Zo gedoucht en wel Nou is niks dat zwangerzijn maar haal de dagen en data's door elkaar, zitten al dagen in mn kop dat mn vaders maandag jarig is, hoe ik er bij kom geen idee, maar is dus een dag later. Had ik al bijna de kaart op de bus gedaan voor hem hihi. Maar dus ook de 23ste Hope! Ja misschien wel handig en voor je gevoel beter om het een paar dagen uit te stellen, kan je nog even wat dingen doen op je gemak. Ohw Murmel eindelijk je tuutttuut, en lekekr shoppen nou jij komt je dag ook wel door denk ik zo
Esje en Bob gefeliciteerd met jullie dochter Kyra!!! geniet ervan Melina gefeliciteerd met jullie zoon Evangelos (mooie en bijzondere naam zeg) Geniet ervan
Meiden wat is hier gebeurt, ben ik even 2 dagen afwezig gaan er twee dames bevallen. Ik heb wel alle pagina's gelezen, maar het is te veel op daar op te reageren, weet dat ik allemaal aan jullie denk en met jullie meeleef. Vraagje aangezien mijn buddy nog aan het bijkomen is, zou iemand anders mij willen sms'en als er nieuws is? Alvast bedankt. Liefs Linda
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007[/b] Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter Hope43~uitgerekend op 28 november~1e kindje~zoon 7 MEIDEN 10 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 22 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (2) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Debbykoops (13) Natasja (6) - MissyM ((bevallen) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (8 ) - Hope 43 (28 ) AGENDA Natasja1402~22 oktober wordt ingeleid! Debbykoops~ 22 oktober 10.00 uur gyn Barbabintje (Esther)~ 23 oktober 9.20 vk Roelie~23 oktober 11.15 VK Jennie~23 oktober 11.30 VK Jolger~24 oktober 15.10 VK Sammie2~ 24 oktober 16:20 uur VK Serafijntje~24 oktober 16.40 VK Blondie~ 24 oktober 17.00 VK Tari (melanie) 24 oktober 18.30 uur VK ikke1981 25 oktober 15.45 VK Ruby~26 oktober wordt ingeleid! Stasia~26 oktober 9:45 gyn Murmel~26 oktober 16.00 VK Joldeg(Ilse)~ 31 oktober 8.20 uur VK Joldeg(Ilse)~ 1 november 10.50 uur groei-echo 36wkn Murmel~2 november 09.00 VK Murmel~9 november 16.00 VK GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d KYRA~dochter van Esje en Bob~18 oktober~ 3320 gram~48 cm~38w EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~ZH~weeen~35w3d
hoi meiden even een ego berichtje van mij Gisterenochtend lekker met mijn moeder samen het huis schoongemaakt. 's middags even naar de stad om een kadootje te kopen, maar dat werd meer. Mijn moeder is voor het eerst in haar leven geslaagd voor twee spijkerbroeken die meteen op maat zijn en was dol gelukkig. Ik heb ook goed geslaagd. Mijn herdenkingssieraad ligt bij de juwelier en kan mooi gemaakt worden voor twee bedeltjes. En toen naar de H&M daar ben ik geslaagd voor: 1 zwarte kniebroek 1 zwart lamswollen vest (want ik ben allergies voor wol) 1 zwart shirt met lange mouwen 1 zwart shirt met witte kringels korte mouw 1 grijs shirt Toen naar de Miss Etam en hier kan ik normaal nooit slagen maar daar geslaagd voor: 1 bruine kniebroek 1 bruin shirt met een barok kraag Ik was aan het einde helemaal kapot en mijn lichaam deed mij heel veel pijn. Maar het is het waard geweest. Het doet mij heel goed dat ik nu weer kleding heb die ik aan kan en niet veel te groot zit of niet meer lekker zit. Ik en mijn moeder waren aan het einde van de dag lekker vrolijk en dat ik ook een keertje goed. Thuis ging ik mijn kleding showen aan mijn mannetje en die kreeg ook een glimlach van oor tot oor. Wat kleding al niet met een mens kan doen he EN DAN EEN BELANGRIJKE VRAAG: IK HEB VEEL LAST VAN DEO VLEKKEN IN MIJN SHIRTS WAT GEBRUIKEN JULLIE VOOR DEO ALS JE GEEN VLEKKEN HEBT? JULLIE KUNNEN MIJ VAST GOED HELPEN einde ego bericht Liefs Linda
Owwww Linda, was je net niet online geweest gisteren?! Sorry, dat heb ik niet doorgehad, was zelf ook af en aan weg. Maar wat een nieuws, he?!
zo, weer thuis.. maar sjonge jonge.. ik zei vorige week nog.. wie is er volgende week vrijdag aan de beurt?? wéér een vrijdag.. pfff en nu lees ik dat Hope dinsdag jarig is.. wie is er dan? Natasja? Ruby? maar als Ruby dinsdag is.. wie is er dan vrijdag a.s.? Dames.. jullie zijn gewaarschuwd!! haha.. Hoe gaat ie verder met de bevallen dames? en met de babies? alles goed? ben benieuwd naar jullie verhalen en foto´s! Gisteren hebben we weer gesprekje gehad met de kinderarts.. hij was anderhalve week weggeweest en zag Mika dinsdag weer voor het eerst en was erg verbaasd hoe hij gegroeid is.. je hebt supermelk zegt ie haha.. Hij weegt nu bijna 2900 gram.. pfff hij is nog niet eens 37 weken dat wordt nog wat.. Ze gaan wéér proberen zuurstof af te bouwen.. en dan maandag weer prikken op CO2.. hoop dat het nu eindelijk eens een keer goed gaat en blijft! Dan mag hij snel naar een wiegje, en dan kan het nog wel eens heel snel gaan.. De kinderarts zegt ook, hij ligt eigenlijk boven zijn stand nu.. maar tis net dat laatste zetje dattie blijkbaar nog nodig heeft.. en hij is ook beetje verkouden.. dus da´s ook weer niet bevorderlijk.. Nog weer even een leuk kiekje. Heb ik af laten drukken voor mijn mams verjaardag gisteren.. zo leuk hihi.. om een ieders dag weer op te vrolijken en door de laatste loodjes te helpen.. hier een vrolijk gezichtje!
Goedemorgen dames. Linda, de naam van de baby van Melina is idd mooi. Maar er staat me iets van bij dat ze liever een andere naam had gekozen. Ze moest hem nu verplicht vernoemen naar haar schoonvader. Tegen deovlekken. Je zou speciale deo kunnen gebruiken, is vloeibaar spul en dat hoef je maar eens in de zoveel dagen op te doen. Werkt als een trein maar is super sterk spul. (Rob had dat gebruikt en was 2 dagen later gaan sporten en alles was bezweet behalve zn oksels ) Het heet odo* (nogwat).
Mijn dinnetje is naar het ziekenhuis, ze gaan de weeen opwekken omdat ze 24/u na het breken van de vliezen nog geen weeen heeft gehad.
Ik gebruik Rexona Crystal aqua (of iets wat erop lijkt) vind het ideaal.. tegen witte strepen en een lekker fris geurtje! weet natuurlijk van wat voor geurtjes jij houd..
goedemorgen meiden, oooh hope is dinsdag jarig,alvast gefeliciteerd. maar nou weet ik dus zeker dat het niet doorzet en dat ik dinsdag ingeleid word.aangezien we hier allemaal op verjaardagen bevallen. linda fijn dat je geslaagd bent,ik ga dat na de bevalling ook doen dus.ff lekker shoppen.weer gewoon normale kleding kopen.pfff ben die stomme broeken ook echt beu. ff koffie pakken
Goedemorgen ladies! Hier weer een onderbroken nacht gehad, maar gelukkig nog wel wat uurtjes slaap kunnen pakken. Ben meteen maar even in bad gegaan voor de stijve beentjes en rug.... Schoonouwelui komen vandaag weer, spontaan uit zichzelf om Erwin te helpen de voortuin af te maken! Ik kan dan mooi met schoonmoeders de boodschapjes inslaan en dan doe ik vanmiddag ff helemaal niks, alleen lekker tutten aan mezelf. Haartjes verven, nageltjes doen (die zijn er overigens vorige week al na 1 dag afgevallen) kleren klaarleggen voor het grote feest en verder lekker op mijn gemakkie doen! Heerlijk ben er wel even aan toe nu.......... Ik probeer straks nog ff online te verschijnen ! Fijne dag allemaal!
Hey Gwen wat een geweldige foto van jullie ventje! Hij ziet er erg tevreden uit! Hoop dat jullie maandag goed nieuws krijgen en dat hij snel van de zuurstof af kan en in een wiegje mag!
Jen, ik heb al sinds april geen acrylnagels meer. Ik had ze voor de bruiloft laten opzetten, maar nog voordat ik ging trouwen lagen ze er al af. Dus even vastgeplakt en na de bruiloft alles erafgetrokken. Als straks de baby er is laat ik ze wel weer zetten. Haren verven durf ik niet, doe ik ook na de bevalling.