ow ja kraamhulp.. die heb ik dus niet gehad.. en verzekering gaf aan ook geen uitgestelde kraamhulp te vergoeden.. maar door een beetje speurwerk van mijn kant blijk ik er toch recht op te hebben! Maximaal 16 uur, maar goed.. is toch wat! Dus als ie straks thuiskomt heb ik toch een beetje hulp.. al moet ik zeggen dat ik inmiddels alles al zelf doe in het zkh.. maar toch lijkt me thuis weer net anders.. hoe gaat ie trouwens met mijn buddy? Beentjes nog steeds goed bij elkaar?
He Debby fijn dat je in ieder geval weer thuis bent! Vervelend van de bedrust maar alles voor het goede doel toch? Heb je naast de verpleegkundige ook nog hulp voor thuis? xxx Roelie
Hee Gwen ik dacht vandaag nog...hoe zou het met Mika zijn? Wat jammer dat hij toch nog niet zonder de zuurstof kan, komt die hoge CO2 waarde echt door het feit dat zijn longetjes nog niet klaar zijn of kan het ook een andere oorzaak hebben? Kan me voorstellen dat je dan gefrustreerd bent, andere babies komen en gaan en Mika blijft 'hangen' ...maar ook voor hem komt de dag dat je hem mee mag nemen! Hou dat voor ogen hoor, binnenkort is hij lekker bij jullie thuis! Vervelend die familie problemen, zit je nu ook niet op te wachten natuurlijk! Succes met alles...idd zondag alweer een maand...jemig.... Hee en zijn ze er al achter eigenlijk waarom Mika zo vroeg kwam? Ze gingen jou ook onderzoeken toch? xxx Roelie
Oh mooi dat je toch ff kraamhulp krijgt is toch altijd meegenomen en thuis is toch ff anders dan het ziekenhuis! En hier idd de beentjes nog straks bij elkaar hahaha wel af en toe gerommel, uiteraard met name 's nachts maar niks concreets...let maar op deze moet met 42 weken eruit getrokken worden hij zit veel te lekker bij mama
Ik begreep dat het ook niet onverstandig was om snoepjes in te pakken in je 'vluchttas' Nu lust ik geen dextro-energie. Kun je ook fruittella in de plaats doen?
ja moet toch ook wel kunnen Piet gaf aan dat hij graag red-bull wilde, dus die gana hier mee in de tas, mochten we die nodig hebben
Nou, vanuit hier een kort ego-berichtje! Opa en oma zijn hier nooit aangekomen, ze zijn de weg kwijt geraakt! Ik vind het zo zielig voor ze, ze hebben gewoon bijna 4 uur rond gereden in totaal! Ze hebben het overal gevraagd, maar niemand kon ze de goede kant opwijzen blijkbaar. En hun mobiele lag natuurlijk nog thuis op tafel.... Ondertussen was het buurjongetje bij ons gedropt. Zindelijkheidstraining is een lastig iets! Hij was niet van plan om tegen mij te zeggen dat 'ie moest poepen of plassen, dus al snel waren alle reserve kleren er doorheen en stond hij bij ons in bad. Gelukkig hebben we nog wat kleertjes die veel te groot zijn voor onze beeb, dus ik kon hem alsnog iets over zijn kont aantrekken! Ben nu gesloopt, ga even in bad en dan op tijd slapen. Morgen 37 weken! **einde ego-bericht**
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter Hope43~uitgerekend op 28 november~1e kindje~zoon 7 MEIDEN 11 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 23 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (2) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Debbykoops (13) Natasja (6) - MissyM (20) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (8 ) - Hope 43 (28 ) AGENDA Peetje24~19 oktober 12.00 rondleiding zkh Stasia~19 oktober 12:45 gyn Natasja1402~22 oktober wordt ingeleid! Debbykoops~ 22 oktober 10.00 uur gyn Barbabintje (Esther)~ 23 oktober 9.20 vk Roelie~23 oktober 11.15 VK Jennie~23 oktober 11.30 VK Jolger~24 oktober 15.10 VK Sammie2~ 24 oktober 16:20 uur VK Serafijntje~24 oktober 16.40 VK Blondie~ 24 oktober 17.00 VK Tari (melanie) 24 oktober 18.30 uur VK ikke1981 25 oktober 15.45 VK Ruby~26 oktober wordt ingeleid! Murmel~26 oktober 16.00 VK Joldeg(Ilse)~ 31 oktober 8.20 uur VK Joldeg(Ilse)~ 1 november 10.50 uur groei-echo 36wkn Murmel~2 november 09.00 VK Murmel~9 november 16.00 VK GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d
hihihi als je nog even wil vermaken moet je dit eens lezen http://www.babyboom.nl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=38&Itemid=147&limit=20&limitstart=0
hebben jullie babyboom gezien? zit me hier kapot te janken. mijn zus storte helemaal in bij de zwangerschapstest. en ik zag nog een ex vriendje voorbij komen hihi. jay die zanger.
Heb babyboom niet gezien. Was aan het shoppen. Maar Ruby deed je zus mee dan of begrijp ik het verkeerd?