sorry ruby, het is wel een beetje een ADHD kat hihi ik weet niet of dat bij fabian past? hij is wel met stamboom, ingeënt, gechipt, rabiësinenting, heeft een U1 gewonnen, ontwormt, ontvlooit etc. Maar het is idd wel een raskat.
nou fabian is zelf heel erg rustig,anwar is meer adhd stijl.en de beeb weet ik nog niet hoe die word.hoop een beetje ertussen in. maar ik ben degene die thuis zit dus om dan achter een adhdertje aan te gaan doen we maar niet.
ja en het ligt eraan hoe gehecht je bent aan meubels hihi. hij is geen echte sloper maar soms kan ik hem wel .......
Hee dames, ik kreeg een smsje van Debby dat ze in het ziekenhuis ligt met een te hoge bloeddruk. Ze weet niet wanneer ze weer naar huis mag. Jullie krijgen allemaal de groetjes en ze houdt ons op de hoogte. Ilse, ik heb helemaal niets aan mijn zwangerschapscursus gehad hoor (behalve gezelligheid). Tijdens de bevalling had ik echt geen geheugen en er staan dan toch mensen om je heen die je precies vertellen welke houding je nu het beste aan kunt nemen en dat je even moet zuchten, of puffen (etc.). Jouw kat is volgens mij een zusje (of broertje?) van de mijne. Ze staat in mijn album. Dat is schrikken Esther! Gelukkig dat alles goed is met Jean-Paul! Leuk dat de date leuk was! Echt jammer dat ik er niet bij was, vooral omdat ik nu toch niet heb geslapen...
ben vandaag heel gemeen geweest, mijn mannetje zit nog in dagdetentie wat inhoud dat hij overdag moet werken en s'nachts binnen moet blijven. heb ik vanmorgen zijn begeleider gebeld en gevraagd of het normaal is dat hij dan s'nachts in amsterdam komt. nu moest hij vanmiddag op het politieburo zich melden en daar heeft hij een waarschuwing gekregen.en hij zal voortaan gecontroleerd worden of hij na 23 uur binnen is. net belt hij dat hij wil komen praten over alles.
Ja, ook ik vond de meeting van vanmiddag erg geslaagd! Het was gezellig en ik vond het heel leuk om een aantal novembermama's te ontmoeten en 'live' te spreken. Is toch weer heel anders dan het contact dat we op het forum hebben. Ik was trouwens wel bekaf toen ik thuiskwam. Maarja, ik had natuurlijk ook mijn middagslaapje gemist. Ik besloot nog snel even op bed te gaan liggen voor het avondeten, maar toen ik 10 minuten lag kwam mijn man thuis en 'moest' ik natuurlijk mijn verhaal even kwijt. Ik heb net geprobeerd om wat foto's in mijn album te zetten, maar ik krijg steeds een foutmelding. (Eerst kreeg ik de melding dat de fotobestanden te groot zijn, maar toen ik probeerde om ze te verkleinen kreeg ik foutmeldingen.) Voor nu geef ik even de moed op, ik ben veel te moe. Morgen doe ik een nieuwe poging... (En dan zal ik ook weer op jullie berichtjes reageren, heb er nu even de energie niet voor.)
Serafijntje, je kunt ze ook naar mij mailen hoor, zet ik ze wel op mn server, dan maakt het niet uit hoe groot ze zijn...
Ohw balen dat Debby in het ziekenhuis ligt zeg, hopelijk komt het snel weer goed! Ik loop weer tegen de muur op van de jeuk op mn buik, morgen maar even aan de vk vragen hoe en wat, want krijg nu ook op mn buik bultjes. Ruby jij bent stout hihi, maar kan het me wel voorstellen hoor. Duik denk ook zo lekker mn bedje in ben echt gesloopt zeg!
Dames, het is bedtijd! WELTERUSTEN allemaal! p.s. Ilse: ik hoop dat we je moe genoeg hebben gemaakt om vannacht eens heerlijk een paar extra uurtjes te pakken!
Ik heb de foto's van Serafijntje online gezet, ze zijn te vinden via: http://www.ilvi.nl/img/00001.jpg t/m 00006, dus even het nummertje elke keer eentje ophogen voor de volgende foto Willem is intussen thuis, hij is van mening dat ik er verstandig aan gedaan heb vanavond niet te gaan omdat het erg gedetailleerd en beeldend was en ik daar nou eenmaal niet tegen kan. Aan t einde van de avond hield de cursusleidster 'm nog even apart om t ff over mij te hebben en mijn vk (van vanmorgen) was er vandaag ook bij en die was ook bij dat gesprekje. Zij adviseerden om het theoriedeel van de cursus wel af te maken (2 lessen nog) en dan gewoon in de pauze naar huis te gaan. Dat had ik zelf ook wel bedacht, dus denk dat ik dat maar doe. Nog een week weer om over na te denken.. Nu duik ik mn bed in, ben keimoe dus hoop dat t effect heeft Morgenochtend komt mn mams en morgenmiddag gaan we hopelijk eindelijk naar de drukker om de kaartjes te regelen, wordt wel tijd nu ook. Ciao Ilse
Wat naar voor je neefje, Maria! Peetje, succes met de heropvoeding van Joris. Toch wel fijn dat hij niet weggaat, toch? Jean-Paul is weer veilig thuis gekomen, gelukkig! Er was veel blikschade, maar gelukkig geen bloed te bekennen. Ben inderdaad benieuwd of hij morgen nog spierpijn oid zal hebben. Het was geen harde klap vertelde hij. Het betreft hier een Peugeot 307 van een jaar of 4 a 5 en is een prima auto. Geen idee wat de experts te vertellen hebben. We zullen het morgen wel horen. Wow, wat een ruimte 200m2. Wij hebben 3 woonlagen en dat is in totaal iets van 110 m2. En geen tuin met schuur. Dus ook de fietsen enzo staan inpandig. Vandaar ook de grote herindeling hier; het meeste werk is gaan zitten in het verzinnen en maken van creatieve opbergoplossingen. Ik verlies al een paar dagen regelmatig wit en heel elastisch slijm. Was ook bang dat het de slijmprop betrof. De vlos vertelde dat het inderdaad stukjes ervan kunnen zijn, maar dat het geen enkel kwaad kan. Het kan loskomen als er kracht op komt door bijv. tillen, veel bewegen of gemeenschap. Leuke foto,s Muriel, alleen die ene met dat glas in dr handen...tssssss Toffe kar ook, ondanks de saaie kleur O jee, mocht je Debby nog berichten; wil je haar dan sterkte wensen in het zkh, Wencke? En inderdaad heel jammer dat je er niet bij was vanmiddag! Serafijntje & Ilse, trusten! Voor de rest natuurlijk ook een goede nachtrust gewenst, maar voor jullie even speciaal Tot morgen, wij gaan hier ook plat!
Goedemorgen iedereen, Ik weet het ben nogal aan de vroege kant, maar ben dan ook klaarwakker nu.....mijn vliezen zijn 20 min. geleden gebroken! (wordt ik nadat ik me gister aanmeld bij jullie toch een oktobermama) Ik heb nog geen last van weeen zover ik voel en wacht dan ook nog maar met bellen naar de vk. (had toch al een afspraak staan straks) De zenuwen gieren door mijn lijf en ik vraag me af of ik alles wel klaar heb, toch nog maar en keer mijn lijstje doornemen. Nou dames, ik probeer jullie zover ik kan op de hoogte te houden! Liefs Esje
goedenmorgennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn iemand wakker? helaas ik wel,....maar ja het hoort erbij,... dus ga ik hier maar ff teruglezen
Goedemorgen Hope, Ik ben ook wakker, kan van de zenuwen niet meer slapen. Wat is het stil zo vroeg in de ochtend he?
ja behoorlijk stil,....... maar ja wel lekker kan ik ff terug lezen en reageren misschien zijn de dames eens heerlijk aan het wegdromen, heeft de meeting ze moe en voldaan gemaakt