November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Melina, waarschijnlijk de slijmprop. Geeft niets en zegt nog niets over de bevalling, kan even goed nog wel een paar weken duren. Zou als ik jouw was wel even wat rustiger aan gaan doen.

2. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    @ tari: ja hij is heel lief, maar heel erg aandachtsziek. hij moet in elke kamer zijn waar ik ben anders gaat hij vervelen. bijvorbeeld dozen kapot bijten. en als hij iets ziet dan wordt hij hardstikke wild. Hij zou eigenlijk naar buiten moeten kunnen, daar kan hij zich meer uitleven.

@ maria: maar zo'n plastic ding dat over je hele mastras gaat? echt 90 bij 200? ik vind dat wel heftig hoor! Maar ik mag niks zeggen, ik ah dde afgelopen jaren een spiraaltje en werd niet meer ongesteld. ideaal!

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    euh de slijmprop? ik ben echt heel erg onzeker hoor! Moet ik dan ook de vk bellen?

4. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hee ilse, ik zie jouw kat niet :( de link wil hier niet werken, was nog wel benieuwd!

melina: rustig aan doen! hele huis poetsen is dus niet goed hihihi. bel even je VK miss. komt ze even langs om te kijken. weet niet of je 'het' opgevangen hebt.

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik ken de inhoud van een huis alleen in kuub

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja maar het is wel erg weinig hoor, ik weet het ook nie! Heb het wel bewaard, laat ik me vriend er zo naar kijken (goor eigenlijk maar goed..)

7. Niet meer actief

Hee das maf, doet de link het niet? Heb je m wel aangeklikt, foto is hier niet zichtbaar inderdaad omdat ie te groot is en ik geen zin had om te verkleinen ;) Maar als je m aanklikt zou ie t toch gewoon moeten doen :(

En ja, inhoud in kuub, dit gaat over vloeroppervlak dus ;)

8. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    als ik hem aanklik zegt ie dat ie de pagina niet kan vinden, vreemd. misschien moet ik even internet rebooten dadelijk.

melina; hahhaha jakkie, ik zou dat ook doen hoor aan mijn man laten zien. Maar ik denk wel dat je serieus rustiger aan moet doen. Is jullie huis op 1 verdieping? 200 m2? das best veel. Ons huis heeft denk ik 380 kuub

9. Niet meer actief

Wij hebben 3 woonlagen en in totaal is dat 140m2 ongeveer en dat vind ik al zo veel :)

10. Niet meer actief

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    je kjan best even bellen melina

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    nee 3 woonverdiepingen en per verdieping dus ong 70m² ofzo...maar heb wel een garage hoor erbij voor 2,5 auto...dus dat eraf

13. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Melina dat klinkt als de slijmprop of in ieder geval een deel ervan, je kunt 'm namelijk in 1 keer verliezen maar ook in stukjes...soms is het alleen wit slijm, soms komt er ook wat (oud) bloed mee.
    Meis als je het niet vertrouwt de vk bellen maar je moet maar zo denken, zolang je niet met regelmaat pijnlijke krampen hebt is er niks aan de hand en is je lichaam zich gewoon aan het voorbereiden op de bevalling en dat gaat jammer genoeg vaak met het verliezen van allerlei vieze dingen ;)
    Vandaar ook de matrasbeschermers :D
    Het zegt idd niks als je de slijmprop verliest, soms begint de bevalling heel snel erna maar het kan ook nog weken duren en niet iedereen verliest de slijmprop voor de bevalling, soms gebeurt dit ook pas tijdens de bevalling zelf...
    Dus adem in....adem uit :D
    Ga anders ff lekker liggen en ontspan je een beetje, zelfs al zou de bevalling nu beginnen dan nog komt alles goed ;)
    xxx Roelie

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    nu al ben pas 35 weken hoor :(

15. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hoi hoi,

Hier even een snel berichtje van mij. Ik ben bekaf. Was om 17.15 thuis en moest om 18.15 weer weg. Kom net pas binnen vallen dus ik ga lekker een pot thee zetten en neerploffen op de bank. Trouwens het was idd heel gezellig vanmiddag.

Ilse is die kat van jou? Echt lief ik heb er ook zo eentje :)

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Tjonge, lekkere kwebbelavond zie ik al!
    Gesjellig hoor.

Mijn bezoek is net de deur uit, pfff wel lange dag van zitten en kletsen zo, haha!
    En morgenochtend vroeg alweer de volgende koffiedate me een dinnetje. Valt niet mee, dat verlof, haha.

Jemig, Esther, dat is wel schrikken die kettingbotsing. Echt een nachtmerrie om daar middenin te zitten :(
    Was het een goeie auto, is ie nog te redden, of is ie TL?
    Gelukkig maar dat JP alleen heel erg geschrokken is en niet gewond. Pffff echt eng hoor... hij mag je niet meer zo laten schrikken!

17. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Jawel,maar zelfs al zou het nu beginnen dan is het vroeg, maar is er op zich niks aan de hand.
    Maar ik denk dat je je een beetje te druk maakt, en dan bedoel ik niet alleen in huis met al dat gepoets maar ook omdat je wat verliest...ik snap best dat het wat eng is allemaal maar echt waar, je kunt tijdens een zwangerschap de meest gekke en vieze dingen verliezen maar zolang je geen weeen hebt is er (meestal) niks aan de hand.
    Ik bedoel er dus mee dat je niet in paniek hoeft te raken snap je?
    Maar bel anders de vk even die kan je vast veel beter geruststellen!

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Owwwwww Peetje..... Wim en ik zijn verliefd op Joris.... net als Melanie zegt.... het is dat we er al 3 hebben, maar anders....

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    oooh zo met de woonlagen. ja dan kom ik denk ik ook wel haast aan de 200. ons huis is ongeveer 7 bij 10, 70M2 per woonlaag en dat 3x.

wel een hoop om te poetsen op 1 dag! ik poets 1 verdieping per dag hoor.

ik zou het rustiger aan proberen te doen meis, je moet je lichaam ook wat rust gunnen.

20. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Zijn er al foto's van de meeting van vanmiddag ik ben nieuwsgierig!

Deel Deze Pagina