November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Pfoe, het rommelt vanavond ineens behoorlijk bij mij in de buik.

Miepje was ver-schrik-ke-lijk druk en daarna kreeg ik keiharde buiken en een paar fikse krampaanvallen onderin mn buik. Auwauwauwauw.... echt NIET leuk.

Als dit nog zo'n 5 weken doorgaat word ik echt NIET blij!

2. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    lieve mensen ik hoopte nog ff te komen klessenbessen, maar het gaat er niet van komen, dus wil ik via deze weg alvast natasja heel veel sterkte en succes voor morgen wensen,.....
    toi toi toi,.......morgen heb je je kindje waarschijnlijk in je armen,..
    geniet er maar van mammie :)

ruby al moet je nog een dagje extra wachten, voor de zekerheid ook alvast een toi toi toi, in het geval je toch morgen onverwachts aan de baar gaat ;)

verders iedereen, truste voor latersssssssssssssssss,..
    ik duik de bank op, tv aan en vroeg naar bed straks, morgen een drukken dag :)

hoeveel bosnegers kan een mens hebben eigenlijk? heb het gevoel dat ik een heel dorp over mij heen heb gehad :D :rolleyes: :oops:

3. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Dank je wel lieverd, je berichtje zet een enorme glimlach op mijn gezicht :D Nadat ik het forum op ben gegaan allerlei berichten te lezen (kan ik beter niet doen :) ) Ik ga nu afsluiten....

Liefs,
    Natasja

4. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik vind idd ook dat we straks met z'n allen naar de novembermama's gaan. Wat Ruby al zegt ik heb ook niets met de oktobermama's dus mocht ik in oktober bevallen ga ik toch lekker naar de novembermama's toe.

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Murmel je zei vanochtend nog tegen me dat ik nog niet aan de beurt ben en nu ga jij beginnen? Das niet de afspraak he ;) :)

6. Niet meer actief

Oeh herkenbaar Muriel, zo is het hier vandaag en gisteren ook al. Ene moment is m'n 'onderbuik' keihard en mn 'bovenbuik' gewoon flexibel en een half uur later is t andersom. Lijkt af en toe echt alsof ik 2 voetballen heb ingeslikt ofzo...of eentje die telkens van plaats verwisseld. En pijn dat t doet. Nouja, nog een paar weken, maar als t op deze manier gaat...auwwww ;)

7. Niet meer actief

Natasja, heel veel sterkte morgen! Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt en dat je snel je ukkie in je armen kunt houden!

You go girl!

8. Niet meer actief

Ik ga nu even Hart van Nederland kijken, komt zo onderdeel over ADHD, ze hebben mn vriendin en haar kids (en haar man) gevolgd. Maf, zag net al voorstukje van de kids, grappig..die ken ik! :)

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hihi, je hebt gelijk ;)
    Maarre.... was ook nog niks van plan hoor, haha! Beloofd!

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Natasja: TOI TOI TOI voor morgen! Spannend en gaaf tegelijk! Geniet ervan en heel veel succes en hou ons op de hoogte xx !

11. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Dames,

Ik ga afsluiten hier. Lekker naar bedje toe. Spreek jullie morgen weer. Truste allemaal.

12. Niet meer actief

Ik ben mn bedje maar weer uit gekomen, beeb is nog steeds aan t stuiteren, word er zó onrustig van...

13. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hier nog steeds wakker.

er rommelt van alles daarbinnen,maar niet dat het doorzet.
    en de zenuwen zijn ook flink aanwezig.

natasja veel succes morgen.hoop dat het een snelle makkelijke bevalling word.

14. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    hoi allemaal,
    mijn voorgevoel klopte dus niet 8) Harry zit er nog steeds in.
    Hier ook pijn maar alleen maar van die stomme kaak., al de zwangerschapskwaaltjes vallen erbij in het niet.
    Zo gauw het ochtend is ga ik maar naar de huisarts, kijken wat die eraan wil doen (als ie iets kan doen :rolleyes: )

Natas en Ruby succes

(de rest is niet meer blijven hangen in mijn hoofd dus reageer maar even niet :oops: )

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook al weer wakker, maar ja niet zo raar, eerste nacht in de woonkamer slapen en het bed op klossen en 4 katten om me heen. Dus erg wennen.
    Zit nu even wat te eten, kreeg een knor maag, en aan een kopje thee en dan denk ik zo weer proberen te slapen.

Blondie meis lijkt em dat verschrikkelijk zeg die pijn in je kaak, de ha gaat er maar lekker wat aan doen, niet eerder daar weg gaan dan hij wat voor je wil doen hoor! Je moet nog even en met pijn in je kaak is het niet makkelijker

Ruby en Ilse hopelijk hebben jullie nog een beetje kunnen slapen?

Ik ga even verder neuzen op het forum

16. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    morge :D

ik kom maar ff kieken of er nog ochtendmensen zijn ,..hihi
    maar uh nee hoor, ik zat aan natasja te denken en toen ik op de klok keek en zag 7 uur,....dacht ik ff gluren ,..
    vind het wel reuze spannend hoor, wat zal zij vannacht wakker hebben gelegen zeg,...pffffffff
    lijkt me geen pretje om te weten wanneer , denk ik,....
    lig je heel de dag te denken en te woelen en dan doodop richting bevalling pfffffffffffff.....

nou ja laten we hopen dat alles soepeltjes zal verlopen,....ben reuze benieuwd,...

nou IKKE ben je aan het slaapwandelen door de kamer :)
    aan het oefenen ,.....
    zal wel ff wennen zijn ;)

BLONDIE tis toch wat,..pffffffff
    ga idd maar ff langs je HA en laat je niet zomaar wegsturen,..
    je moet gewoon zeggen dat je straks doodop bent wanneer je moet gaan bevallen en dat kan niet !
    weet je uberhaubt wat er mis is met je kaak?
    had je nog gevraagd of je kruidnagel-olie mag gebruiken?
    en zo ja, al geprobeerd? of gewoon een kruidnagel in je mond nemen , wil ook nog weleens helpen,...

nou sterkte ermee,.....

ik ga maar ff relaxed een potje kaarten, bakkie doen,....wachten tot het helemaal licht is en dan aan de slag hier :)

kom laters wel weer ff gluren

groeten en een fijne dag

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja en Deesje is weer wakker, niet zo heel gek want Piet moet natuurlijk gewoon werken hihi
    Blijf nu wel gewoon wakker want moet nog het een en ander doen want vandaag komen ze van de kakkerlakken bestrijding, brrrrrrrrr Ze komen tussen 12 en 16 uur, lekker ruim.
    Mn oom komt ook nog aan de eind van de middag, die komt de gordijnrail ophangen, joepie na 3 jaar eindelijk gordijnen in de woonkamer, er hangen nu luxaflex en vinden we niks.

Ohw moest net ook nog aan Natasja denken, hoe zal ze geslapen hebben? Spannend allemaal hoor!

Ruby hoe is het met jou meis?

Roelie hoe is het met jou gerommel?

Murmel is het bij jou nog rustig gebleven?

Jeetje uit me koppie allemaal, :D

Nou ga nog maar eens een bakkie koffie nemen

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Peet ik vond dat 'wijf' in het ziekenhuis tenendkrommend. Maar ik heb het niet eens tegen Rob gezegd. Ik vond dr humor stom en ik vond haar ook stom, maar dat weerhoud mijer niet van om toch naar het ziekenhuis te gaan.
    En ze was inderdaad erg 'medische indicatie' gericht.
    Tja, ik ga proberenb zonder ruggenprik. Ik vond het hele ruggenprik ook nogal omslachtig, maar het als het niet anders is, dan is het niet anders.

19. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    haha das toevallig, ik heb vannacht voor het eerst sinds 3 jaar GEEN gordijnen in de huiskamer,...
    hangen aan de waslijn ,......normaal was ik ze en hang ze direct weer op,.....maar ze waren zo gekreukelt, en de zoom is losgegaan,..en dat ga ik vandaag niet meer redden, dus dan morgen maar visite zonder overgordijnen,.... :) wel lekker licht hier :D
    en of ik strijk en naai ze, anders misschien ook dunnere lichtere kopen,......

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ow, en ik ben gisteren door ons bed gezakt :(
    Ik lag in bed tv te kijken en ik hoorde iets vallen. Ik dacht..hmm was dat een schroef? Nou ja, toen draaide ik me even goed en toenhoorde ik weer iets vallen....hmm nog een schroef?

En toen dacht ik, ik bel rob even (met de interne lijn, ik mag van hem niet door het huis bleren). Dus ik draai me om om de telefoon te pakken. Lig ik met bed en al op de vloer :)

Wat blijkt, dat bed heeft nooit vastgezeten.....

Deel Deze Pagina