Dat is voorspoedig gegaan, Melina! Hoe gaat het met jou en Chris? Zitten jullie op een mooie wolk? Mooi ventje trouwens op de foto die je hebt per mail hebt verstuurd **smelt**
ja melina zeker een mooi ventje. hoop voor je dat je maandag toch wel naar huis mag. en een erg vlotte bevalling,denk dat iedereen daar wel voor tekent om het zo te mogen doen.
Zo...de bloeddruk is weer aan het zakken, dus goed nieuws! En dat geeft mij de gelegenheid om mooi even bij te lezen en bij te praten . Ruby -> wat vervelend zeg voor je! Ik hoop dat de baby zich dit weekend spontaan aandient en anders weet je dat het dinsdag komt...! Heel veel sterkte in ieder geval en ik denk aan je <<<knuffel>>> Blondie -> wat vervelend zeg een kaakontsteking! En balen dat ze dan niets kunnen geven omdat je zwanger bent! Heel veel beterschap! Jen -> gefeliciteerd met je moeders verjaardag! Geniet van het feestje. Hope -> hahaha, dat plaatje! Kom niet meer bij, rol bijna uit bed Murmel -> heerlijk je auto ophalen en lekker shoppen! Heel veel plezier! Linda -> wat heerlijk om te horen dat je zo'n fijne dag hebt gehad met je moeder en dat jullie lekker hebben gelachen! En nog geslaagd voor een heleboel kleren ook. Ik kan ook heel gelukkig worden als ik geslaagd ben en dan even show voor Arnoud en dat hij dan ook helemaal gaat smilen . Heerlijk! Gwendolyne -> wat een schattige en mooie foto! Als ik dat zo zie, dan geeft mij weer moed om door te gaan met mijn bedrust! Ik weet waar ik het voor doe! En ik hoop voor jullie dat hij snel genoeg opknapt en snel naar huis mag! Denk aan jullie <<<knuffel>>> Maria -> wat vervelend voor je vader zeg! Succes met alles regelen! Esther -> wat vervelend van je vriendin zeg! Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen! Mooie foto's trouwens van je buik! En vind je het niet vervelend dat ze de badkamer gaan verbouwen? Ik zou daar nu niet meer tegen kunnen! Roelie -> het zou toch wat zijn als het bij jou ook uitkomt, dat de nesteldrang een teken is dat je gaat bevallen . MissyM -> gelijk heb je hoor dat je naar je eigen lichaam moet luisteren! Dat heb ik ook altijd geleerd en ik houd me er ook aan! Wel fijn dat het allemaal zo snel is gegaan en hopelijk mogen jullie snel naar huis! Foto's per mail verstuurd? Niets gezien..kan iemand de foto's ook naar mij sturen? Wat een verschil zit er toch tussen die kraamzorg! Ik krijg 40 uren verdeeld over 8 dagen. En ze maken in principe de slaapkamer, de babykamer en de badkamer schoon. En een wasje. En natuurlijk verzorging van moeder en kind. Tip voor de vluchtkoffer: pak hem op tijd in! Ik was, toen ik woensdag onverwacht werd opgenomen, blij dat we een koffer thuis hadden staan. Op die manier hoefde Arnoud niet nog eens alle spullen bij elkaar te zoeken . Nou..ik ga weer even rusten. Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte van het verdere verloop! Dinsdagochtend moeten we weer naar het ziekenhuis, naar de gynaecoloog en weer bloed laten prikken. En dan horen we misschien hoe nu verder, ik denk dat de bedrust blijft, want het helpt gelukkig wel! Dames, heel veel plezier en degene die aan het "rommelen" zijn, heel veel succes! Liefs, Debby
Neuh ik geniet niet echt van het verbouwen nu, maar het resultaat strakjes mag er zijn. Daar trek ik me aan op In mijn album een foto van mijn bad nu
Nou idd.. heerlijk zo´n snelle bevalling! Ik hoop er een eventuele volgende keer ook geen 20 uur meer over te doen hoor hihi.. maar voor 6 uurtjes teken ik zeker! en wat een knapperd idd! Ruby, misschien als je het even loslaat dat het doorzet.. als je erop wacht komt ie niet zeggen ze.. dus denk.. ik hoop dat je nog een paar weken op je laat wachten en dan misschien.. voila! hihi.. Och Roelie, de nesteldrang.. toch maar mijn mobiel goed in de gaten houden hihi..
Hahaha ik zie dat melina al weer ff online is geweest Maar kreeg nog een sms van haar, zal deze ff plaatsen: Extra info: 48 cm hij doet het erg goed, geen couveuse, zelf temp houden, 20 cl drinken. Maandag horen we zelfs wanneer we weg mogen! Ik geen hechtingen, alleen een schaafwond en mocht blijven voor hem. Plassen doet wel pijn zeg! De bevalling viel me erg mee, 6 uurtjes en ben stapel verliefd, al is het nog erg wennen!
nog ff snel (ik ga zo weg en ben vannacht pas weer thuis) Natasja, succes morgen! En wellicht zie ik je nog ff.. als je nog support nodig hebt.. ik ben er toch al.. en ow.. alvast gefeliciteerd met Anouk! (oh oh.. wéér een verjaardag.. wie is er morgen al aan de beurt?)
Hoi meiden, ik kom me ook ff melden. Heb al een paar dagen enorme buikpijn en vannacht gewoon weer niet geslapen, ook door de buikpijn, word er echt gestoord van. Was echt ff bang dat ik ook veel te vroeg zou gaan beginnen, hou beebje toch liever nog een paar weekjes bij me. Sorry dat ik dus de afgelopen dagen amper reageer, lang zitten doet teveel pijn aan buik. Liefs en fijn weekend allemaal Ilse PS Gwen, wat een prachtzoon heb je zeg! wow!
@ melina: echt een super knapperd zeg Verder hier niet veel te melden, kaakpijn wordt niet minder en als het maandag nog niet weg is ga ik eisen dat ze er iets aan doen
mijn dinnetje heeft al vanaf 1 uur vanmiddag 4cm ontsluiting.. schiet dus niet op... Rob heeft net haar man gesproken en hij denkt dat het gaat uitdraaien op een keizersnee
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter Hope43~uitgerekend op 28 november~1e kindje~zoon 7 MEIDEN 10 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 22 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (2) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Debbykoops (13) Natasja (6) - MissyM ((bevallen) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (8 ) - Hope 43 (28 ) AGENDA Natasja1402~22 oktober wordt ingeleid! Debbykoops~ 22 oktober 10.00 uur gyn Barbabintje (Esther)~ 23 oktober 9.20 vk Roelie~23 oktober 11.15 VK Jennie~23 oktober 11.30 VK Jolger~24 oktober 15.10 VK Sammie2~ 24 oktober 16:20 uur VK Serafijntje~24 oktober 16.40 VK Blondie~ 24 oktober 17.00 VK Tari (melanie) 24 oktober 18.30 uur VK ikke1981 25 oktober 15.45 VK Ruby~26 oktober wordt ingeleid! Stasia~26 oktober 9:45 gyn Murmel~26 oktober 16.00 VK Joldeg(Ilse)~ 31 oktober 8.20 uur VK Joldeg(Ilse)~ 1 november 10.50 uur groei-echo 36wkn Murmel~2 november 09.00 VK Murmel~9 november 16.00 VK GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d KYRA~dochter van Esje en Bob~ 18 oktober ~ 3320 gram~48 cm~38w EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d
Auw kreun steun piep.... Wat kan een mens moe zijn en een lijf zeer doen maar het blinkt en glimt hier wel Heb me zalig uitgeleefd in de babykamer, bedje en kinderwagen opgemaakt (kon het niet laten ) dus wat mij betreft mag beeb wel komen ik ben het zwanger zijn he-le-maal zat Was er morgen niet iemand jarig? Ik begin vannacht gewoon spontaan goed ik mag vast wel ff voordringen Maar serieus, kans is groot dat deze tot 41 weken blijft zitten maar ik ben het zwanger zijn wel erg zat momenteel, mijn buik begint me echt in de weg te zitten en als je gewend ben om altijd bezig te zijn en alles alleen te kunnen valt het vies tegen als je ineens een bejaardentempo moet aannemen... We zien wel wanneer beeb komt Ik ga nu lekker met al mijn mannen op de bank kruipen en relaxen, morgen lees ik ff goed bij! xxx Roelie
Hallo Lady's Vandaag helaas niet zo gelopen zoals de planning, wat is nieuw he hihi Mn oom is wel geweest vandaag, maar die kwam al aan met een migrainne koppie, maar hij moest en zou mee naar de Gamma de eigenwijs, dus spullen gehaald en toen is hij lekker naar huis gegaan en is zijn bed ingedoken. Mn tante was ook op visite dus lekker kunnen bij kletsen. Dus uit eindelijk ben ik pas tegen 3 uur boodschappen gaan doen, natuurlijk mis ik de bus en toen de andere kwam was hij stampus vol, erg fijn. Maar goed boodschappen zijn binnen. We hebben sinds vandaag een frituurpas en ja die moest uitgeprobeerd worden dus lekker aan de friet gezeten, jummie. Verder heeft piet het huis opgeruimd, en ik lui op de bank gehangen. Piet wil dat ik voortaan in de middag ga rusten, snap het aan de ene kant wel maar aan de andere kant in de middag voel ik me tot nu toe op me best eigelijk. Maar goed we zullen zien. Voor morgen heb ik een werp verbod want er is f1 Zo een verscchrikkelijk aso ego berichtje van mij hihi
Gwen wat een ontzettend mooi ventje hebben jullie zeg. Ik hoop dat het goed gaat met het afbouwen van de zuurstof Natasja succes met alle spanningen en toi toi toi voor maandag cq dinsdag Ruby ik wil dat je weet dat ik ontzettend met je mee leef. Ik hoop dat vanavond of morgen nog doorzet op de natuurlijke manier en anders dinsdag. Echt meid ik denk aan je. Esther wat een mooie buik foto's zeg. Op je buik mag je trots zijn Wat vervelend voor je vriendin ik hoop dat ze het een beetje trekt.
Ik ben haar buddy maar heb niks gehoord. Ik denk gewoon een drukke dag gehad ofzo. Maar mocht ik wat horen laat ik het natuurlijk gelijk weten. Ik ga lekker met mijn ventje gezellig op de bank tv kijken. Spreek jullie morgen wel weer.