Heeee ik duik nog even op in de avond! (Te) druk dagje vandaag.... Zie dat er gelukkig van onze club niemand is bevallen vandaag, haha. @Maria, fijn voor je vriendin dat het ineens heeft doorgezet! @Esther: jemig, jouw vriendinnetje zit het ECHT niet mee zeg, vreselijk sneu, zo valt er niet bepaald te genieten, nee Prachtige badkamer is het geworden zeg, :lol;, zo te zien bijna klaar! @Melina: jeetje wat een heerlijk snelle bevalling en nog bijna zonder schade voor jou ook, hartstikke goed gedaan! Ik duim dat jullie die kleine vent gauw mee naar huis kunnen nemen! Hij mag er ook wel wezen zeg, schattig! @Gwen: wat een vrolijke foto van Mika, super!
Pfoe, ik ga zelf zo naar bed denk ik, want ben echt OP! Vanmorgen eerst auto opgehaald en natuurlijk meteen een ritje gemaakt. Hij rijdt heerlijk. Vervolgens naar de Prenatal voor de laatste babyspullen (voorlopig) en naar de Perry voor een sporty outfit in bed voor na de bevalling, als ik mn bezoek ga ontvangen, haha. Daarna even samen met Wim geluncht. Gauw boodschappen gedaan en daarna alweer de stad in. Met 5 vriendinnetjes naar de film geweest (middagvoorstelling) 'Alles is Liefde'. Geweldige feel-good film, echt een aanrader. Alleen werkten de hormonen niet echt mee, zat overal lekker over mee te janken (geluksmomenten hoor, geen verdriet). En toen nog uit eten met zn allen. Nu heb ik echt een houten kont en pijn in mn rug... OUD wijf.... hihi!
nou ik ben ook op, genoeg voor vandaag,.. ik kom alleen ff langs om natasja voor morgen heel veel succes toe te wensen,........ hou je sterk en doe je werk en ruby in het geval je ook aan de slag gaat toi toi toi,........ al verwacht ik nog steeds 2 verjaardagkaootjes hoor succes allebei,.. en de rest wil ik een fijne , rustige nacht toewensen,...... en een hele fijne rustige zondag ,... truste,....... oogjes dicht en beentjes bij elkaar,....... tenzij je natasja of ruby heet
oeps ow nee, tis morgen pas zondag ,..haha sorry , nou natasja dan een fijne verjaardag,.... zie je wel het is bedtijd
hier ook nog niks,alles is weer afgezakt. pfff heb weer eens oorlog in de lounge onder het topic babyboom.voel me zwaar aangevallen gaat toch over mijn zus indirect.
tja zit ik dan weer, op de bank met mn deken, boos te zijn dat ik niet slaap. Piet die kan ik wel wurgen die bleef snurken, en de bovenburen hebben een droger met een ratel aanstaan, goed voor de nachtrust Ben maar kwaad mn bed uit gegaan, gevolg harde buiken, bah. Kopje thee erbij, katten om me heen, lekker onder de deken en genieten van de stilte Hopelijk strakjes nog in slaap vallen op de bank dan maar Stond nu me bedje maar al klaar in de woonkamer, daar waren we vandaag niet aan toe gekomen.
@ maria, fijn dat de bevalling van je vriendin ineens wel heft doorgezet @ Ikke: hoop dat je n wel de slaap hebt kunnen vatten
morge blondie, ook alweer wakker? van de pijn? nou ik was het laatste uur, al 4 x plassen, en kreeg toen honger, nou ja dan maar eruit, want met honger slapen? maar ja, we hebben vandaag genoeg te doen, dus ik blijf er maar uit,....
ik zit trouwens vol met vragen de laatste tijd, maar vanmorgen, toen ik wakker werd, spookte er weer vragen door mijn hoofd,.. vandaar dat ik hem maar hier neerzet,.. wat geven jullie aan de VK en KV ? indien jullie uberhaubt wat geven dan,..... daar ben ik reuze benieuwd naar ,.... ik heb trouwens gisteren toch maar het gele rolgordijn voor een blauwe met beertjes vervangen haha heb nu vd derde x veranderd, maar ja toen manlief gisteren naar beverwijk moest, kon ik het niet laten hem nog ff te laten kijken of ze hem nog hadden ,.. en ja hoor, dus die hangt nu te pronken,.. het kamertje nu wel heeeeeel blauw foto's volgen nog ,...... nou ik ga er weer van tussen, ff wat lezen , heb weer leuke groeiboekjes, kraamtijdboekjes etc..... straks weer aan de slag,...... helaas,....maar ja kan er nu niet meer onderuit
ow morgen paste net mn berichtje aan en wou er vandoor gaan omdat er niemand was ,... maar uh je geeft dus niets, tja ik weet het dus niet, ik weet wel dat ze ervoor betaald worden , en ik weet ook wel dat het ons zelf ook 3, 60 per uur kost, maar ja toch twijfel ik nog wel, omdat ik denk dat je in de kraamtijd wel een band krijgt door de baby
ja denk het wel toch? vandaar het woord indalen,... het babietje (haha raar zo) zakt tot aan je schaambeentje toch,.. eerst daalt ie naar je bekkenholte, en dan tot voor het gat waar ie uit moet,...... en tja volgens mij gebeurd dit wel altijd,.... maar ja misschien niet als het kindje anders ligt,.......en je anders gaat bevallen,....
oeps , zie nu dat ik je vraag niet goed gelezen heb maar uh denk het trouwens van niet,..... want als je baby zakt, zal daar denk ik weinig plaats voor zijn,.. onze buik krijgt gelukkig van boven dan weer wat ruimte, lijkt me wel lekker zeg, om van dat volle gevoel af te zijn,... maar ja aan de andere kant,.........om je baby naar beneden te laten zakken zal idd wel buik nodig zijn daar haha leuke vraag, maar het juiste antwoord kan ik je niet echt geven beter aan de mama's vragen