November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Je hebt pb!

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    O Esje, om de 10 min., zijn echt weeen hoor. De begin fase is ook nog goed te doen. Succes meid zet hem op!

Roelie bedankt.
    Enne denk jij ook een beetje om jezelf, na zo'n slechte nacht je eigen niet te druk maken in huis hoor!

3. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

zo meiden alles bijgelezen,

Es wat schrikken van Jean-Paul zeg, ik hoop dat alles goed met hem is

Muriel leuke foto's zeg

Verder ga ik vandaag niet meer achter de pc moet echt even bijkomen van 2 zware dagen

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames!

Niet al te veel doorwaakte nachten, hoop ik...
    Ilse ligt vast nog op één oor, *zei zij hoopvol*.

Zelf even om 5 uur klaarwakker, maar ATWT was zo slaapverwekkend, dat ik nog 2 uurtjes daarna op de bank heb liggen pitten.

Tjonge Esje, toch een oktobermama dus. Had je net besloten waar je bij hoorde... Spannend meis!

5. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    nou esje, das snel,...... ik zou zeggen heel veel succes met wat er nog gaat komen,.....
    indien je gaat bevallen heel veel sterkte

6. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ooooeeeeehhhh spannend spannend!
    Succes vandaag!

7. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hihi er zijn alleen maar novembermama's online :D
    Maar gek genoeg barst ik van de energie...waarschijnlijk stort ik zo rond het middaguur wel in :D

Linda kalm aan meis!
    xxx Roelie

8. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik ga er ff vandoor ,..voel me niet zo lekker achter de pc nu,..pfffffffffff laters en fijne dag allemaal

9. Niet meer actief

Goedemorgen allemaal! Zo een hoop van jullie waren er al vroeg bij....

Ik ben ook alweer even wakker, maar heb ondertussen al gebadderd, wasje aangezet en een stukje strijk weggewerkt...

Hubbie heeft me gisterenavond weer zwaar teleurgesteld, hij zou allerlei spullen op zolder gaan zetten zodat ik lekker verder kan met schoonmaken van de bovenverdieping, maar meneer vond zijn spelletje op de PC veeeeeel interessanter en heeft dus geen f*ck uitgevoerd! :evil:

Heb hem meteen de wind van voren gegeven dus ik ben benieuwd of er vanavond dan wel iets gedaan gaat worden ..... ;)

Nou vandaag lekker wassen en strijken en verder staat er eigenlijk niets op de planning...Ga het eens op mijn dooie gemakkie doen vandaag!

@Esje; Oh spannend meid! Ik hou het forum vandaag wel goed in de gaten....

@Linda; Je hebt groot gelijk meid! Rust lekker uit..!

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Pfff ik voel me niet zo goed.
    Werd vanmorgen vroeg wakker en ben sinds lange tijd intiem gewees met Rob. Ik heb nou al de hele morgen een branderd gevoel daaronder...en mn buik lijkt te zijn ver2voudigd vannacht....

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Nounou Esje, das ook wat! Succes vandaag

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb weer een schoonmoeder update.
    Gisteren heeft ze Rob gemaild. Beetje antwoord op zijn mail van een maand geleden. Haar mail sloeg werkelijk waar kant noch wal (denk ik) en ik zei tegen Rob. Tja je kunt nu 2dingen doen, weer uitgebreid gaan antwoorden of het even hierbij laten, dan weet ze ook wel hoe je er over denkt. Hij besloot niet terug te mailen en 's avonds belde ze om te vragen waarom hij niet terug had gemaild :confused:.
    Ook vroeg ze nog hoe het met mij ging, en kun je nagaan hoe vaak ze belt. De laatste keer dat ze belde vroeg ze of de kinderkamer af was (en dat was) en dat vroeg ze nu weer.... en of ze mocht langs komen als ze in de buurt was. Wat mocht van mij.
    Nu weet ik dat je hier niet zomaar in de buurt bent dus ik neem aan dat ze speciaal deze kant uit zal komen....

13. Niet meer actief

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! :whistle: :whistle: :whistle:

Hahaha op t moment dat jij dat schreef, lag ik inderdaad heerlijk te pitten. Ik heb geslapen vannacht, ik heb geslapen!! Joehoe!! Das dus echt weeeeken geleden he, dat ik een hele nacht heb geslapen. Alleen om half 4 ben ik er even uitgeweest om te plassen en daarna om 8 uur. Toen nog een keer omgedraaid en nog een uurtje gepakt. Wow, ik kán t dus wel, kost me alleen wat meer moeite :)

Nu ga ik even rustig wakker worden bij mn onbijtje en krantje en kom straks reageren...toedels!

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    :whistle: JEEEEEEEEEHHHHHHH ILSE!

Dat is echt super, heeft gisteren je toch goed gedaan, :) Vaker een meeting voor je.
    Nee, echt heerlijk voor je meid.

Jen, balen he als je iets in je hoofd had en het nu niet gaat lukken.
    Hier had Adriaan gisteren last van nesteldrang. Hij heeft eindelijk de box op wieltjes gezet en de deurmat op maat gesneden.

Hier ook al een was gedraaid, was afgehaald en een nieuwe opgehangen, kids aangekleed en boven de bedden opgemaakt.
    Heb de laatste dagen wat mee energie.

Ga zo lekker ff een bakkie doen bij mijn broer. Want ja in huis is in principe alles klaar. Ga kijken of het lukt omdat stukje te lopen. FF wat beweging.

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Dat ziet er gezellig uit, vind het echt jammer dat ik er niet bij kon zijn!

@ Linda, hoe was de meeting voor jouw? Alles goed meisie?

@ Lenthe, goed dat je het doorgeeft! Vervelend voor Debby zeg, mocht je der nog spreken wens der veel sterkte van mij!

ohhhhhhhhhhhhhh :)
    Wat deed hij in amsterdam dan? Toch niet weer met diegene?

Gefeliciteerd!

@ Jen, gemeen joh dat hij weer niks gedaan heeft! Hup zet hem aan het werk jij mag straks het kind eruit persen :rolleyes:

@ Ilse wow maar 2x plassen in een nacht, dat red ik dus echt niet ik ga elk uur!

Hier ook weer een vervelende nacht achter de rug, eerste met dat slijm verlies en toen niet kunnen slapen. Krampen in me buik en me rug, ik denk dat het weeen zijn, maar daar verwacht ik veel meer pijn van alhoewel ik nu de pijn ook moet weg puffen, maar goed na een aantal keer is het weer voorbij dus we tuffen nog ff door!
    Vanavond uit eten met collega's gezellig, wel een druk weekje zo want morgen komen me moeder en zus weer voor het huis...

Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk bij te lezen, maar kan alle pagina's niet aan! Mocht er nog iets spannends zijn hoor ik het graag :)

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    In de lounge gaat het trouwens over drugsgebruik, verbaast me erg om te lezen hoeveel er wel niet hard drugs gebruikt hebben zeg! :oops:

17. Niet meer actief

Zo, ik ben er weer. Ga zo m'n beetje extra energie maar eens gebruiken om even te stofzuigen, eens kijken of ik nog weet hoe dat moet ;)

Melina, ik moet er normaal gesproken ook heel vaak uit snachts, blijkbaar heb ik daar vannacht gewoon doorheen geslapen ;)

Esje, succes vandaag, spannend hoor!

Tari, fijn dat jij ook even wat extra energie hebt, maar wees dr wel een beetje zuinig op hoor. Veel plezier bij je broer straks.

Maria, wat een toestand toch met die schoonmoeder van jou zeg. Ben benieuwd hoe dit nu allemaal weer gaat lopen. Oh en hoe is t nu met je 'branderige gevoel'? En je buik?

Jen, heerlijk he die kerels. Zo gaat dat hier ook vaak, dan vraag ik t keer op keer en dan doet ie t na weken nog niet. Dan moet ik ff goed boos worden en dan gebeurt het eindelijk. Zwaar irritant he!

Zo, dat was t even voor nu, ik ga ff stofzuigen en meld me later wel weer.

Ciao
    Ilse

18. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Oooeeh Esje, wat spannend!

Hope, wat een lieverd is jouw mannetje.

Hé, ik lees iets over foto's van Ilse, die heb ik niet gezien?!

Roelie, wat een geweldig fijne buurtjes heb jij, zeg :(

Linda, lekker bijkomen vandaag. Was gisteren erg gezellig en fijn, maar ook intens.

Yessssss Ilse, geslapen! Dat is mooi nieuws. Moeten we wat vaker zo afspreken met elkaar, hihi?! :)

Met Jean-Paul was gisteren alles helemaal in orde, maar vanmorgen kwam de psychische klap ook nog even aan. De agenda is leeggemaakt voor hem vandaag en hij probeert even rust te pakken (naast het afhandelen van de nasleep dan). Arm ventje :(

19. Niet meer actief

Nog even voor Barbabintje:

De foto's zijn groot (oorspronkelijk formaat) dus even wachten tot ze ingeladen zijn, dan resizen ze automatisch.

20. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Thanks Ilse, had ik overheen gelezen :oops:

Deel Deze Pagina