November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    digitale aangifte programma werkt niet

2. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Mogge allemaal,

Hier weer een beroerde nacht gehad voor de verandering. Vandaag zal er niet veel gebeuren. Maar Ibrahim is lekker vrij dus ben gelukkig niet alleen.

Linda: ik weet dat ze van dove ook een deo hebben die geen strepen in je kleding achterlaat maar hoe die heet weet ik even niet meer.

Muriel: Lekker hoor vandaag je nieuwe auto halen. Veel plezier.

Gwen: Wat een ontzettend mooi ventje heb je toch.

Ik ga nog even een klein beetje opruimen.

3. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    De kraamzorg heeft hier helemaal niet over huishouden gehad. Alleen over verzorging van moeder en kind. Ik krijg in principe 44 uur over 7 dagen, dus ik neem aan dat er ook wel wat licht schoonmaakwerk bij zit. Zal de brochure nog wel even bekijken die ik heb gekregen.

Maria, sterkte met de afwikkeling van de schade van de tuut van je papa.

Die vriendin van mij heeft het trouwens zwaar te verduren op het moment. Ze moet natuurlijk rust houden, wat al niet makkelijk is. En nu verdenkt de vlos dat ze teveel vruchtwater heeft, dus maandag moet ze naar de gyn voor extra controle. Dan krijgt ze ook de uitslag van de toxoplasmose kweek die ze hebben gezet. Uit een van de standaardcontroles toen ze in het zkh las, bleek namelijk een toxo-besmetting en die hebben ze dus op kweek gezet om te zien of de besmetting dateert van voor de zwangerschap of gedurende. En alsof dat allemaal niet genoeg is, is haar papa gisteren met hoge koorts opgenomen in het zkh.

Ik vind het zo ontzettend naar voor haar allemaal. Ze kan absoluut niet genieten van het zwanger zijn en ik flierefluit er als het ware zo doorheen. Niet eerlijk.

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Dat is inderdaad wel even zuur Esther. Hopelijk komt er iets positiefs uit die kweek.

5. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    zo ff een koffie break [​IMG]

mannetje is net naar beverwijk vertrokken, hij wou nw nikes halen die we vorige week daar hebben gezien,,,
    tevens gaat ie toch maar de blauwe verduisteringsgordijnen met de beertjes ophalen, dan gebruik ik de gele die er nu hangt wel voor onze slaapkamer :)

ik heb ff een break, ben aan de sop vd keuken begonnen, en als je eenmaal bezig bent, valt het wel mee,..maar ja wel af en toe ff stoppen,..... haha lijk wel een oud wijf,......

nou gwen wat een moppie , wat kijkt ie glimlachend zeg,.... :)
    voldaan ;)

nou natasja en ruby , ik vind het niet erg hoor om 2 baby's voor mijn verjaardag te krijgen :)
    dus maak er samen desnoods een wedstrijdje van, wie het eerste mijn kadootje geeft :)
    heeft natasja ook ff de tijd om uit te rusten vd verjaardag morgen ;)

oeps mn koffie staat nog in de keuken ,....

6. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    nou barbabintje, wat een shit heeft die vriendin,.....
    wat dat betreft voel ik me wel gezegend ,.....
    op een enkel kwaaltje na,....

7. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Esther das idd niet eerlijk. Laten we hopen dat die test positief uitpakt.

Ik ga hier even douchen. Zit hier nog steeds in pyjama :oops:

8. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Kep weer een paar buikfoto's in mijn album geplaatst....;)

Ik hoop dat het nog lukt om een fotosessie bij de fotograaf te doen, want afgelopen donderdag ging 'ie (weer) niet door :(

9. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    De mannen zijn trouwens hier begonnen met tegelen en alle spullen voor de badkamer zijn zowaar binnen :D

10. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    mooie buik Esther!
    wat vervelend voor je vriendin zeg.. soms denk je wel eens.. hoeveel kan een mens hebben he.. alle ellende op één hoop..

11. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Inderdaad vervelend voor je vriendin Esther! Bij zulke verhalen voel je je altijd wel gezegend met je 'normale' kwaaltjes...

Wat een mooi ventje is Mika toch! Hij ligt gewoon al te glimlachen! En wat fijn dat de kinderarts zo positief was.

Ik heb echt geen last van nesteldrang. Heb nog een paar klussen liggen, maar ik kan me er echt niet toe zetten. Bij mij zal de baby dus nog wel even blijven hangen.

Ik wilde vanochtend eens even lekker uitslapen, maar ik kan helemaal niet meer lang liggen. Kreeg echt onwijs last van m'n heupen en schouders, dus de laatste 'verweek-sprint' is wel ingezet geloof ik. Jammer, was ik weer om 7 uur wakker! Wel fijn voor Harmen, mag hij weer uitslapen in het weekend.

Natasja, je niet te druk maken hoor (makkelijk praten he?)! Het lijkt me echt wel gek dat je weet dat je over twee (of in ieder geval drie) dagen je baby in je armen houdt.

12. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    oooeeff was net ff gaan liggen.de rugpijn komt weer opzetten.en verloor net weer een klodder slijm (sorry voor de details)hoop echt dat het nu doorzet.

13. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Kort berichtje vanuit hier:
    we gaan zo even naar het westen om opa en oma op te zoeken, vind het nog steeds zo zielig dat het donderdag allemaal misgelopen is! Meteen bij mijn vader langs, die gaat maandag weer een weekje met vakantie.
    De wasjes hangen aan de lijn, het huis is gestofzuigd (door m'n mannetje :oops: ) en de boodschappen zijn binnen, het heerlijke weekendje kan beginnen!
    Probeer vanavond laat of anders morgen meer te reageren!

Jen: veel plezier vanavond!

Als er voor dinsdag al 2 bevallingen staan, wie blijft er dan over voor de volle maan op vrijdag?

Ruby: ik duim voor je dat het doorzet! Zet ' m op!

14. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ow Ruby.. spannend!

15. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ruby: kom op meid. Ik hoop dat het nu doorzet.

16. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Even kort berichtje van mij: hier vreselijk druk de nesteldrang heeft echt in volle hevigheid toegeslagen...niet normaal meer zeg....
    Ik kom snel weer bijlezen en reageren, Ruby succes meis hoop dat het doorzet :D
    Als de nesteldrang een indicator is voor het spoedig bevallen dan kan het hier nooit lang meer duren ik lijk wel gestoord :D
    xxx Roelie

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Hoi Dames,

Zooo wat een dag haha, ben nu even thuis maar lig nog in het ziekenhuis, maandag horen we wanneer we eruit mogen :D

Het verhaal ff kort want ik moet zo weer weg!

Donderdagvond nog lekker uit eten geweest was om 00:00 thuis heerlijk gegeten en niks gemerkt! Lekker geslapen, en toen werd ik om 5 uur wakker om om te plassen. Na het plassen ineens vocht verlies (ik dacht nog hé verdorrie weer ik wil slapen) maar goed gewoon weer slijm hoor, maar wel ineens buik krampen. Na terug proberen te gaan slapen en weer staan en weer zitten deed het toch wel erg veel pijn. Om half 7 de verloskundige gebeld dat het wel erg pijn deed, maar goed ze kwam weer met voorweeen maar om me gerust te stellen zou ze wel even langskomen. Toen ze om 7 uur kwam en even ging kijken had ik al 5 cm ontsluiting en moesten we snel naar het ziekenhuis...

In het ziekenhuis vroeg ik nog om een ruggeprik ofzo, maar ik had al 8 cm ontsluiting..dus het kon niet meer!

Om 11:00 was hij er al :)

Ben superblij en supertrots, hij doet het hardstikke goed. Nou snel meer!

18. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nee, weer loos alarm volgens mij.

grrr het zakt gewoon weer weg.

net boodschappen gaan doen,niet echt een succes.

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    me vliezen zijn dus in het ziekenhuis pas gebroken!

ADVIES: Luister dus altijd naar je eigen onzin, ik liep al vanaf maandag met slijm verlies en twijfels, ik voelde het gewoon (in het begin was ik al bang natuurlijk voor prematuur) maar je voelt het denk ik....(als ervaren mama :p )

20. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Jeetje Missym dat noem je pas een snelle bevalling. Zo'n bevalling wil ik ook. Fijn dat het met Evan allemaal goed gaat. Geniet er lekker van en tot snel.

Deel Deze Pagina