November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Hmmmmzzzz lekker bekkie trek ik op die eerste foto :p

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    sow weer door de apk heen
    Alles was eigelijk prima
    Ukkie ligt bibi
    bloeddruk iets gestegen maar schijnt normaal te zijn 130/80
    Hartslag was goed.
    Jeuk op mn buik, tja hoort erbij hihi zwangerschapsjeuk
    Uriene was ook weer prima

Volgende week mag ik weer, en vanaf morgen mag ik pas thuis bevallen, maar ze denkt dat het bij mij nog zeker wel 2 weken duurd. Had niet anders verwacht

Straks komt schoonzus mee boodschappen doen, schoonmoeders gaat voor mij klossen en de po halen.

Al met al een drukke dag, en ben nu al kapot :( [/url]

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    een keer is genoeg hihi

4. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    @ Ilse: goed dus dat je niet geweest bent naar de cursus. eigen gevoel volgen = goed!

@ muriël: super leuke foto's, maar wie is wie?

@ Ruby: FOEI! maar wel leuk haha.

@ Esther: gelukkig is JP ongedeerd zeg! fijn om te horen dat de 307 veilig is ;) wij hebben em ook.

@ debby: je zult wel niet forummen in het ZKH ;) maar toch sterkte meis!

@ Esje: spannend! go girl!

@ Dees: balen zeg weer niet zo goed geslapen? ze moeten jou wel hebben zeg!

@ tari: Joris is een brits korthaar, omdat we fokten en showen komen ze niet buiten. Eigenlijk mag je een raskat niet buiten loslaten lopen dat is echt NOT DONE onder fokkers. Ik zou het zelf ook niet willen, ik wil namelijk niet dat hij bij een ander in de tuin poept enzo. Het zijn mijn dieren en daar moet niemand last van hebben. Ik heb er dus zelf een hekel aan als ik andersmans katten in de tuin heb. Sorry ben erg principieel daarin. Zou daarom ook zoeken naar een huisje voor Joris met een buitenren, dus ook niet waar hij los kan lopen buiten.
    Misschien scheelt het ook dat z eheel duur zijn (500 per kat) ik ben da bang dat ze overreden worden of meegenomen, En toen we fokten kon je het risico op ziektes niet lopen.

@ blondie: ga eens bevallen! hahahha

@ roelie: fijn zeg zulke buurtjes! hebben wij ook, altijd klagen maar zelf zo asociaal als ik weet niet wat. Hoe lang is je lijstje nog?

@ Jen: herkenbaar, mannen en spelletjes, dan is er geen contact meer mee te krijgen.

@ Maria: ja dat is je straf voor die vieze praktijken hahaha. Bij mij doet het al tijdens pijn dus het zit er niet meer in voor ons :( Jij hebt niet echt een leuke schoonmoeder wel?

Hier zelfde als altijd, lekker niks doen. misschien komt mijn zus straks

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Heerlijk geslapen hier. :D Kom net pas mijn bedje uit. Ga dadelijk lekker de fotootjes bekijken.

Ilse: fijn dat je eindelijk goed hebt geslapen!

Esther: Ik had er gister overheen gelezen maar dat was zeker wel schrikken dat JP een ongeluk heeft gehad. Gelukkig alleen maar blikschade.

Esje: spannend hoor. Ik houd het forum wel in de gaten vandaag.

Ga hier ff een boterhammetje eten en dan aan de badkamer beginnen. Die heeft weer een flinke poetsbeurt nodig.

6. Niet meer actief

Goeiendag zeg, zit nog steeds te wachten tot de eerste was klaar is....
    Heb een beetje een lang programma gedraaid geloof ik...... :(

De rest gaat mooi op het snelle programma op 30 graden, anders kan ik wachten tot ik een ons weeg....

Wil vanmiddag eigenlijk nog even naar de kapper, maar alles wat ik tot nu toe gebeld heb zit al vol voor de rest van de week..... :confused:
    Ik wil eigenlijk voor zaterdag (feest van mijn moeder) nog gekortwiekt worden...

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Yeaaah de box is er! En omdat ik heel lief keek heeft hij hem naar boven gebracht, super jochies :) (onze woonkamer is op de 1e verdieping)!

8. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Hope: over MP, ja hoor dat kan! Wij doen dat al meer dan een jaar inmiddels, met alles wat we nog hebben! Ik kopieer gewoon de tekst en kijk in welke rubriek we het ook weer wilde plaatsen maak dan een nieuwe advertentie. Dan staat het ook weer even bovenaan! Maar moet er wel bijzeggen dat hij bij ons om (heel veel) bierviltjes gaat, we hebben nu nog zo’n 45 adv staan en als ze er allemaal opstaan, staan de eerste alweer op pagina 4 of verder :)

Esje: wat spannend, toch een oktober mama dus! Suc6 vandaag!

Leuke foto’s van gister hoor! Ziet er erg gezellig uit!

Debby: sterkte! Is er al nieuws??

Maria: hoe oud is dat neefje? Wel zielig om geopereerd te worden, helemaal als je heel klein bent! Lief van je dat je een groot cadeau gaat brengen vandaag!

Esther: hoe is het met de spierpijn van JP? Ik hoop voor hem dat het meevalt en dat hij een beetje van de schrik bekomen is! En natuurlijk dat jullie snel iets horen over de auto, of hij TL is, of nog gemaakt kan worden (en dan wel graag snel….!) Oh, lees nu dat hij een dagje thuis blijft, is wel beter waarschijnlijk! Kunnen jullie nog even samen wat doen, heeft hij afleiding en jij hulp!

Oh Ilse, wat heerlijk!!! Nou hopen dat dit het begin van een trend is :D

Nou, ik ga eens even kijken wat ik vandaag ga doen. Die ene was van dinsdag zal wel droog zijn, misschien dat ik die kan opruimen (strijken?). En dan moeten de laden maar eens een definitieve invulling krijgen in de commode. En ik ben bezig om alle adressen in mijn agenda opnieuw te schrijven, want er is zoveel ge-type-ext dat het ECHT NIET MEER leesbaar is :cry: .
    Vanmiddag op de buurjongen passen (2,5 jaar), lekker spelen met takelwagentjes en vrachtauto's! Kan ik even oefenen! Zoals jullie zien, weer genoeg plannen. En natuurlijk af en toe hier op het forum neuzen!

Fijne dag allemaal!

9. Niet meer actief

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Oh ik d8 dat murmel barbabintje was haha :)

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    mijn neefje is 3

12. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Hihi murmel ziet eruit als een barbabintje (en barbabintje ziet er niet uit als zichzelf, bleek toen er een trouwfoto op tafel kwam ;)) <-- sorry, alleen te begrijpen als je erbij was ;)

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    mijn schoonmoeder is geen heks ofzo.... maar leuk is ze ook niet

14. Niet meer actief

Ik geloof ook nooit dat je schoonmoeder ook je beste vriendin gaat worden he Maria? Of wel...

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ben ik nou scheel, of lijkt serafijntje een beetje op petra? Petra?

16. Niet meer actief

:) Ik was er dan wél bij, maar moest deze zin ook 6 keer lezen voor ik 'm doorhad hoor ;)

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    kan dat dan?

18. Niet meer actief

Hoe is het nu met 'm Maria?

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hihih misschien een beetje

20. Niet meer actief

Ik kan t prima vinden met mn schoonmoeder hoor en mijn man kan t ook prima vinden met mijn moeder. Oke, beste vrienden is t niet en hoeft ook niet, maar ik ben zeker wel blij met mn schoonmams (en mn eigen mams uiteraard ;))

Deel Deze Pagina