November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ow en peet... Die vk. Ze had bij dat ene jongetje behoorlijk de stuipen op het lijf gejaagd. Ik vond het zo zielig.

Voor de genen die e rniet bij waren. Ze was een heel verhaal af aan het steken over koorstlippen en snotneuzen.
    Dus dat kind zeg: ik heb weleens snot, mag ik de baby dan niet meer vasthouden?

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :) :)
    ohw sorry hoor, zie het al helemaal voor me!

Heb je je geen pijn gedaan?

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    nee ik schrok alleen.. ik voelde de bui al hangen namelijk

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihi ja idd omgedraait
    Ik ben erg benieuwd hoe het is met gordijnen hierzo!
    OOk hoe die beesten erop gaan reageren want die kennen geen gordijnen
    Gelukkig ben ik de hele dag thuis en kan ze in de gaten houden zodat ze er niet in klimmen, maar dat verwacht ik eigelijk niet

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames!

Nou Dees, lekker eindelijk je gordijnen!
    Ik hoop maar dat jouw katten welopgevoed blijken te zijn. Die van ons zien een laaghangend gordijn (iig in de slaapkamer) een uitnodiging om tegenaan te plassen. ZUCHT...

UIt pure wanhoop hebben wij de slaapkamergordijnen onlangs hupsakee afgeknipt (waren geen dure) tot een hoogte dat ze nog wel voor het raam van de tuindeuren hangen, maar dat de katers er niet meer bij kunnen met hun geplas.
    Ziet er heel armoedig uit (niet omgezoomd :oops: )...

We waren het zo zat, zo smerig iedere keer :(
    Maarja, ben er van overtuigd dat wij gewoon een paar erg asociale exemplaren hebben rondlopen.

6. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    pff das schrikken amaranta, met die buik , moet je niet zo'n rare kapriolen uithalen hoor ;)
    je bent geen skippybal :)

maar gelukkig ging het goed

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hier alles weer rustiger in de buik, vergeleken met gisteravond. Dat was echt geen pretje.

Hmmz, Ilse, dus bij jou is die kleine lekker doorgegaan met feesten?! Hoop dat je nog beetje slaap hebt kunnen meepikken.

Natasja zal nu wel aan de bak zijn, pffffff spannend zeg!

En ik hoop dat Ruby het nog een beetje uithoudt met de zenuwen!

@Blondie: op zich maar goed dat je voorgevoel niet klopte, anders werden het echt te veel oktobermama's, hoor! Hihi...

8. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ow jee murmel,..... das niet zo mooi,...
    vooral om dat kattepies zo'n blijvend geurtje achter laat,.......
    mijn vitrages die er nu hangen zijn nog heel gelaten, maar mijn vorige, hadden het met mijn jongste kat wel te verduren, hij vond het namelijk heerlijk om er op te gaan kauwen, die gek,....
    ook haalde ie steeds de zoom van mijn overgordijnen los,...
    en gelukkig was mn bank al ouder en niet meer mijn smaak, maar die gebruikt ie op de hoek als krabpaal,..pfffffffffffffff
    als ik erover nadenk nu, lekker katje he? hihi heb met mijn andere kat nimmer nooit iets gehad, ,...
    maar ja ach, die kleine leert het ook wel ooit , denk ik :(

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    sjee leuke katten verhalen :(
    Nou hou mn hard vast dan zeg

Al moet ik zeggen, dat mijn katten gelukkig nooit gekrabbeld hebben aan de bank, wat ik toch wel wonderlijk vind hihi

Ach ik zie het wel, hou de plantenspuit gewoon gereed voor het geval dat

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Maria: Gelukkig maar dat je bed (nog) niet op klossen stond, dan had je een flinkere smak gemaakt :)

Is het bed nog wel te redden? Het moet natuurlijk wel alle kraamvisite gaan houden, hihi...

11. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    tja ik had ook nimmer last, maar met de laatste aanwinst liep het anders,
    en manlief wil nu een nw bank kopen, maar ja ik vind het zonde nu, en ook omdat de andere meubels ook niet meer echt is wat ik wil behouden,
    wil liever ff aankijken of we op korte termijn nog verhuisgedachtes hebben of niet, en dan alles opnw doen,...

vandaar dat ik er over denk om bij kruidvat zo'n hoes te halen,..die staan in het krantje,kijken of ik de bank daarmee een beetje kan opmooien :)

wel makkelijk ook, voor als de kleine er is ,...

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goeiemorgen meiden.

Wilde even zeggen dat ik jullie reactie erg lief vond. Dank jullie wel hoor.
    Merk wel dat ik minder druk ben in mijn hoofd s' avonds.

Gisteren lekker een boswandeling gemaakt van 1,5 uur samen met onze lab, Hij was helemaal kapot toen we thuis waren en de kinderen ook. Ze hebben alles zelf gelopen! Echt goed van ze.

Natasja je ligt al in het ziekenhuis, maar succes meid.
    Ruby, spannend hoor. Jij ook morgen succes.

Weet niet wie er vandaag afspraken hebben, maar allemaal succes en veel plezier!

Hier rommelt het al een tijdje en elke nacht word het meer. Maar nog steeds niets dat doorzet.
    Ben zo bang dat het vandaag gaat gebeuren. Pfff, hoop dan toch echt pas vanavond.
    Straks komt mijn broer een bakkie doen en vanmiddag mijn ouders die eten gezellig mee, anders eet ik in mijn uppie met de kids.

Willen jullie duimen dat Adriaan zijn examen haalt, anders mag ie geen APK meer doen.

Roelie als je wel een adres van Melina heb, zou je deze dan willen mailen?

Stasia, zou het wel fijn vinden als je me op de hoogte houd als er iemand bevalt, lief van je dat je het vroeg.

Maria, :D uit bed gevallen, en dat in dit stadium. :D Zag het al voor me.

Dees lekker hoor gordijnen, wij hebben ze toen gekocht vanwege de geboorte van Zefanja, velourse gordijnen, donker rood maar vind het s avonds zo gezellig als ze dicht zijn, kaarsen aan......

Onze katten laten ze gelukkig heel, hebben wel periodes gehad dat ze er tegen aan plasten, vooral in onze oude slaapkamer. Maar dat is over.

meiden allemaal een prettige dag en rustig aan doen he jullie! Niet te veel willen schoonmaken, :D ;)

13. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Goedemorgen!

Hier een goede nachtrust gehad heerlijk voel me eindelijk eens uitgerust!
    Vanmorgen behoorlijk wat slijm verloren ik heb het idee dat ik de slijmprop aan het verliezen ben...
    Wel een harde pijnlijke buik , menstruatiekrampen maar geen wee te bekennen...ik ben nu toch wel benieuwd hoor dit had ik de vorige keren
    niet rond deze tijd ik roep wel steeds heel hard dat ik overtijd ga lopen maar stiekem denk ik toch wel eens...
    Maar ja, voor hetzelfde blijft dit nog weken zo dus ik ben nog niet al te enthousiast...wel René gebeld dat hij de telefoon een beetje in zijn buurt moet houden én dat ik hem nu echt geen nachten meer van huis wil...hoe ze plannen interesseert me niet maar hij moet thuis zijn :D

Vandaag ga ik niet bevallen hoor trouwens ik ben tenslotte buddy voor Natasja :D
    Mobiel ligt klaar, ik ben de hele dag lekker thuis dus laat die beeb maar komen :D
    Haha ik lees net dat Etienne nooit smst...nou ik ben benieuwd wat ik binnenkrijg :D

Eens even kijken wat er allemaal geschreven is sinds ik gisteravond onvrijwillig mijn pc moest afstaan (da's dan wel het nadeel van manlief 's avonds thuis ;))

Dees: hihi bekende kriebels :D Ik moest gisteravond van René mijn ziekenhuis tas inpakken hij stond er gewoon op :D
    Zal vandaag eens de zeiltjes onder mijn lakens leggen...vind het wel gek de vorige keren was ik de stresskip die alles op tijd af wou hebben en nu het rommelt en menigeen in de stress schiet ben ik heel kalm en relaxt...
    Luxaflexen oh waardeloos! Heb er ook nog een paar, vervang ze zo langzaamaan allemaal door rolgordijnen word helemaal gestoord van die stofnesten :(
    Succes met de gorijnen en je katten...we zaten gisteren nog een paar bloopers op tv te kijken met katten en toen herinnerden we ons weer hoe
    die stomme pers van ons destijds de kerstboom in klom om de snoepjes eruit te roven ;)
    Heeft me heel wat nieuwe ballen gekost toen :D

Debby: succes bij de gyn vandaag! Mag je daarvoor even je bed verlaten?

Muriel: welkom bij de rommeldebommelclub!
    Ik ben het trouwens met je eens hoor, eerst allemaal bevallen en dan over naar de novembermama's is wel zo leuk toch!
    En de bevallen mama's moeten hier gewoon blijven kletsen ik wil al die leuke babyverhalen niet missen hoor!

Blondie: succes zo bij de huisarts hopelijk kan hij toch iets geven voor die pijn!

Nou ik zal ff wat doen hier blijf vandaag wel online hoor zodra er nieuws is horen jullie het!
    xxx Roelie

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Voordat ik overigens mijn katers alleen maar als monsters afschilder... ze hebben soms ook schattige kanten: we hebben het wippertje al een poosje in de woonkamer staan.
    Het lijkt werkelijk waar wel alsof ze met zn drieen lootjes hebben getrokken wie er wanneer in mag liggen.
    Dat ding is con-ti-nu bezet door een pluizig beest.

Eigenlijk mochten ze er niet in in natuurlijk, maar het staat zo verschrikkelijk snoezig, dat we het tijdelijk gedogen en dan tzt de bekleding wel in de wasmachine gooien.

Maar praktisch is het niet eens: als ze zich in dat ding willen wassen en ze gaan dan heen en weer, wipt dat stoeltje ook als een bezetene, dat kan toch niet comfortabel zijn, zou je zeggen :)

15. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    haha murmel, dat lijkt me echt een grappig gezicht katten in een wipstoeltje.

Mijn hondjes hebben een periode gehad dat ze ook tegen de gordijnen aan plasten (markeren dan, want het zijn 2 reutjes) gelukkig doen ze dat niet meer.

Zometeen even aankleden en dan ga ik de dokter stalken :evil:

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihihi ja murmel heel herkenbaar, wij hadden dat met de maxi en de kinderwagen, zal eens foto's in mn album zetten

17. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    haha nou tari, ik hoop dat je niet teveel bosnegers bent tegen gekomen :)

oke A3aan, zal ff duimen voor je :)

meiden allemaal een prettige dag en rustig aan doen he jullie! Niet te veel willen schoonmaken

das geen kwestie van willen voor mij, maar MOETEN :(

18. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ow hallo allemaal :D
    wordt nog druk hier, kan nu mn potje kaartje wel shaken ,..
    maar ja ntuurlijk allemaal nieuwsgierig naar onze NOV mama's :D

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Heb 2 foto's in mn album gezet van mn rooie donder (ex) kater die graag alles wil uitproberen of het lekker ligt! hihi

Vind dat zeiltje op mn bed echt een ramp trouwens, het kraakt en glijd, bah

Luxaflex ja vind het ook ramp dingen, idd stofnesten enze horen bij mij wit te zijn, leuk in een huis waar er gerookt word. Heb ze al meerdere keren schoongemaakt, enorme pokke klus maar zo doelloos

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Tari ik ga duimen voor adriaan hoor!

Deel Deze Pagina