November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

trouwens....voor ik het vergeet:

Heeft iemand voor mij (per pb of email) het adres van Dafje?
    Ik heb een geboortekaartje voor hun gekocht en wil dat graag opsturen, maar heb geen adres.
    Alvast bedankt!

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Nou indigo. Dat is ook niet lief van vriend ( op zn zachtst uitgedrukt). Ik kan me voorstellen dat jij het even helemaal gehad had.
    Meid ik kan vanaf hier verder niks voor je doen, maar je kunt wel altijd hier je hart luchten hoor. Hoef je geen sorry voor te zeggen.
    Denk op de 1e plaats maar lekker aan jezelf en aan je kleine meid. En laat erik maar even door de stront zakken ;)

3. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hee indgo, balen zeg! was erik niet mee naar het ziekenhuis dan? je moet niet alleen gaan hoor, straks gebeurt er iets met je!

4. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Indigo balen zeg dat het allemaal niet zo lekker gaat op dit moment. Gewoon ff lekker aan jezelf denken nu.

Ilse lekker dat je zoveel hebt kunnen doen in huis. Vanavond gewoon weer zo lekker slapen.

Ik ga ff op de bank liggen kijken of frummel een beetje rustig wil worden want ik word er gek van.

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    zo voor het komende uur staak ik, ik kom niet meer van de bank af.
    Heb het gevoel dat er 10 bosnergers zijn langs geweest.

Van morgen vk, daarna kwam schoonmoeders langs, die zou de klossen halen, nou ze heeft een poging gewaagd om met Piet zn tante te gaan, komen ze daaraan, moesten ze me postcode weten, die wisten ze niet, maar ze vertikte om via het huisadres te zoeken, dus na veel zeiken en zeuren nog geen klossen en een po :rolleyes:
    Morgen ga ik dus maar mee, dat gezeik grr.
    Nou zat ondertussen op mn schoonzus te wachten, die is gewoon niet op komen dagen :evil:
    Schoonmoeder ging pas om half 2 weg :( ben ik om 2 uur boodschappen gaan doen, sjee leek wel gratis, zo druk was het
    Maar karretje was weer volgeladen. Thuis gelijk alles uitgepakt en nu................ niks

Indigo sjee meis zit je ook niet mee he, neem nu je tijd meis en gooi het er lekker uit. Geen sorry zeggen hoor we zijn er voor je! dikke knufff

Kraamzorg, hier doen ze ook huishoudleijk taken wasse, schoonmaken bijhouden, en word in de watten gelegt, moest ook aan PIet door geven dat hij een hoop fruit moest halen en lekkere dingen.

en nou weet ik het niet meer, ben echt doodop

6. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hoi meiden

Zo vanmorgen even lekker naar de pedicure geweest, heb weer mooie zachte poezelige voetjes :D
    Heb net een poging gedaan tot slapen maar wou niet echt lukken, een beetje gesoest ik word alleen altijd zo misselijk wakker als ik 's middags slaap hebben jullie dat ook?
    Pfff energiepunt even ver beneden nul nu...eerst maar ff forummen en hopen dat ik zo weer wat puf krijg heb nog wel wat te doen...

Debby: al iets meer bekend over Debby?

Esje:al aan het bevallen neem ik aan?

Jen: kan me voorstellen dat je manlief wel even kon wurgen...
    Hopelijk is het doorgedrongen en gaat hij vanavond wel wat doen!

Maria: hoe gaat het met je neefje? Ik heb er vast overheen gelezen maar waaraan moet hij geopereerd worden?
    Hoe is het nu met jou en je buik?

Ilse: jaaaa eindelijk een nacht goed geslapen mooi zo! Voel je je gelijk vast stukken beter!
    Hopelijk blijft het nu ook beter gaan!
    Veel plezier bij de drukker!

Melina: nog steeds slijmverlies meis? Ik denk dat je oefenweeen hebt zeker als ze toch wel zo pijnlijk zijn dat je ze weg moet puffen... anders toch even de vk bellen hoor!

Meeting: heb de foto's gezien wat leuk! Volgende meeting wil ik er bij zijn!

Esther: kan me voorstellen dat er nog even een psychische klap volgt, het is niet niks je schrikt toch behoorlijk zeker als je je dan opeens
    beseft dat het ook heel anders had kunnen aflopen...
    Was er verder bij niemand fysieke schade?
    Succes met de afwikkeling daar zal ook nog het nodige werk in zitten zeker bij een kettingbotsing...

Dees: mooi dat alles weer goed was bij de vk! Klossen halen ga ik morgen doen krijg dat mens van de thuiszorg maar niet te pakken grrrrr...

Stasia: kalkaanslag kun je het beste verwijderen met schoonmaakazijn...chloor is wel leuk, maar heel erg agressief.
    Een kennis van mij werkte destijds in een hotel in de schoonmaak en daar gebruiken ze nooit bleek oid in de wc's enzo omdat het uiteindelijk de glazuurlaag van je toiletpot/tegels aantast...
    Sindsdien doe ik meestal voor de grote beurt Jif en tussendoor schoonmaakazijn of ajax ofzo...
    Het schijnt trouwens dat je ze langer mooi kan houden door de tegels in de vetten met autowas maar da's mij teveel werk :D

Jolger: idd lekker kalm aan doen!
    Meiden ik ben wel eens jaloers :oops: als ik lees hoeveel hulp sommigen van jullie krijgen van (schoon)moeders en (schoon)zussen...ik moet het echt helemaal alleen doen...wees blij met die hulp meiden en doe het ook écht rustig aan!
    Ik hoop dat je mannetje zijn examen haalt!

Sammie: wat leuk dat je opa en oma komen veel plezier!

Indigo: jeeee meis lees net je hele verhaal...ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet.
    Je hebt echt een pittige zwangerschap al vanaf het begin en het word er ook niet makkelijker op voor je...
    En dan de reaktie van je partner...ik kan me heel goed voorstellen dat je hem het liefst zag vertrekken...ik denk dat de meeste mannen niet zo zijn zoals wij vrouwen het liefst zouden willen tijdens de zwangerschap (lief, zorgzaam, attent, je op handen dragen, alles voor je doen enzo)
    maar dit is wel erg extreem...
    Wat vinden jouw ouders en/of schoonouders ervan? Weten die het? Misschien kunnen hun eens een goed gesprek met je partner hebben?
    Want dit is natuurlijk te gek...hij zal toch echt meer rekening met je moeten houden je draagt tenslotte ook zijn kind en jij hebt ook niet voor zo'n zware zwangerschap gekozen...
    Meis ik wens je veel sterkte met alles...(((knufffff)))

Nou ik zal eens wat was wegwerken, de bedden van de jongens weer opmaken, wat aan het eten doen...heb echt geen puf meer en mijn lijstje is nog zo lang snif :cry: Ik wil niet klagen, écht niet, zeker niet na het verhaal van Indigo maar ik zou zo graag willen dat ik ook eens een dagje hulp had van iemand...ben zo moe en mijn lijf begint zo zeer te doen :cry:
    Stomme hormonen :cry:

xxx Roelie

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nou toch maar even de stofzuiger (ja alweer) door het huis gehaald, want zoals de hele week zijn ze aan de overkant aan het verbouwen en een herry niet normaal zeg! Wilde echt even een ander geluid horen. Vraag me af of er vandaag of morgen aan de overkant nog wel een huis staat.
    Ze beginnen stipt 5 over 9, half 1 half uur pauze en dar tot 5 uur damnz :(

Roelie lekker dat je weer van die poezelige voetjes hebt hihi. zal je vast van zijn opgeknapt!
    Wou je toch even zeggen dat ik je altijd zo leuk vind reageren op iedereen, een genot om te lezen allemaal.

Wauwwwwww het is stil hier ! voor hoelang? even van genieten :D

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hoi hoi,

Hier een hele goeie dag. Heb energie, en heb sinds tijden een heerlijk stukje met de jongens gewandeld naar mijn broer! Klinkt stom maar ben daar erg blij mee en geen last van mijn bekken daarna. Zelfs de hond is op een grotere ronde getrakteerd. Echt heerlijk.
    Ondanks dat toch een tukkie gedaan. Ook nog eens lekker geslapen.
    Ga zo alvast de spruitjes schoonmaken en de kastanjes insnijden voor het avondeten.

Roelie, meid kan je wel de hand geven. Hulp welke hulp! Hier ook niet, moet zeggen zou het ook wel eens prettig vinden. Maar helaas........ Deze ronde weinig steun van mensen.

Indigo, jemig meid, het gaat niet makkelijk bij je. Maar ik vroeg me ook al af, was Erik niet mee naar het ziekenhuis. Meid kan echt niet hoor.
    Laat hem maar eens een poepie ruiken, goed dat je voor je zelf bent opgekomen. Hij mag en moet zeker meer rekening met je houden, het is ook zijn kindje hoor. Hoe gaat dat dan als straks de kleine er is.

Op dat gebied heb ik een schat van een vent en helpt me na zijn werk nog in huis. Momenteel doe ik weer meer zelf omdat mijn bekken nu even goed gaan, zodat hij 's avonds ook eens lekker kan zitten.
    Maar ja ik moet wel zeggen we hebben ook bijna een jaar therapie achter de rug, nee geen relatie, maar vanwege zijn verleden. Je groeit toch naar elkaar toe en praat heeeeeeeeel veel. Kan het niet helemaal goed uitleggen. O en hier vaak ook wel eens hevige ruzie hoor! is alleen maar goed soms.

Esje, druk bezig denk ik.

Petra, je lijkt inderdaad heel erg op Serafijntje. (he wat is eingelijk je echte naam?) ALs ik jullie foto's zo zie, heeft maria echt gelijk hoor.

Ilse, echt super meid dat je zoveel kon doen vandaag. Heerlijk hoor. Hoop voor je dat je vanacht weer zo super slaapt. Trots op je meid!

9. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Indigo, houdt het dan echt niet op voor jou, zeg? Wat zul jij je rot hebben gevoeld na zo'n knallende ruzie en dan ook nog helemaal alleen in het zkh. :( ((((((knufffff))))) Je kunt hier altijd je ei kwijt, hoor!

Roelie, volgende meeting *wil* je mee? Je *moet* mee :D Lekker zeg, poezelige voetjes...wil ik ook wel, maar ik word he-le-maal gek als er iemand aan mijn niet-zo-poezelige voetjes komt :( Beetje in de mate waarin Muriel niet tegen navels kan.
    Niet vergelijken met anderen, hoor. Het lijkt me heel logisch dat ook jij wat hulp kan gebruiken. Is René inmiddels al tot inkeer gekomen op dat gebied op de momenten dat hij thuis is dan tenminste?

Voor wat betreft de aanrijding. Niemand is gelukkig gewond geraakt. Jean-Paul is zojuist gebeld door het schade-herstelbedrijf of hij even langs wilde komen met alle papieren en als het goed is krijgt hij ook te horen van het verwachte schadebedrag is. Zelf is hij best nog in de war van alles, merk ik aan hem. Vanmorgen had hij echt een ontlading en de hele dag is al op zichzelf (maar tussendoor zoekt hij mij iedere keer op voor een knuffel...). Heb best met hem te doen. Denk dat hij inderdaad even worstelt met "wat als..." gedachten, want hij heeft ook meer aandacht voor mijn buik dan op andere thuiswerkdagen.

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Eshter, kan me voorstellen dat hij een wat-als vraag heeft. Vooral als je vrouw hoogzwanger is en er gebeurd zoiets. Word je toch met je neus op de feiten gedrukt.

11. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Melanie, lekker dat jouw bekken en energie weer wat de goede kant opgaan!

De naam van Serafijntje staat trouwens in de mail-adreslijst. Zij wil liever anoniem blijven hier op het internet, dus wij blijven gewoon "Serafijntje" zeggen hier ;)

12. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    dadelijk naar de VK en dan krijgen we een echo hoi hoi hoi!

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Haha zo zie je maar esther, zit dus niet op te letten, zal eens op de lijst kijken.
    Vandaag wel erg blond op dat gebied.

14. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ja, ik moet zeggen dat ik ook best wel geschrokken was. Toen hij in Napels zat, maakte ik me zorgen over het vliegen en de dingen die op reis allemaal zouden kunnen gebeuren :oops: En dan gebeurt er gewoon hier een ongeluk, daar sta je toch niet bij stil normaal gesproken.

Nou ja, we prijzen ons gelukkig dat het alleen maar blik en geen bloed was. :) ):

Grrrrrrr......vandaag kon ik na 1500 uur bellen of de badkamerspullen binnen zijn, maar nu nemen ze al een uur gewoon helemaal niet op! Ik wordt zo ziek van dat soort zaken. Aannemers, bouwbedrijven, meubelzaken, etc.....echt (bijna) altijd gezeik. Komen afspraken niet na of geven maar halfzachte informatie.

Ze hadden namelijk eerst toegezegd dat de spullen UITERLIJK dinsdag 16 okt er zouden zijn. Toen ik belde zei die vent doodleuk...nee mefrautje, in week teeejenfeertig staat hier, dus dat ken ook frijdag worre, hoor....GRRRRRRRRRRRRRR

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    nee niet blond ik heb de nieuwste lijst niet.

Ehh roelie zou je die misschien toe willen mailen.
    Gaat wel lekker bij me vandaag.

16. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Peetje, veel plezier ;)

17. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ik heb je de laatste lijst alvast even gestuurd, Melanie. Dat scheelt Roelie weer werk....heb ik toch een beetje hulp kunnen bieden :D

18. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    meiden ben echt heel druk vandaag,boven alles in orde brengen.

foto van de babykamer staat in mijn album.

19. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Stoer kleed met die racewagen!

20. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ook meteen een foto van mijn box en kinderwagen geplaatst.

ga ff verder boven,nog een wasje erin en ff was vouwen.

Deel Deze Pagina