Zo, even een marathon van csi-series achter elkaar gekeken van de DVDR. Nu ben ik echt gáááár! Slaap lekker alvast dames en kersverse mama's.... sterkte met de eerste doorwaakte nacht, hihi!
Vind het wel een leuk programma dat van wendy van dijk. Maar ze hebben natuurlijk ook dat pasje en daar krijgen ze veel mee gratis bij winkels e.d.
Esje gefeliciteerd met je dochter Melina gefeliciteerd met je zoon Meer kan ik niet toeveogen, ben kapot Afgelopen nacht nog bij de EHBO geweest want ik heb kaakontsteking. Dacht dat ze me wel iets konden geven of doen, maar niet dus. Advies alleen maar paracetamol. Ga kapot van de pijn
rob belde net om te vragen of hij morgen naar een voetbalwedstrijd mocht.. ik zeg; ja hoor waarom niet hij: misschien breken je vliezen wel
Oh en Maria, bedankt voor je sms'je maar ik had t inderdaad al gelezen en al op gereageerd..hou t maar op hormonen ja, of zwangerschapsdementie
Ik heb Indigo daarstraks even een berichtje gestuurd over het blijde nieuws van Melina en Esje. Als het meezit komt ze morgen weer even online...met haarzelf gaat het nog niet echt lekker, maar dat zal ze waarschijnlijk zelf wel verder toelichten morgen. Ik ga zo m'n bedje opzoeken, heb morgenavond verjaardag van mijn mams die 50 wordt en wil daar zo lag mogelijk van genieten dus probeer vannacht en morgenmiddag even wat extra slaap te pakken... "Spreek jullie morgen" Welterusten allemaal alvast!
nou ik ben even wezen teruglezen,..wat een spannend dagje is het hier geweest zeg,..... wat nu blondie? heb je dat er nu nog bij ook? ging je rit met de vrachtwagen wel door dan? of ook niet? nou sterkte gewenst,..... nou verders heb ik weinig te melden, behalve dat ik erg moe ben en zo mn bedje in duik,.... welterusten allemaal eenuh beentjes toe he
yup, ben wel wezen vrachtwagen. Dacht dat ik van thuiszitten helemaal gek zou worden van de pijn. En is ook zo want ben nu ook weer wakker met een hele zere kaak Ze moeten hier toch wel iets aan kunnen doen begin wanhopig te worden.....
kom op, niet wanhopen hoor! maar ja er moet natuurlijk wel een oplossing komen, als je moet bevallen heb je wel wat anders nodig als pijn van de kaken,.....jeetje alsof de bevalling nog niet genoeg is,..... mag je het ook niet een beetje verdoven? bijv met kruidnagel-olie,..... of iets anders,...... en weten ze wel wat het is?waar het door komt? nou sterkte ermee
en verders,...zie dat jullie het allemaal niet zo laat hebben gemaakt hier,... @jen gefeliciteerd en een fijne verjaardag vandaag {|= verders wil ik iedereen die het wat zwaarder heeft, pijn heeft, de balen heeft of pc arrest, of bezig is met weeen, bevallen of wat dan ook heel veel toi toi toi wensen ,...... hier voor jullie allemaal nou zelf ben ik ook een beetje gaar hoor, wil wel, en moet ook, maar kan gewoon nog amper iets doen hier in huis, helaas,... ik word jarig en doe er niet echt iets aan, maar ja dr komt toch wel wat visite, dus moet ik er nog ff tegenaan,..pfffffff moet er niet aan denken ik heb zo'n last van,.....tja van wat eigenlijk,......van mijn gewrichten denk ik, had al last vd knieen, maar heb nu sinds een tijdje last vd liezen of botten ofzo, misschien wel dat bosneger gevoel waar jullie het over hebben,.... vooral als ik even heb gezeten of gelegen en dan op wil gaan staan,.... soms denk ik, zullen dat die bekken zijn? vergeten aan de vk te vragen maar dit belemmerd me wel in veel dingen hoor,.... dus al is het weekend, ik MOET er tegenaan,..vandaag keuken , helemaal pffffffff incl ramen en gordijnen en kozijnen oven , ijskast etc brrrrrrrrrr maar ja, ben normaal geen klager, dus zal het maar dragen goedenmorgen allemaal
Whahahaah Hope, erg grappig plaatje Goedemorgen meiden Hier opzich wel een redelijke nacht gehad, voel me helemaal stijf enzo, als of ik in de kreukels heb gelegen, hihi Strakjes komt mn oom als het goed is, weer naar de Gamma, dat we daar nog geen korting krijgen is me een raadsel hihi NOg wat kleine dingen doen is het kamertje van Uk. Ohw het bed opmaken en op klossen zetten Boodschappen doen, sjee druk eigeljk nog vandaag. Hope wanneer ben je jarig en wanneer vier je het dan? KAn me voorstellen als je lichaam niet mee werkt dat je eigelijk niet zo zin in hebt, balen! Blondie balen meis dat ze zo weinig voor je kunnen doen zeg, lijkt me idd niet prettig zeg, hopelijk is het wel snel over hoor! Jen gefeliciteerd met je mama, maak er een leuke dag van! Ben erg benieuwd hoe ze de fotoalbum vind! Nou maar weer even aan de koffie
morge ikke,.... ben dinsdag jarig,..... maar uh je zet me nu wel aan het denken ik zou het dus misschien dan naar vrijdag kunnen schuiven ,....... dan heb ik nog ff uitstel ,..... want als ik zeg ik vier het niet , komen ze toch dinsdag ,...........
Goedemorgen allemaal! Hopelijk beetje lekker geslapen hier en daar? @Hope: wanneer ben je precies jarig dan? hihihi grappig plaatje! @Blondie: wat balen dat je zo'n pijn hebt, wel vreemd dat ze er niets aan konden doen, schoonmaken, gerichte pijnstiller etc. Nouja, nog even doorbijten dus (naar woordgrapje sorry ). @Jen: gefelicteerd met je moeder! Vandaag mag ik mn nieuwe autootje ophalen, joepie! ... en dan gaan we 'm meteen volladen bij de Prenatal met de laatste dingetjes (badje e.d.).
das nog eens een luxe murmel, een auto kopen om ff naar de prenatal te kunnen gaan mn verjaardag,..... zie boven je berichtje