November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Tuurlijk ben jij inleidbaar.
    En als het niet dinsdag is dan kom ik gewoon woensdag.
    Mits ik zelf lig te bevallen, maar dan lig ik gewoon in een van de kamers naast je :)

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Zou het helpen? Als ik met alle kracht van de wereld nu als een gek begin te persen :) Zou wel een primeur zijn :)

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :thumup: ! GEFELICITEERD ! :thumup:

4. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    zullen we dat doen maria? we gaan gewoon tegelijk bevallen en dan daarna bij elkaar op de kamer.

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Owja, dat lijkt me een goed plan Ruby.
    Ik heb vanmorgen pannekoeken op. Dan werk ik morgen wat ananassen weg. En wie weet kan ik dinsdag ook beginnen.

6. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    pannenkoeken? werkt dat ook?

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Je zou eens weten wat er allemaal op internet staan.

* een paar keer per dag een uur je borsten masseren
    * wonderolie drinken
    * met blote voeten over het gras lopen
    * ananasharten eten
    * pannenkoeken met stroop eten
    ja ja het zou allemaal moeten werken

8. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    lees maar eens :)

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    en mijn schoonzus zei dat bij haar had geholpen dat ze ging springen

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
  11. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    dat klopt..
    maar vriendin van me is ingeleid om 10:00 uur en 's avonds nog geen weeen.. hebben ze een bed ernaast gezet voor haar man.. uiteindelijk zijn de weeen 's nachts op gang gekomen en is ze om 06:00 bevallen..

12. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    pffff hoop echt dat ze me niet zolang laten liggen.

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nee joh, Ruby, die kleine van jou wil veel te graag de wereld zien, die komt wel als ie 'gekieteld' wordt, hoor!

Pfffff wel spannend de komende 2 dagen met jou en Natasja!

14. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    we gaan er van uit dat het NIET zo lang gaat duren bij jou! wie weet komt ie morgen al wel zichzelf melden! wel spannend nu hoor zo.. kan het niet laten om hier te blijven gluren!

Hoe gaat ie eigenlijk met Melina? iemand contact met haar? En heeft iemand haar adres voor een kaartje?

En Esje? Ook niets meer vernomen na de bevalling..

15. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Natasja ik wilde je even veel sterkte, liefde en kracht toewensen voor morgen. Ik zal aan je denken.

Sorry dat ik je vergeten ben te feliciteren, maar bij deze.;)

Liefs Linda

16. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Gwen wat ontzettend goed nieuws kom jij ons brengen dat Mika naar zijn wiegje mag. Nu hopen dat het zuurstofgehalte goed is in zijn bloed. Ik ben trots op jullie hoe jullie het doen. De tijd gaat inderdaad heel erg en ik hoop dat de tijd ook snel komt dat jullie in alle rust thuis met zijn drie'tjes kunnen zijn.

Liefs Linda

17. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Ruby ook jouw wil ik heel veel sterkte, liefde en kracht wensen. Ik hoop dat alles snel gaat en dat je je zoontje snel in je armen kunt houden

18. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    @ Maria: ja daar in de outlet heb je leuke dingen! Heee jullie hebben een wii, ik vind dat zo'n lachen ding!

@ Ruby: maak je geen zorgen, het komt vast helemaal goed. het is in ieder geval beter dan NOG langer moeten.

Ik begin serieus te twijfelen of ik wel in het ziekenhuis wil bevallen. Ik wilde het voornamelijk vor de ruggenrpik, maar dat klinkt allemaal niet zo fijn. blaaskatheter, uren wachten tot de persdrang weer terugkomt, pas na een paar uur weer kunnen lopen en zelfst. plassen. De ruggenrpik krijg je inde recovery, daar mag je man niet mee, en daar moet je een uur blijven. het kan zijn dat je moet wachten of er geen kunt krijgen. En dan krijg je alleen maar brood, flesvoeding zelf meenemen (die rondleidster wist niet eens wel merk flesvoeding ze gaven daar) En dan mocht je wel in bad, maar er is 1 bad(kamer) voor 6 verloskamers! Kan ik misschien net zo goed in mijn eigen huisje bevallen, met privébad. ben binnen 5 min in het ziekenhuis, woon er 3 km vandaan.

19. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

hoi peetje de dingen die jij schrijft over de ruggeprik komen mij niet bekend in de oren en ik heb er toch echt een gehad. Ik denk dat het per ziekenhuis ook verschillend is. Het is fijn als je echt niet meer kan. Op eigen kracht heeft ook iets heel moois

20. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    heey peetje flesvoeding kreeg ik gewoon daar friso.

Deel Deze Pagina