Hey meiden, Ik las dat de meeting weer zeeeer geslaagd was Kan ook niet anders he Ik hoop dat ik er ooit nog een keertje bij kan zijn, mét de beeb natuurlijk Om even te reageren op jullie reacties: ben zeker heel blij dat het gedraaid is. De inleiding gaat as maandag wel gewoon door, dit was ook mede door de maagband die in de verdrukking zit. Ze hebben wel gezegd dat het zelfs nog wel woensdag kan worden voordat de baby geboren kan worden, als de inleiding niet aanslaat Hier is alles bijna klaar. Ben nu druk bezig met de snoepzakjes maken voor anouk's verjaardag, en de tractaties voor de PSZ straks...heb ik die ook mooi klaar. Dus ik ga ff verder....... Liefs, Natasja
Haha wel grappig over dat indalen, mijn ervaring is juist andersom. De jongens lagen al met 27 a 28 wkn vast in het bekken en deze eigenwijs nog steeds niet.
hee tari volgens mij mag hij/zij van jou ook wel komen niet? Ik hoop het ergens wel voor je, hoe langer hoe beter maar ik snap wel dat je het soms beu bent. tja niet iedereen denkt even goed na, misschien in een opwelling gedacht wat een leuke kat maarja. op de foto is hij ook wel snoepig: http://img.photobucket.com/albums/v721/ ... 0138-1.jpg
Hallo meiden Lekker aan de klets geweest Leuk dat de meeting zo geslaagd was, wel foto's hoor ben weer erg benieuwd! Hier weer mn foto shoot gehad, en ben weer erg benieuwd hoe ze zijn geworden. Verder ben ik nu behoorlijk moe, dus even geen reacties van mij verder, al hen ik wel alles gelezen
Hoi Peet Je kwetst me er niet mee hoor, daar is gelukkig wel wat meer voor nodig, ik snap alleen niet zo goed wat je bedoelt met 'je niet laten kennen'. Please explain
ik dacht dat je wegbleef omdat je je door de andere cursisten niet op je gemak voelde, of heb ik dat verkeerd begrepen.ik bedoel je moet je niet weg laten pesten
O peetje dat is wel een schatje hoor, waarom deed je hem ook al weer weg dan. Echt snoezig. Heb er al 3 maar anders......... Ja ben het wel zat, mede voor alle klachten. Maar ja we zeggen al voor de gein, dat gaat vast 2 wkn overtijd worden. Zal gewoon weer blij zijn als ik zelf weer de dingen kan doen en weer lekker met de jongens naar buiten kan, stuk lopen enzo. Dees waar was ze nou niet tevreden over en heeft ze het nu ook anders gedaan dan?
Hmm daar kan ik rustig opzeggen dat je het verkeerd begrepen hebt De groep is heel leuk en gezellig en de leidster ook, het is puur iets van mezelf, m'n eigen onzekerheid. Ik voel me nu mét cursus onzekerder over de bevalling dan daarvoor. Het zijn voor de oefeningen, de praktijk dingen waarmee ik met mezelf geconfronteerd raak, dat ik een groot deel van de dingen gewoon niet kán en de rest wel. De cursusleidster zegt dan wel heel relaxed dat ik bepaalde dingen gewoon op een andere manier kan doen en dat het helemaal niet erg is enzo, maar voor mijn gevoel is dat gewoon moeilijk, ik raak erdoor met mezelf in de knoop. Maar ligt zeker niet aan de groep hoor en van wegpesten is al helemaal geen sprake. Maar nu snap ik in elk geval jouw opmerking over me niet laten kennen
@tari, ze vond de scherpte niet goed genoeg van de foto's. Nu heeft ze een andere lens geleend en een andere flitser. Ze was nu al meer tevreden als vorige keer van wat ze kon zien. Dus ben erg benieuwd
peet, was gewoon tegen het vervuilen van het matras.... ik ben ook weleens finaal doorgelekt tijdens mn menstruatie
Oh trouwens, heb net bericht gezet bij onderdeel uitzet, maar misschien weet een van jullie t ook wel.... Ik ben op zoek naar deur/kast knopjes van Winnie de Pooh, maar kom ze nergens tegen. Iemand enig idee?
Ohww wat een snoezige foto Peetje, lijkt die rooie van mij wel, alleen die van mij is een huis tuin en vuilnisbak hihi
sorry ilse, ik meende echt dat je het niet zo kon vinden met de andere cursisten en daarom niet meer ging. Als dit idd je reden is dan begrijp ik best dat je niet gaat. Volgens mij lukt bevallen ook wel zonder cursus. Ik ben maar 3x er naar toe geweest vanwege de bekkenpijn enz, denk dat ik het zo ook wel red. Dus als je idd niet fijn voelt erbij dan niet gaan. sorry dat ik het verkeerd had
Zooooooo loop echt achter hier (morgen lees ik bij en reageer ik). Heb vandaag weer het hele huis uitgemest! We hebben nogal een groot huis ik geloof 200m²(4 slaapkamers, grote huiskamer en een berging) dus we hebben aardig wat te doen nog, vrijdag nog een dagje! Net weer wat raars verloren het is een soort afscheiding maar dan lichtbruin met een draad rood erdoor, weet nie wat ik moet doen. Ben ook alleen thuis zonder auto dus wacht tot 1 uur als me vriend thuis is... iemand enig idee?
Geen idee Melina... De nesteldrang is bij jou goed toegeslagen geloof ik he, jeminee, waar je de energie vandaan haalt! En 200m2? Das echt een knoeperd van een huis dan!