nou de pijn is afgezakt.. word hier echt tureluurs van hoor.maar met een beetje geluk ben ik dinsdag gewoon aan de beurt.
Ruby: die kleine heeft nu al zijn eigen wil. Ik hoop dat het van het weekend nog gaat gebeuren. Ik zou daar ook wel knettergek van worden.
Hihihihi , Dit zijn programma's die niet geschikt zijn voor zwangere vrouwen. Had het trouwens vanmiddag ook bij de herhaling van babyboom.
ja hoor, de tranen biggelen over mn wangen... vind dat die amanda zich nog redelijk goed houdt. Ze heeft enorm veel gekregen!
Ik moest al huilen toen ik haar verhaal hoorde. Maar idd vooral toen ze die motor kreeg hield ik het hier niet droog hoor. Jeetje je zal het allemaal maar verliezen door een brand.
Melina, gefeliciteerd met jullie zoon! Esje, gefeliciteerd met jullie dochter! Zo gaat het snel zeg... Hopelijk mag Ruby ook snel.
Wat me niet helemaal duidelijk is.... hebben die mensen nou gebruik gemaakt van die 1000 euro, of is alles gesponsord? Ik zag nl een busje van de trendhopper net staan...
Ze krijgen die 1000 euro maar volgens mij is het meerendeel gesponsord. Ik denk niet dat ik bij de trendhopper een complete kamer gratis mee zou krijgen als ik een zielig verhaal heb.
nee precies, endan een camera meenemen en zeggen... Ja, dit is voor wendy van dijk, echt waar.... pruillipje erbij
hoi hoi even tussen het tv kijken door ,... zeg maar nee, dan krijg je er 2? ik zie 2 nw moedertjes 2 nw wereldburgertjes erbij,..... Melina, gefeliciteerd met jullie zoon! Esje, gefeliciteerd met jullie dochter! zo en ruby ook een beetje bezig? tja ruby als het moet moet het,..... maar zo niet, bewaar het voor mij als kadootje mocht het wel gebeuren, hou je taai en veel sterkte dikke knuffffffffffffffffffff XXX ik ga weer popstar kijken ,..... en dan komt mannetje, dus of ik nog achter de pc kom,..? groetjes en een fijne avond verders
Goedenavond! Eindelijk de spullen voor de vluchtkoffer gepakt Nouja, nog niet alles, maar wat er nog niet inzit, staat in elk geval op een briefje er bovenop! Het kan tenslotte vanaf nu ineens gaan gebeuren! Zojuist ook een begin gemaakt samen met m'n mannetje met het inruimen van de commode, het gaat nog wel eens wat worden! Dit weekend gaan we de rest van de kleine kleertjes wassen, dan kunnen we het definitief inpakken (vluchtkoffer) en opruimen (commode). Is toch een fijn idee als het allemaal af is (en ja, van het virtuele lijstje gestreept mag worden!). Vanmiddag op kraamvisite geweest bij het vriendinnetje dat ruim 8 weken te vroeg was bevallen, ze was eigenlijk vandaag uitgerekend. Het gaat heel goed met de kleine man, hij is nu al bijna 3 kilo! Gek om zo'n kleintje vast te houden, hij leunde op mijn buik en werd ondertussen van onder geschopt Maar wel weer even de beschuit met muisjes kunnen testen, hmmm, wat is dat toch lekker! Ga nu mijn bedje in, genieten van iets op teevee (?) of anders mijn boek! Tot morgen!