Natas, het is pas volgende week volle maan! Wie weet wat ons dan staat te wachten... Ik wil dan wel, hoor... Wie nog meer?
ik ben aan het wachten op een telefoontje... maar hij belt niet echt.hij zou om half 11 al bellen maar nog niks gehoord. hoop dat ze die gel vanmiddag al in willen brengen.ben nu 38 weken dusss anders misschien wel samen maandag natasja
Melina gefeliciteerd met jullie zoon!! Inderdaad, je kunt hier niet even weg, of er bevalt weer iemand! Zal toch niet zo zijn dat de helft van de november-mama's ineens oktober-mama wordt? Ik wil ook wel (eind) volgende week of de week daarna (1 nov?) !
sjee heb geen rust in mn kont hoor, toch maar weer een was aangezet. Piet wil voor mij rust dat dit weekend het bed in de woonkamer word opgemaakt en op de klossen staat. Volgens mij is het niet alleen voor mijn rust maar ook die voor hem, de schat. Maar aangezien ik nieuwe hoeslakens heb gekocht, die maar even gaan wassen dus, en zit stiekem al weer te denken wat ik nog meer kan gaan doen. Eigelijk zegt mijn lichaam hooooooo, maar mijn hoofd dus niet, erg ingewikkeld dus. Ruby hopelijk heb je snel uitsluitsel, ga voor je duimen
Ach voor mij mag ons Ukkie nog wel blijven zitten hoor, zit me nog niet zo in de weg eigelijk. Heb me er ook op ingesteld dat Ukkie voorlopig niet komt.
hoi, ik kom alleen ff vlug langs om te zeggen dat er zo een herhaling van babyboom komt op ned 2 geloof ik,......... tot laters,........
Nou dat is ook wat. En Natas, zou jij vnadaag niet worden ingeleidt? MELINA VAN HARTE, JE VOORGEVOEL KLOPTE DUS DE HELEHELEHELE TIJD!
Ik had toevallig vanmorgen (of washet nou gisteren) nog gekeken hoe ver melina eigenlijk was. 35 weken meen in.
Melina, VAN HARTE met Evangelos!! Ben erg benieuwd hoe het met de kersverse ouders en zoon gaat. Bizar hoe je gevoel het zo juist kan hebben. Gwen had het ook al voorvoeld en nu Melina! Ik ga met Dees mee: ik wil ab-so-luut nog niet bevallen. Heb me ingesteld op begin december en ook al wordt het best wat zwaarder, in principe zit de buik me niet in de weg.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter Hope43~uitgerekend op 28 november~1e kindje~zoon 7 MEIDEN 10 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 22 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (2) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Debbykoops (13) Natasja (6) - MissyM ((bevallen) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (8 ) - Hope 43 (28 ) AGENDA Natasja1402~22 oktober wordt ingeleid! Debbykoops~ 22 oktober 10.00 uur gyn Barbabintje (Esther)~ 23 oktober 9.20 vk Roelie~23 oktober 11.15 VK Jennie~23 oktober 11.30 VK Jolger~24 oktober 15.10 VK Sammie2~ 24 oktober 16:20 uur VK Serafijntje~24 oktober 16.40 VK Blondie~ 24 oktober 17.00 VK Tari (melanie) 24 oktober 18.30 uur VK ikke1981 25 oktober 15.45 VK Ruby~26 oktober wordt ingeleid! Murmel~26 oktober 16.00 VK Joldeg(Ilse)~ 31 oktober 8.20 uur VK Joldeg(Ilse)~ 1 november 10.50 uur groei-echo 36wkn Murmel~2 november 09.00 VK Murmel~9 november 16.00 VK GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d KYRA~dochter van Esje en Bob~18 oktober EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~ZH~weeen~35w3d
Esje en Bob proficiat met jullie dochter kyra Melina en chris proficiat met jullie zoon Evangelos konstandinos. Geniet allebei van de kraamtijd. Groetjes, Jolanda
Jeetje ben ik even weg is er weer eentje bevallen. Melina en Chris gefeliciteerd met jullie zoon! Hope: dank je voor de mededeling. Heb gelijk de tv aangezet.
Trouwens ben weer goedgekeurd voor 1 week. Frummel zat nog steeds op gemiddeld dus gelukkig niet te groot. Alleen bloeddruk was nog steeds hoog 130/90 maar gyn zei dat dat aan het einde van de zwangerschap vaker voorkomt. En aangezien ik verder geen klachten heb hoef ik me geen zorgen te maken.
Esje en hubbie gefeliciteerd met jullie dochter ! Melina en Chris gefeliciteerd met jullie zoontje! Geniet allemaal lekker van elkaar! Ruby, thanx voor je berichtje op de msn!