Wat vervelend voor je, maar supergoed dat je voor jezelf kiest! Dat zullen de overige meiden echt wel begrijpen hoor!

Verder weet ik even niet meer waarop te reageren....
    Meiden die vanmiddag meeting hebben; heel veel plezier!

6. Niet meer actief

Jammer dat je er niet bij kunt zijn Lenthe, maar wel begrijpelijk hoor, slapen in de auto lijkt me voor jou geen strak plan! ;)

7. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Jammer Wencke, maar ik snap dat je voor jezelf kiest. Hopelijk helpt het een beetje

8. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Hier eindelijk klaar voor de dag, redelijk geslapen! Vooral vanmorgen, nadat Hans weg was :)

Regent het bij jullie ook zo? Volgens de buienradar gaat het nog wel even door, maar ook een droge periode is onderweg! Nouja, moet nu toch gaan zwemmen, dus nat word ik sowieso!

Fijne meeting en tot vanmiddag!

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    zometeen miniminimeet met blondie. Ruby als je ook op de koffie wilt komen bel me dan even.

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    He wat jammer Wencke! :(
    Ik was juist zo ontzettend nieuwsgierig naar die mooie kleine meid van je ...
    Ik kan me wel voorstellen dat als je echt doodop bent, dit niet erg lekker rijdt natuurlijk.
    Slaap lekker alvast dan!

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat een depri weer vandaag ineens zeg ... jammer!
    Maar goed dat we een date hebben, anders zou ik de hele dag achter de pc en de tv gaan hangen, haha.

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Even een kort berichtje...vandaag niet mijn dag :cry:...

De meiden die vanmiddag naar de meeting gaan: heel veel plezier!

Liefs,
    Debby

13. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Goedemorgen meiden

Hier weer een onrustige nacht gehad, een uurtje flink kramp maar weer niks doorgezet...wel geslapen maar ben er geloof ik wel 10 keer uitgeweest tsjeeeee dat een mens zo kan verlangen naar een ononderbroken nachtrust!
    Zit nu nog lekker met Niels in pyama zal zo toch eens kleren aantrekken en wat gaan doen maar heb weinig puf eigenlijk...
    Toch gek, het ene moment barst ik van de energie en het volgende moment lijk ik wel een bejaarde :D

Linda: mooi dat je verhuist bent bevalt het nieuwe stekje?
    Ooooh nu zondag al bevallen denk je? Ik ben heel benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen...
    Veel plezier met de miniminimeet met Maria!

Indigo: fijn om weer wat van je te lezen!
    Euh Maastricht is voor mij letterlijk de andere kant van het land vind je het heel erg ;)
    Ik denk dat het meer als 250 km is :D
    Fijn dat het met je zus langzaamaan wat beter gaat en hopelijk komt ook alles met haar kleintje weer helemaal goed!
    Nu jij nog...hopelijk word je straks na de bevalling snel weer helemaal de oude!

Lenthe: hoe was de partnerles? En slaap lekker vanmiddag!

Muriel: gefeliciteerd met je nieuwe auto!

Bewegen: tis omdat ik 3 honden heb ik moet wel maar anders...slof slof slof :D
    Beweeg 's nachts wel veel...bed-wc-bed-wc-bed-wc-bed-wc :D
    Maar serieus, ik ben nog vrij mobiel...geen urenlange wandelingen meer maar rondjes met de honden lukt nog, ik fiets nog naar de winkel, loop nog zonder in te storten 2 keer achter elkaar de trap op en neer (mamaaaaaaaaaaaaaa er zit weer
    een spin! ;)) en doe nog steeds zonder hulp mijn eigen huishouden...valt nog reuze mee dacht ik?

Novembermama's~17 oktober 12.30 lunchmeeting Witte Bergen in Baarn
    Heel veel plezier meiden ik wil natuurlijk wel foto's zien he!

Joldeg(Ilse)~ 17 oktober 8:40 VK
    Sammie2~ 17 oktober 17:00 uur VK
    Tari (melanie) 17 oktober 18.30 uur VK
    Succes meiden!

Giveaways....neuh misschien als ik een kraamfeest zou doen dat ik dan wel zoiets zou doen,maar ze moeten in dit geval blij zijn met een kopje koffie/thee en een beschuitje met muisjes :D

Melina: ook ik denk dat je gewoon afscheiding verliest, ik kan je niet vertellen hoe vruchtwater ruikt (2 keer kunstmatig de vliezen gebroken) maar er is wel een groot verschil tussen zoet en kleurloos en zurig en gelig... en dat laatste heb ik zelf ook en het komt er af en toe met straaltjes uit lijkt het wel...
    Doe jij wel een beetje rustig aan met je gepoets?

Ruby: ik was er al bang voor dat je hem alsnog buitengezet had...jeetje meis...Als er wat is bel je me maar he!

Serafijntje: gefeliciteerd met je 37 weken!

Ik ben weer aardig bij...nog een bak koffie, kleren aan en mezelf een mega schop onder mijn kont geven...ondanks het depressieve rotweer moet er toch wat gebeuren vandaag!
    xxx Roelie

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook nog niks gedaanhoor. zit nog in mn kloffie op de bank, met koffie en een koekje(s).
    Merk wel dat ik in de middag actiever ben dan in de ochtend.
    Dus strakjes maar de stofzuiger door het huisje en aan kant maken, denk ook nog wel even liggen, dan ben ik voor vanavond weer een mens, hoop ik.

Debby, knufff doe lekker rustig aan vandaag! het weer werkt ook niet mee natuurlijk, is hopeloos en troostenloos.

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    dees, hoevaak stofzuig jij wel niet?
    Tjemig.

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    iedere dag, zal wel moeten met 4 katten in huis

17. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Aaaaaah Maria zie net in de lounge dat je sowieso topic dicht is...

18. Niet meer actief

Meiden van de meeting, tot straks. Ik ga nu naar Linda en over een uurtje haal ik Serafijntje op en komen we naar Baarn. Tot straks.

De rest, tot laterssss

19. Niet meer actief

Ik voel me vandaag ook hoogbejaard, terwijl ik gisteren geen donder heb uitgevoerd :(

Heb nu het 2de wasje erin zitten, 1tje uit de droger gehaald en ik ben 1 keer op en neer naar boven geweest...ben helemaal gesloopt!
    Niet normaal meer.......... :(

Denk dat ik het strijken maar zittend ga doen, even kijken of dat een beetje werkt...want zie mezelf nog niet heel de tijd staan..Ben zo slap als een vaatdoek!

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohwjee Jen, doe je rustig aan meis!
    Laatste loodjes zijn voor jou nu echt aangebroken he. Knufff

Deel Deze Pagina